Waar staat precies dat alles wordt verboden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef KhaZ het volgende:
Wat een betutteling, willen ze álles verbieden ofzo..?
Zoals Pechtold vanavond zei: je moet realistisch blijven.
Ja leuk, elke 50 meter is er weer een andere maximum snelheidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat om 3 doden per jaar en wellicht een groter aantal gewonden. We passen ook snelheden op bepaalde wegen aan vanwege een ongeluk (bv een fietser die door rood reed).
Het zit je dwars he?
Dat is overdreven, maar het komt zeker voor dat maximumsnelheden worden aangepast. Daar hebben linkse rakkers dan vaak geen moeite mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:26 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja leuk, elke 50 meter is er weer een andere maximum snelheid
Pff dat gezeik altijd over links/rechts, laten we het gewoon over mensen hebben. Mijn ervaringen in het verkeer hebben niks te maken met mijn politieke voorkeur. Maar goed, dat is weer een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is overdreven, maar het komt zeker voor dat maximumsnelheden worden aangepast. Daar hebben linkse rakkers dan vaak geen moeite mee.
Alle agenten moeten met dit weer in de bosjes liggen op de loerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]mooi zo en liefst dat alle agenten in de bosjes liggen om ze te pakken
meteen lichten aanpakken, apk keuring van fiets enzo
pak ze zo hard mogelijk aan
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik geef alleen iets aan, dat jij m'n woorden verdraait om de toffe jongen uit te hangen is alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat precies dat alles wordt verboden?
Lees je eigen post eens door, daarin vraag je je af of ze alles willen verbieden. Last van je geheugen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik geef alleen iets aan, dat jij m'n woorden verdraait om de toffe jongen uit te hangen is alleen maar irritant.
Maar het is ook niet zo dat de remweg van een fietser korter wordt als hij 1 hand aan het stuur heeft, integendeel. Een klein kind achterop maakt de remweg ook langer, maar zorgt niet voor een verminderde bestuurbaarheid.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, je bent dus ook al voor het verplichten van de fietshelm, dat verbaast me helemaal niets.
Ja, ik woon in en fiets door Utrecht, it qualifies. Prima ook om fietsers te beboeten die gevaarlijke capriolen uithalen, maar niet per definitie iedereen met een gsm, iedereen met een tas, iedereen met een gebroken arm, iedereen met een walkman, iedereen met een klein kind achterop, etc etc.
Bij de fiets is er waarschijnlijk nog nooit onderzoek naar verricht. En in de auto is handheld bellen op de snelweg mi. minder gevaarlijk dan in de stad, omdat je op de snelweg weinig met bochten enzo te maken hebt.quote:In de auto mag niet omdat het daar gevaarlijk is, aantoonbaar, hoge snelheden. Bij een fiets is dat niet het geval, nogmaals, lees de aanbevelingen in het rapport.
Je bedoelt dingen situaties waarbij een voetganger op het (met sneeuw bedekte) trottoir bijna ondersteboven gereden wordt door een fietser (die ook van de sneeuwvrije en gestrooide fietsstrook gebruik kan maken) waarbij de fietser gewoon de eerstvolgende zijweg inslaat? Een fietser heeft weinig op het trottoir te zoeken en hoort anders wel rekening te houden met voetgangers.quote:M'goed, je houdt mensen blijkbaar graag klein en bent niet zo'n fan van eigen verantwoordelijkheid, volwassen gedrag en risico's inschatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |