quote:
Baktie ook tosti's?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, een aardige DHL-meneer kwam wat extra storage/backup brengen
[ afbeelding ]
Al een paar weken. Timur is op weg naar Rome voor Radio 1.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Morgen tijdens guis tussen 7 en 10?
Dat is een aardige meneer. Heb je zijn nummer, misschien kan hij nog een leuk speeltje bij mij afleveren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, een aardige DHL-meneer kwam wat extra storage/backup brengen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een aardige meneer. Heb je zijn nummer, misschien kan hij nog een leuk speeltje bij mij afleveren.![]()
(iphone of een cinemascreen 24" of een tekentablet met scherm)
Liever zon maar een beetje actie buiten kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind je de zon niet leuk?
Na 5 minuten geen regen uit de lucht, valt het weer met bakken uit de lucht....
Hopelijk heeft hij veel scooterpechquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al een paar weken. Timur is op weg naar Rome voor Radio 1.
quote:Erik-Jan Rosendahl nog twee weken langer op Radio 3FM
<knip>
Erik-Jan Rosendahl blijft nog twee weken langer op Radio 3FM te horen. Samen met Michiel Veenstra neemt hij het middagprogramma tussen 12:00 en 14:00 uur over van Rob Stenders, die op vakantie gaat. Stenders Eetvermaak wordt voor de gelegenheid omgedoopt tot Veenstra's Vreetvermaak.
Rosendahl en Veenstra waren de afgelopen twee weken in de ochtend te horen op 3FM, als vervanging van Giel Beelen. "Na wat aftasten in de eerste dagen vlogen de afgelopen twee weken om en ik heb in tijden niet zo'n lol gehad in de ochtend. Wat was het ontzettend leuk!", zegt Michiel Veenstra erover.
</knip>
Best ziek, en het is maar net begonnen. Één ding moet je ze wel mee geven: Dit kunnen ze wel!quote:
Ik hang ook zeker die vier uur voor de buisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Best ziek, en het is maar net begonnen. Één ding moet je ze wel mee geven: Dit kunnen ze wel!
Voor 4 uur lang! Rare mensen die Chinezen
Nu mis ik een tijdje een beetje spektakel. Maar het is wel mooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Best ziek, en het is maar net begonnen. Één ding moet je ze wel mee geven: Dit kunnen ze wel!
Voor 4 uur lang! Rare mensen die Chinezen
Ik vind 'em wel oke. Klinkt totaal niet als Keane en da's een voordeel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, maar ik kan hier echt niet enthousiast van worden. Gewoon een heel erg standaard popliedje wat maar door en doorgaat. Na 5x horen ben ik deze toch echt wel zat. Maar... zal ook eerlijk zeggen dat ik Keane niet heel tof vind.
Dan weten we dus dat we maandag van jou de reactiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe Keane MH? Hm... nog een paar keer horen...
De Uur en Show opener: Hot Chip - Ready For The Floorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Waar ik trouwens wel heel erg enthousiast van kan worden is de Rudy's Guilty Pleasure van deze week. Ben niet eens zo'n grote fan van de desbetreffende artiest, maar het wat oudere werk van hem vind ik dan wel tof. En het liedje wat na 00:00 is te horen vind ik zelf echt tof!
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef Sersjee het volgende:
Op vakantie naar Egypte en dan ga je 2 weken niks doen... Mijn god, de domheid is stuitend.
Klopt, maar helaas is de stem van de zanger nog altijd hetzelfde..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind 'em wel oke. Klinkt totaal niet als Keane en da's een voordeel.
Geniet ervan !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:05 schreef Litton-Lane het volgende:
De Uur en Show opener: Hot Chip - Ready For The Floor
Ik ga vakantie houden....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |