Neuhquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef misteriks het volgende:
en straks een topic van je, over een te dikke kont ?
Nee jij?quote:
Jij welquote:
Lekker toch geakkkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Rekkie het volgende:
plaatje in de OP ziet er uit als de brokken van onze hond
Ik vind het er wel lekker uitzien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Rekkie het volgende:
plaatje in de OP ziet er uit als de brokken van onze hond
Wat de neuk hebben vegetariërs hier mee te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik vind het er wel lekker uitzien.![]()
Maar vegetariërs zijn het dan ook gewend om hondevoer te eten.
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Nee jij?
[..]
Jij wel
[..]
Lekker toch geakkk
Zie nickname, klojo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat de neuk hebben vegetariërs hier mee te maken?
Alsof er godverdomme geen vlees in hondevreten zit![]()
Hij is op vakantie jeweetzquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Nee.
Nou dan ga ik wel weer hoor!
Daaaag jongens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zie nickname, klojo.
Maar ik ben er toch?!quote:
Vergeet je woordenboek niet. Want denk maar niet dat we hier Nederlands spreken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och Fries
Kut Friezen...... moet ik godverdomme morgen ook nog naar dat kutland.... paspoort weer opzoeken, inentingen halen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik ontmoet mensen uit Hoevelaken, je denkt toch zeker niet dat ik het land verlaat om met DooienVriezen te gaan praten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Vergeet je woordenboek niet. Want denk maar niet dat we hier Nederlands spreken!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat stelt me enigzins gerust heur
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Doen!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, IK moet in KLB een topic over jou beginnen bedoel je ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
ASG?
David?
Ludo?
(c)error?
Remlove?
gers?
seam?
Zargon?
WAAR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]das weer het andere uiterste heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
underground forever baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat praat je man?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef misteriks het volgende:
[..]
ow, IK moet in KLB een topic over jou beginnen bedoel je ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Zoek je op tubgirl, krijg je de echte gore dingen te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
OMGquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef zarGon het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1183874/1/999#60608156.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef zarGon het volgende:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef zarGon het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wehehehehe je mag het pr0nforum nog niet bekijken wehehehe
Dudequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef zarGon het volgende:
Ik zie nog liever een lokale cassiére in die positie.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie nog liever een lokale cassiére in die positie.
En dat wijf is 2 bij 2. Ton en meters.
Jawel.quote:
Nu wil ik het al helemaal wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie nog liever een lokale cassiére in die positie.
En dat wijf is 2 bij 2. Ton en meters.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
ASG?
David?
Ludo?
(c)error?
Remlove?
gers?
seam?
Zargon?
WAAR?
Waarom is die c tussen haakjes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
ASG?
David?
Ludo?
(c)error?
Remlove?
gers?
seam?
Zargon?
WAAR?
Mijn nick spreek je uit als serror.quote:
Nee, want jij noemde me vorige week: Jajoortjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan de 'z' het volgende keer met een kleine letter en de 'G' met een hoofdletter?.
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en-us&q=Jajoortje&ie=UTF-8&oe=UTF-8. LOL.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, want jij noemde me vorige week: Jajoortje
Omgquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en-us&q=Jajoortje&ie=UTF-8&oe=UTF-8. LOL..
Sorry,.
Hoe heet jij nou in het echt? Ik heb dat nou nooit eens gevraagd..
Whehehehehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
serrorpositive.
Nou, nee. Een geheim is wat 1 persoon weet. En ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die het weten, wat ervoor zorgt dat het geen geheim meer is. Spill it.quote:
Van fok weten 3 personen hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, nee. Een geheim is wat 1 persoon weet. En ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die het weten, wat ervoor zorgt dat het geen geheim meer is. Spill it..
Laten we zo zeggen... Het begint met een J.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het helemaal geen geheim meer. Maar ik krijg het niet te horen?
Heuj je bent nieuwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Flepke het volgende:
Krijg gvd honger van de OP, ben alleen te lam om naar beneden te lopen
Heb net flink wat friet achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Flepke het volgende:
Krijg gvd honger van de OP, ben alleen te lam om naar beneden te lopen
Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi check mij lief zijn dan muuuuuhaha
Ik deed lief tegen een n00bquote:
het is PATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb net flink wat friet achter de kiezen
Waarom ben je daar blij meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik deed lief tegen een n00b
Normaal zeg ik altijd: Rot op noob
Maar nu ben ik vriendelijk
Ik word volwassen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
het is PATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Jill is voor dikke breezersletjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat je Jill heet, Jill is een mooie naam.
Niet.quote:
Ik was anders ook door niemand afgebrand bij mijn eerste NBquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet
Ben nu wel anders dan de rest van de Fokkers
Hoi ik ben Jill en ik slik de pil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat je Jill heet, Jill is een mooie naam.
Ohquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:35 schreef Seam het volgende:
Ik heb trouwens in twee dagen bijna net zoveel gewerkt als mensen met een kantoorbaan van 36 uur in de week
Daar gaat een potentiële naam voor een misschien ooit verder weg ooit eens een toekomstig kindquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Jill en ik slik de pil.
Ben geboren in april bovenop een krokodil
Ik heb een vibo in me, vandaar het getril
En mijn man heet Bill
En die heeft een nieuwe leesbril
En toen was het doodsstil
Ach leuk gedichtje voor op het geboortekaartjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar gaat een potentiële naam voor een misschien ooit verder weg ooit eens een toekomstig kind
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
Hey A_A pass mij je msn eens even, ik wil strippen voor de webcam terwijl jij me kan zien
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach leuk gedichtje voor op het geboortekaartje
Maar heb je dan wel mad google skills ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij heb jij het ueberhaupt nooit gepost op FOK!. Geen enkele hit en de signature van Paultjuhhh helpt niet mee.
Dudequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ooh nous, no way, ik doe niet aan camsex
Wehehehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij heb jij het ueberhaupt nooit gepost op FOK!. Geen enkele hit en de signature van Paultjuhhh helpt niet mee.
Ongeveer alle combinaties geprobeerd, ik gok dat ze het echt nooit heeft gepost. Joanne is ongeveer de enige hit die nog kon kloppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel mad google skills ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ongeveer alle combinaties geprobeerd, ik gok dat ze het echt nooit heeft gepost. Joanne is ongeveer de enige hit die nog kon kloppen.
Kunnen we via het ip adres niet achter de locatie komen ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ongeveer alle combinaties geprobeerd, ik gok dat ze het echt nooit heeft gepost. Joanne is ongeveer de enige hit die nog kon kloppen.
Jette de slettebakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Jette?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we via het ip adres niet achter de locatie komen ?
Wat wil je doen? Heel Groot-Driene uitkammen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we via het ip adres niet achter de locatie komen ?
Makkie tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Heel Groot-Driene uitkammen?
hoezo interesse ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef cerror het volgende:
Is dit date.fok.nl?
Gohquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens ook al raad ik het goed, zegt ze nog nee.
Thanks, my dear Watson.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je het goed gokt, zeg ik het...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Jaquote:
Jasmijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je het goed gokt, zeg ik het...
Jamin. Altijd goede herinneringen mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je het goed gokt, zeg ik het...
Wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef roburt het volgende:
is dit niet die hacker![]()
MaddoxX
laatste bezoek: 4 minuten, 48 seconden geleden.
Hij durft dus nog wel online te komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef roburt het volgende:
is dit niet die hacker![]()
MaddoxX
laatste bezoek: 4 minuten, 48 seconden geleden.
Ik heb het niet allemaal gevolgd, linkje ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je er niets over gelezen of gehoord, Josiane?.
Maddoxx - Guantamo Bay of terug naar Maastrich? #24.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gevolgd, linkje ?
Dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maddoxx - Guantamo Bay of terug naar Maastrich? #24.
Ga je vannacht nog iets anders posten dan het gokken naar Jojoortjes naam ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet het, je heet Jennifer. 100% zeker.
HEUJquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:12 schreef zarGon het volgende:
Fine, noem ik je vanaf nu Jomanda.
Je had het goed geraden hoor netquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lichamelijk weeral hersteld van je bovenbeenkuitinspanningen, Jomanda?
Jennifer zou een domper zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:13 schreef Paaskonijn het volgende:
IS HET GOED?! OMFG IK HEERS!!
Daarom noem ik je sindsdien ook bij je naam, Jomanda.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had het goed geraden hoor net
Jeremiet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:16 schreef Jojoortje het volgende:
Naja hou nou maar op met raden... Het valt gewoon niet te raden eigenlijk
Trouwen met een Jomanda, ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef Jojoortje het volgende:
Het is 08 - 08 - 2008
Iemand trouwen?
Raap me opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwen met een Jomanda, ben je wel goed bij je hoofd?.
Okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie doet er mee met een potje p tongen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik ga mijn rechterhand trouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef Jojoortje het volgende:
Het is 08 - 08 - 2008
Iemand trouwen?
Vrouwen kunnen echt niet richten.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die had je aankomen horen, Jo. Lieve stemmetjes.
Gelukkig niet.quote:
/carequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:34 schreef culka het volgende:
ben nog niet moe maar heb ook nog geen zin in slapen...
IK BEN LIEF!quote:
PAS IN BED!quote:
Wat zegt 'ie tegen je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:43 schreef Jojoortje het volgende:
Roffeltjepantoffeltje!
Jij bent echt errug...quote:
Wil je niet met hem trouwen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:44 schreef clumsy_clown het volgende:
zG. Je vroeg me laatst iets. Het antwoord is 'nee'.
Baardenfetish?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Z'n baard is nog niet een vuist lang, dus nee.
Jammer zeg...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:44 schreef clumsy_clown het volgende:
zG. Je vroeg me laatst iets. Het antwoord is 'nee'.
RAPETIME!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:47 schreef cerror het volgende:
Ik wil seks met een fokuser.
Zeg zG. wat zeg je ervan?
quote:
Nee, ik wil niet meer trouwenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:51 schreef ImTheBase het volgende:
hallo menseeeenhoi Jojoortje, trouwen?
Wat wil je dan nog wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet meer trouwen
Ben te moe
Spanneendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil kijken bij cerror en zarGon wat die gaan doen zometeen
Welterusten c_c. En bedankt voor het antwoord op mijn prangende vraag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt me alweer te homo-erotisch. Ik ga slapen.
Jou sandwichen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil kijken bij cerror en zarGon wat die gaan doen zometeen
Trouwen en dan opbergen in de garderobe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Slaap lekker. morgen trouwen dan?![]()
Morgen moet ik werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Slaap lekker. morgen trouwen dan?![]()
Als dat voor jou werkt dan heb ik daar vrede mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwen en dan opbergen in de garderobe?
Niet twee?quote:
quote:Etienne,, zegt (3:19):
country roads, take me home
Etienne,, zegt (3:19):
to the place, i belong
west virginia
mountain mama
take me home
country roads
country roads
take me home
to the place i belong
west virginia
mountain mama
take me home
country roads
quote:[c=5]J-imm-y [/c] zegt (3:23):
to the place
[c=5]J-imm-y [/c] zegt (3:23):
i belongggg
west verginia
Etienne,, zegt (3:23):
mountin mama
take me home
country roads
dark and dusty
painted on the sky
I hear a voice in the morning how she calls me
misty taste of moonshine
blablablabla
teardup in my eye
country roads
take me home
to the place
i belong
i should have been home yesterdaaaay yesterdaaay
west virginia
Rhodos, nice! Vliegangst, ben zelf nog nooit met 't vliegtuig geweest, dus zou niet weten hoe het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:23 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Rhodos (Trianda) voor 15 dagen. Ben alleen zo'n sukkel die enorme vliegangst heeft (niet bang om neer te storten, maar word draaierig in zo'n geval), magoed dat heb ik er toch wel weer voor over.
Voor normale mensen stelt het niets voor hoor, dus neem mij maar niet als de norm. Veels te zonde om dit soort plekken te missenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Rhodos, nice! Vliegangst, ben zelf nog nooit met 't vliegtuig geweest, dus zou niet weten hoe het is.
Het klinkt best goed, verkoop je daar ook cd's van?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand die op mijn zingtypkunsten reageert? [ afbeelding ]
mijn oma dacht dat we neerstorten toen we een bocht maakten om te kunnen landen op de vliegbaandinges, hihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Rhodos, nice! Vliegangst, ben zelf nog nooit met 't vliegtuig geweest, dus zou niet weten hoe het is.
Het zijn geweldige zangtypkunsten hoor 14.gifquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand die op mijn zingtypkunsten reageert? [ afbeelding ]
hé leuk dat je op mijn kunsten reageert zo uit jezelf. Er was bijna een cd van. Op de basisschool wou onze zangleraar een cd opnemen. Nooit van gekomen toen die studio afbrande.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:28 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Het klinkt best goed, verkoop je daar ook cd's van?
Heeft ze daardoor een hartstilstand gekregen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
mijn oma dacht dat we neerstorten toen we een bocht maakten om te kunnen landen op de vliegbaandinges, hihi
ik weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:29 schreef xalo het volgende:
[..]
Het zijn geweldige zangtypkunsten hoor 14.gif
Nee, maar het was wel voor schutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:30 schreef xalo het volgende:
[..]
Heeft ze daardoor een hartstilstand gekregen?
haha, geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel voor schut
OH JONGENS HOUDT JE VAST, LIEVE AARDE HET WAS EEN GENOT OM OP JE ROND TE LOPEN, JE WAS EEN LEUKE GASTHEER, KINDERS HOUDT JE VAST, WE GAAN NAAR BENEDEN, WAAAHAHAAHAAAAAAAAAAH
enzo
Met een bocht raak ik heel mijn evenwicht kwijt in zo'n kreng. Magoed, genoeg gelult over dat noodzakelijk kwaad, even iets gezelligersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
mijn oma dacht dat we neerstorten toen we een bocht maakten om te kunnen landen op de vliegbaandinges, hihi
Het is laat, ik weet geen boeiend onderwerpquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:33 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Met een bocht raak ik heel mijn evenwicht kwijt in zo'n kreng. Magoed, genoeg gelult over dat noodzakelijk kwaad, even iets gezelligers
Ja, alleen slapen met dit weer is zoooo vervelendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Het is laat, ik weet geen boeiend onderwerp.mooi weertje hč?
Ik vind slapen nutteloosquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:39 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ja, alleen slapen met dit weer is zoooo vervelend
Dus slaap je maar niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:42 schreef mspoez het volgende:
Pff nee met iemand samen slapen is nu zo vervelend, het is al klam en dan ook nog plakkerig liggen te doen, jakkes.
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:45 schreef mspoez het volgende:
Nou nu nog even niet ben aan het bijbanen maar het is niet druk!
Haha, apartquote:
Zoals nu dus. En dan ondertussen ook nog fok!ken, best wel makkelijk verdiend lijkt mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:49 schreef mspoez het volgende:
nou redelijk, is leuke aanvulling, net niet minimumloon maar ja wel lekker thuis en op achtelrijke tijden
En werk jij of heb je ook 'n bijbaan? ik? nieuwschierig? neeeee joh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:51 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Makkelijk geld verdienen inderdaad!
Heb een paar maanden geleden mijn opleiding afgerond. Loop nu fulltime in de beveiliging van overheidsobjecten (o.a. Tweede Kamer en Stadhuis in Den Haag). Daarbij studeer ik nog voor een ander beveiligingsdiploma, waarmee ik naar het HBO kan. Even mezelf dwingen mijn best te doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:53 schreef xalo het volgende:
[..]
En werk jij of heb je ook 'n bijbaan? ik? nieuwschierig? neeeee joh!
Dát is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:53 schreef mspoez het volgende:
Ja nou als er weinig geile kerels zich melden met hun piemeltje in hun hand dan heb ik ook weinig te antwoorden, mag niet willekeurig smsjes gaan sturen hihi
Damn, ik wilde dat ik al bijna klaar was met m'n (eerste) opleidingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:55 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Heb een paar maanden geleden mijn opleiding afgerond. Loop nu fulltime in de beveiliging van overheidsobjecten (o.a. Tweede Kamer en Stadhuis in Den Haag). Daarbij studeer ik nog voor een ander beveiligingsdiploma, waarmee ik naar het HBO kan. Even mezelf dwingen mijn best te doen.
Welke opleiding doe je? En in welk jaar zit je? En hoelang nog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Damn, ik wilde dat ik al bijna klaar was met m'n (eerste) opleiding.
Oké, slaap lekker!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:57 schreef mspoez het volgende:
Nee gaat per smsje. Ben er nog niet van overtuigd dat ik genoeg krijg, ben dat nog aan het uitzoeken hahah! Maar goed, het is 4 u mijn dienst zit erop. Fijne nacht nog samen!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:57 schreef mspoez het volgende:
Nee gaat per smsje. Ben er nog niet van overtuigd dat ik genoeg krijg, ben dat nog aan het uitzoeken hahah! Maar goed, het is 4 u mijn dienst zit erop. Fijne nacht nog samen!
Ik doe de havo en ga na de vakantie naar de 5de (examens, br..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? En in welk jaar zit je? En hoelang nog?
Zo, dat zijn er 3 in 1.
Wat trekt je aan aan India als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik doe de havo en ga na de vakantie naar de 5de (examens, br..) Daarna wil ik eerst een half jaar werken waarna ik (hopelijk) genoeg geld heb om een halfjaar naar India te gaan en daar dan 4 maanden lang vrijwilligerswerk te doen, om daarna nog 1 á 2 maanden rond te gaan reizen. (jaja, dat heb ik al helemaal uitgezocht
)
Mijn nicht is een half jaar naar India geweest voor d'r studie, en heeft daar een hele hoop indrukken gekregen, zowel positief (de cultuur) als negatief (de armoede). India lijkt mij een heel mooi land, omdat de cultuur daar (denk ik) heel mooi is en het is gewoon heel anders als Nederland. Voor vrijwilligerswerk is het ook een heel goed land omdat er daar armoede is, weeskinderen, enz. enz.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:02 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Wat trekt je aan India als ik vragen mag?
Zeg niet dat ik het niks vind, zal ongetwijfeld enorm mooi zijn. Maar ik ben denk te 'westers' om daar me draai te kunnen vinden. Magoed, dat is waarschijnlijk een vooroordeelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn nicht is een half jaar naar India geweest voor d'r studie, en heeft daar een hele hoop indrukken gekregen, zowel positief (de cultuur) als negatief (de armoede). India lijkt mij een heel mooi land, omdat de cultuur daar (denk ik) heel mooi is en het is gewoon heel anders als Nederland. Voor vrijwilligerswerk is het ook een heel goed land omdat er daar armoede is, weeskinderen, enz. enz.
India lijkt jou helemaal niets als ik dat zo lees?
Ja, het is bijna engquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:05 schreef xalo het volgende:
wauw, ik heb gewoon een serieus gesprek ik nde nachtbagger
Omdat ik het dit jaar al helemaal gehad heb met school, en het liefst gewoon het jaar niet meer af zou makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:08 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik het niks vind, zal ongetwijfeld enorm mooi zijn. Maar ik ben denk te 'westers' om daar me draai te kunnen vinden. Magoed, dat is waarschijnlijk een vooroordeel.
Waarom niet eerst studeren, zodat je in je ritme blijft en erna eventueel alsnog te gaan?
Ik geef het tijdstip wel de schuldquote:
Oh oké op die fiets. Nou als het een weloverwogen keus is, zou ik het doen. Alleen dan mis je wel deze o-zo-gezellige nachtelijke gesprekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat ik het dit jaar al helemaal gehad heb met school, en het liefst gewoon het jaar niet meer af zou maken. Het komt ook door de school denk ik, maar ik ga liever een jaar iets anders doen waarna ik (hopelijk) weer zin heb om aan m'n verdere studie te werken
. Verder zou ik tijdens m'n studie op kamers moeten waarna ik denk ik geen geld heb om weg te gaan
Haha, dit is de eerste keer dat ik echt in 'n nachtbaggergesprek zitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:21 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Oh oké op die fiets. Nou als het een weloverwogen keus is, zou ik het doen. Alleen dan mis je wel deze o-zo-gezellige nachtelijke gesprekken
Ja, dat vraag ik mezelf eigenlijk ook af. Een beetje niksen en op msn aan het klotenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, dit is de eerste keer dat ik echt in 'n nachtbaggergesprek zit. Meestal lig ik nu allang te slapen
Maar kom net terug van 't uitgaan en zit nu met 'n stel vrienden the 70`s show te kijken
. En wat doe jij eigelijk nog zo laat op?
Wees blij dat je nog mensen op msn hebt, die van mij staan allemaal op "afwezig".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:26 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mezelf eigenlijk ook af. Een beetje niksen en op msn aan het kloten
Yes, en iemand inwerken omdat ik op vakantie ga. Hopelijk is het een beetje een gezellig iemand, anders duurt de dag zo langquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog mensen op msn hebt, die van mij staan allemaal op "afwezig".En je moet morgen dus gewoon werken?
haha, ik hoop het ook voor je. Hoelaat moet je beginnen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:28 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Yes, en iemand inwerken omdat ik op vakantie ga. Hopelijk is het een beetje een gezellig iemand, anders duurt de dag zo lang.
Kwart voor 2 in hartje Den Haag. Ben dus ongeveer 50 minuten onderweg met de auto.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:29 schreef xalo het volgende:
[..]
haha, ik hoop het ook voor je. Hoelaat moet je beginnen?
Ik ga met 'n vriend inkopen doen voor z'n nieuwe kamer, hij is pas op kamers gegaan. Moet daarna nog even in de trein&bus zitten richting huis, maar daar heb ik geen problemen mee. Hoef dus eigelijk helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:31 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Kwart voor 2 in hartje Den Haag. Ben dus ongeveer 50 minuten onderweg met de auto.
Vind ik overigens niet erg, niks is lekkerder om de auto in te stappen en even wakker te worden met lekkere muziek op.
Jij nog wat uitvoeren morgen?
Oké gezelligquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga met 'n vriend inkopen doen voor z'n nieuwe kamer, hij is pas op kamers gegaan. Moet daarna nog even in de trein&bus zitten richting huis, maar daar heb ik geen problemen mee. Hoef dus eigelijk helemaal niets te doen.al is zaterdag m'n vakantie voorbij en moet ik weer met m'n krantenwijk beginnen
![]()
Gelukkig hoef je niet om kwart over 8 te beginnen
Ik zou m'n ogen dan niet open kunnen houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:34 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Oké gezellig. Nee gelukkig niet, dan zou het niet zo best gaan. Werken met dikke wallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |