dit dus..quote:
Alsof de relatie nu wel goed is wil je zeggen? In de ogen van TS hebben zijn kinderen geen recht op de erfenis. Het is triest, maar goed. Dat hij dus alles aan zijn kleinzoon geeft, die hij dus wel vertrouwd, is een goed idee. Hij kan natuurlijk ook alles verkopen en het aan een goed doel geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Nightwulf het volgende:
Stel dat j e opzet lukt en je kleinkind krijgt de hele erfenis en zijn ouders/ ooms tantes geen cent.
Hoe denk je dat de relatie met zijn familie zich zal ontwikkelen??
Wil je dat je kleinkind aandoen om wat geld???
Denk je dat geld hem gelukkiger maakt dan een normale relatie met zijn ouders?
Ik heb het over de relatie tussen kleinzoon en zijn onterfde oudersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Alsof de relatie nu wel goed is wil je zeggen? In de ogen van TS hebben zijn kinderen geen recht op de erfenis. Het is triest, maar goed. Dat hij dus alles aan zijn kleinzoon geeft, die hij dus wel vertrouwd, is een goed idee. Hij kan natuurlijk ook alles verkopen en het aan een goed doel geven.
Je typt als een 15 jarige.. en dan al 5 kinderen hebben is best knap.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:07 schreef weirdmv het volgende:
[..]
als iemand mij herkent ben ik meer de sjaak.
ik moet me grote mond houden![]()
![]()
quote:dochter2:leid(de) aan een drugsprobleem door het omgaan met foute vriendjes en is naar verluid niet meer onder ons.
Dat gaat problemen opleveren als het kleinkind minderjarig is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:34 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoe oud je bent en wordt, maar als je de tijd hebt is dit ook een leuk trucje:
Je geeft je kleinkind een flinke gift en leent dat geld vervolgens weer van hem.
Dat viel mij ook al op ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch, dit is 1 kant van het verhaal...
Wel frappant dat ze allemaal geen contact meer willen.
Soit, ik wil het niet weten ook.
- Je geeft de waarde aan van je huis (niet ter zake)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef weirdmv het volgende:
[..]
waarom ik dan de sjaak ben, dat heeft te maken met me schoondochter.(verder geen commentaar)
voor de rest bedankt iedereen.
Ik denk dat we daar ivm herkenbaarheid geen antwoord op krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja...
Vraag me af welke van je twee dochters dan wel geld zou krijgen, en van welk van je kinderen je kleinzonen zijn?
Ga je schamen om jezelf, kloot!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:30 schreef weirdmv het volgende:
[..]
dochter1: staat met haar latexpakje achter het centraal station en ik schaam me eigenlijk wel voor haar.
Dat soort problemen is niet altijd op te lossen met geld. Juist niet, in veel gevallen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:14 schreef sweboy het volgende:
[..]
Ga je schamen om jezelf, kloot!
hier lichtelijk opscheppen over hoeveel geld en waarde je wel niet hebt, en je dochter daar laten staan. Geef dat kind een paar 1000 euro en help haar opknappen!
Als die meid gewend is aan een bepaald patroon van uitgeven en sparen ( mogelijk uitgeven aan heroïne, impulsief uitgeven, en "spa-ren? Is dat Spaans?") , dan kan daar geen kapitaal tegenop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:14 schreef sweboy het volgende:
[..]
hier lichtelijk opscheppen over hoeveel geld en waarde je wel niet hebt, en je dochter daar laten staan. Geef dat kind een paar 1000 euro en help haar opknappen!
ze werkt daar voor haar man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:14 schreef sweboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef weirdmv het volgende:
ze werkt daar voor haar man.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:23 schreef avonne het volgende:
Anyway, maak wat van je leven ipv je nalatenschap.
Zoek al die kinderen op en kus hun voeten.
ik ga geen nieuwe wagen meer kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:01 schreef Arclight-S het volgende:
Je hoopt nog 50 jaar te leven toch wil jeje auto (Nissan) aan je kleinzoon geven als je dood bent.
getrouwd met de verkeerde en word nu gedwongen om een hoer te zijn.quote:
The plot thickens......quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:06 schreef weirdmv het volgende:
[..]
ik ga geen nieuwe wagen meer kopen
ik ga liever nog een keer extra op reis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |