quote:
tot 16 is legaal.quote:
Ik denk dat ze 15 zijn. Ik vind het niet zo erg om op die manier pedo te zijn. Godverdomde lekker lichaampjesquote:
En de leukste vond je? of boeit dat daar allemaal niet echt. Het hoeft ook niet perse helemaal feest te zijn. Maar wel lekker fanatiek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
zat laatst in 415, dat wil opkomen. Ik probeer dit jaar zoveel mogelijk mooie wedstrijden te pakken like feyenoord uit, en dat waardeloze psv uit
En natuurlijk de meeste thuiswedstrijden. Qua vakken ben ik in 417 geweest tot 414, 410 konden we maar niet heen. 421 had ik seizoenskaart 3 jaar geleden, niet echt feest daar
.
Oh die graftombe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, al bedoelde ik vakken om te zitten in deArenA
Bapao in the mikroweef, 90 seconden voor pure lekkerheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoel, trek.
Ik ookquote:
*Kwijl..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bapao in the mikroweef, 90 seconden voor pure lekkerheid
Bapao is voor spleetogen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik had ook liever nog in de Meer gezeten, of iets wat leek op en voetbalstadion zonder gracht. Maar het is mijn club, mijn Ideaal, en ook al is het stadion het lelijkst van allemaal. Ik ga er toch heen.quote:
Heb die spin wel heel stoer naar buiten gebrachtquote:
He?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Kankersukkels kent niemand die film?
Zullen we het over White Chicks hebben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben te verslaafd aan die dingen. Eet er wel 30 per weekquote:
Nou, we konden natuurlijk niet de sfeervakken na binnen. Maar tussen de supporters die meezongen en niet stilzitten vind ik het mooist. Dat was voor mij toen 415. Dit jaar weet ik het niet. In ieder geval probeer ik feyenoord uit als eerst te pakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En de leukste vond je? of boeit dat daar allemaal niet echt. Het hoeft ook niet perse helemaal feest te zijn. Maar wel lekker fanatiek.
Drank is voor homo's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb die spin wel heel stoer naar buiten gebracht![]()
Ik ga drank zoeken
In Indonesie heb je lekkere Bapao, ik ben me daar verslaafd aan die dingen daar... jammer dat ik er geen heb voor NL...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel eens gezien, wel grappig om een keer te zien. Shakespeare in modern jasje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vroeg net of iemand 10 things i hate about you kent omdat ik er een goeie garp over heb te vertellenquote:
Shakespeare is voor theaternerds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel eens gezien, wel grappig om een keer te zien. Shakespeare in modern jasje.
Drank is stoer in de pubertijd... ...quote:
Wow jij zit dus bij dat groepje van 20 mensen dat blijft zitten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik had ook liever nog in de Meer gezeten, of iets wat leek op en voetbalstadion zonder gracht. Maar het is mijn club, mijn Ideaal, en ook al is het stadion het lelijkst van allemaal. Ik ga er toch heen.
En ik blijf 90 minuten zitten! 95 zelfs met blessuretijd.
spreek je uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vroeg net of iemand 10 things i hate about you kent omdat ik er een goeie garp over heb te vertellen
Grappen zijn voor guido's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vroeg net of iemand 10 things i hate about you kent omdat ik er een goeie garp over heb te vertellen
zegt onze ventert die alweer eenzaam naar zijn kamer isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Indonesie heb je lekkere Bapao, ik ben me daar verslaafd aan die dingen daar... jammer dat ik er geen heb voor NL...
Ik weet nog dat ik in 1993 met mijn vader en opa naar de meer was. En mijn opa zat altijd samen met 20 andere oude mannetjes lekker fanatiek te kankeren op alles. Een soort supercommentaar. Ik was toen 4 of 5 en kan me nog herrineren hoe fokking grappig dat was. Zoiets zoek ik weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, we konden natuurlijk niet de sfeervakken na binnen. Maar tussen de supporters die meezongen en niet stilzitten vind ik het mooist. Dat was voor mij toen 415. Dit jaar weet ik het niet. In ieder geval probeer ik feyenoord uit als eerst te pakken.
fanatieke supporters erbij vond ik wel het leukst
IK KOHOOOMMM... DIT TOPIC HOUD ME OPEN HOERquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
zegt onze ventert die alweer eenzaam naar zijn kamer is
quote:
jij zit zeker met al je vrienden te FOK!en?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
zegt onze ventert die alweer eenzaam naar zijn kamer is
Komt de garp: ik kreeg om een uur of 11 een sms van m'n ex die zegt dat dat gedicht precies zei wat zij over mij voeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel eens gezien, wel grappig om een keer te zien. Shakespeare in modern jasje.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wow jij zit dus bij dat groepje van 20 mensen dat blijft zitten?
Vrienden zijn voor eenzame mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jij zit zeker met al je vrienden te FOK!en?
Ja, tuurlijk, slechts 5 maal gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zien is voor dovenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, slechts 5 maal gezien
Dat jij het 5 keer kijken waard vondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, slechts 5 maal gezien
nee, ik zit op de laptop, met zoeen ventert die de jongo NOG niet klaar heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jij zit zeker met al je vrienden te FOK!en?
WTF was die krullebol heath ledgerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat jij het 5 keer kijken waard vondOf had je zoals ieder meisje toen een crush op Heath ledger?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WAUW MEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een fokking originele garp maak jij hier.
![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WAUW MEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een fokking originele garp maak jij hier.
![]()
![]()
Wie zegt dat het vrijwillig was?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat jij het 5 keer kijken waard vondOf had je zoals ieder meisje toen een crush op Heath ledger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |