quote:
tot 16 is legaal.quote:
Ik denk dat ze 15 zijn. Ik vind het niet zo erg om op die manier pedo te zijn. Godverdomde lekker lichaampjesquote:
En de leukste vond je? of boeit dat daar allemaal niet echt. Het hoeft ook niet perse helemaal feest te zijn. Maar wel lekker fanatiek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
zat laatst in 415, dat wil opkomen. Ik probeer dit jaar zoveel mogelijk mooie wedstrijden te pakken like feyenoord uit, en dat waardeloze psv uit
En natuurlijk de meeste thuiswedstrijden. Qua vakken ben ik in 417 geweest tot 414, 410 konden we maar niet heen. 421 had ik seizoenskaart 3 jaar geleden, niet echt feest daar
.
Oh die graftombe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, al bedoelde ik vakken om te zitten in deArenA
Bapao in the mikroweef, 90 seconden voor pure lekkerheidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoel, trek.
Ik ookquote:
*Kwijl..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bapao in the mikroweef, 90 seconden voor pure lekkerheid
Bapao is voor spleetogen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik had ook liever nog in de Meer gezeten, of iets wat leek op en voetbalstadion zonder gracht. Maar het is mijn club, mijn Ideaal, en ook al is het stadion het lelijkst van allemaal. Ik ga er toch heen.quote:
Heb die spin wel heel stoer naar buiten gebrachtquote:
He?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Kankersukkels kent niemand die film?
Zullen we het over White Chicks hebben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Kankersukkels kent niemand die film?
Ik ben te verslaafd aan die dingen. Eet er wel 30 per weekquote:
Nou, we konden natuurlijk niet de sfeervakken na binnen. Maar tussen de supporters die meezongen en niet stilzitten vind ik het mooist. Dat was voor mij toen 415. Dit jaar weet ik het niet. In ieder geval probeer ik feyenoord uit als eerst te pakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En de leukste vond je? of boeit dat daar allemaal niet echt. Het hoeft ook niet perse helemaal feest te zijn. Maar wel lekker fanatiek.
Drank is voor homo's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb die spin wel heel stoer naar buiten gebracht![]()
Ik ga drank zoeken
In Indonesie heb je lekkere Bapao, ik ben me daar verslaafd aan die dingen daar... jammer dat ik er geen heb voor NL...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |