Ik hang ook zeker die vier uur voor de buisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Best ziek, en het is maar net begonnen. Één ding moet je ze wel mee geven: Dit kunnen ze wel!
Voor 4 uur lang! Rare mensen die Chinezen
Nu mis ik een tijdje een beetje spektakel. Maar het is wel mooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Best ziek, en het is maar net begonnen. Één ding moet je ze wel mee geven: Dit kunnen ze wel!
Voor 4 uur lang! Rare mensen die Chinezen
Ik vind 'em wel oke. Klinkt totaal niet als Keane en da's een voordeel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, maar ik kan hier echt niet enthousiast van worden. Gewoon een heel erg standaard popliedje wat maar door en doorgaat. Na 5x horen ben ik deze toch echt wel zat. Maar... zal ook eerlijk zeggen dat ik Keane niet heel tof vind.
Dan weten we dus dat we maandag van jou de reactiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe Keane MH? Hm... nog een paar keer horen...
De Uur en Show opener: Hot Chip - Ready For The Floorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Waar ik trouwens wel heel erg enthousiast van kan worden is de Rudy's Guilty Pleasure van deze week. Ben niet eens zo'n grote fan van de desbetreffende artiest, maar het wat oudere werk van hem vind ik dan wel tof. En het liedje wat na 00:00 is te horen vind ik zelf echt tof!
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef Sersjee het volgende:
Op vakantie naar Egypte en dan ga je 2 weken niks doen... Mijn god, de domheid is stuitend.
Klopt, maar helaas is de stem van de zanger nog altijd hetzelfde..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind 'em wel oke. Klinkt totaal niet als Keane en da's een voordeel.
Geniet ervan !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:05 schreef Litton-Lane het volgende:
De Uur en Show opener: Hot Chip - Ready For The Floor
Ik ga vakantie houden....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |