Daar gaat een potentiële naam voor een misschien ooit verder weg ooit eens een toekomstig kindquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Jill en ik slik de pil.
Ben geboren in april bovenop een krokodil
Ik heb een vibo in me, vandaar het getril
En mijn man heet Bill
En die heeft een nieuwe leesbril
En toen was het doodsstil
Ach leuk gedichtje voor op het geboortekaartjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar gaat een potentiële naam voor een misschien ooit verder weg ooit eens een toekomstig kind
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
Hey A_A pass mij je msn eens even, ik wil strippen voor de webcam terwijl jij me kan zien
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach leuk gedichtje voor op het geboortekaartje
Maar heb je dan wel mad google skills ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij heb jij het ueberhaupt nooit gepost op FOK!. Geen enkele hit en de signature van Paultjuhhh helpt niet mee.
Dudequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ooh nous, no way, ik doe niet aan camsex
Wehehehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij heb jij het ueberhaupt nooit gepost op FOK!. Geen enkele hit en de signature van Paultjuhhh helpt niet mee.
Ongeveer alle combinaties geprobeerd, ik gok dat ze het echt nooit heeft gepost. Joanne is ongeveer de enige hit die nog kon kloppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel mad google skills ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ongeveer alle combinaties geprobeerd, ik gok dat ze het echt nooit heeft gepost. Joanne is ongeveer de enige hit die nog kon kloppen.
Kunnen we via het ip adres niet achter de locatie komen ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ongeveer alle combinaties geprobeerd, ik gok dat ze het echt nooit heeft gepost. Joanne is ongeveer de enige hit die nog kon kloppen.
Jette de slettebakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Jette?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we via het ip adres niet achter de locatie komen ?
Wat wil je doen? Heel Groot-Driene uitkammen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we via het ip adres niet achter de locatie komen ?
Makkie tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Heel Groot-Driene uitkammen?
hoezo interesse ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef cerror het volgende:
Is dit date.fok.nl?
Gohquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens ook al raad ik het goed, zegt ze nog nee.
Thanks, my dear Watson.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je het goed gokt, zeg ik het...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Jaquote:
Jasmijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je het goed gokt, zeg ik het...
Jamin. Altijd goede herinneringen mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je het goed gokt, zeg ik het...
Wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef roburt het volgende:
is dit niet die hacker![]()
MaddoxX
laatste bezoek: 4 minuten, 48 seconden geleden.
Hij durft dus nog wel online te komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef roburt het volgende:
is dit niet die hacker![]()
MaddoxX
laatste bezoek: 4 minuten, 48 seconden geleden.
Ik heb het niet allemaal gevolgd, linkje ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je er niets over gelezen of gehoord, Josiane?.
Maddoxx - Guantamo Bay of terug naar Maastrich? #24.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gevolgd, linkje ?
Dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maddoxx - Guantamo Bay of terug naar Maastrich? #24.
Ga je vannacht nog iets anders posten dan het gokken naar Jojoortjes naam ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet het, je heet Jennifer. 100% zeker.
HEUJquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:12 schreef zarGon het volgende:
Fine, noem ik je vanaf nu Jomanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |