De eerste dat ze meededen was 2000 en sindsdien heb ik alle AFC wedstrijden gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook nooit in het begin geweest, DG?.
Donderdag en zaterdag's volgens mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef F1Bas het volgende:
2 dagen achter elkaar, voorheen was het toch vrijdag en zondag?
Yup.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef F1Bas het volgende:
2 dagen achter elkaar, voorheen was het toch vrijdag en zondag?
quote:MEETMOMENT AJAX
Tegenstander Arsenal op volle oorlogssterkte op LG Amsterdam Tournament
AMSTERDAM, vrijdag
Marco van Basten kan zijn borst nat maken. De nieuwe trainer van Ajax presenteert zich vanavond tijdens de tiende editie van het LG Amsterdam Tournament aan het eigen publiek en treft in Arsenal een tot de tanden toe gewapende tegenstander. „Dit toernooi is een uitstekende voorbereiding op de Champions Leaguewedstrijd tegen FC Twente”, zei Arsène Wenger. „We zullen niet twee avonden voluit kunnen spelen, maar treden tegen Ajax op volle oorlogssterkte aan”, aldus de Fransman. „Uit respect voor de club én het toernooi. De mensen in Amsterdam willen graag Ajax zien en als ze geld voor een kaartje neerleggen, willen wij ze dát geven wat ze verwachten. We betalen ze terug met een mooie wedstrijd.”
De ’professor’ bewaart goede herinneringen aan het Amsterdam Tournament én Ajax, zo zei hij in het Hilton Hotel. „De duels met Ajax waren altijd zéér interessant, fysiek en close. Ploegen uit Holland weten goed hoe de bal in bezit te houden.”
Net als zijn collega van Arsenal verheugt Van Basten zich op de confrontatie in de Amsterdam ArenA, die om 21.15 uur begint. „Het deelnemersveld is met Sevilla, Internazionale en Arsenal interessant, ervaren en sterk. Wij hebben een jonge ploeg in ontwikkeling en we gebruiken de wedstrijden tegen Arsenal (vandaag, red.) en Inter (morgen) om te kijken waar we staan.” Hij gebruikt het toernooi als meetmoment. „We willen het gebruiken om ons stap voor stap te verbeteren.”
„Het resultaat is dan ook niet het allerbelangrijkste”, vindt de coach, die eveneens zijn beste spelers het veld instuurt. „We willen tegen Arsenal met de eerste keus beginnen. Afhankelijk van hetgeen in die wedstrijd gebeurt, kijken we wat er zaterdag mogelijk is tegen Inter. Wij hebben niet zo’n grote selectie als clubs als Arsenal en Inter, die twee verschillende, gelijkwaardige elftallen kunnen opstellen.”
Dat de Londenaren op dit moment al verder zijn in de voorbereiding, omdat ze woensdag aantreden in de voorronde van de Champions League, deert Van Basten niet. „Het toernooi past goed in ons programma. Ik vind het prima. Dat Arsenal fysiek sterker is en meer kwaliteit heeft, maakt de uitdaging om te verrassen alleen maar groter.”
Een stunt tegen de miljoenenploeg zou wereldwijd lof oogsten. „Het toernooi werd vorig jaar in 131 landen door in totaal 800 miljoen mensen bekeken”, zei toernooidirecteur David Broomhall van The International Event Partnership. „De voorgaande negen edities trokken 725.000 toeschouwers naar het stadion, waardoor dit evenement het grootste in zijn soort is.”
„We presenteren het beste dat clubvoetbal te bieden heeft”, was Broomhall trots op de deelnemende ploegen. „Met de UEFA Cupwinnaar van het seizoen 2006/’07 (Sevilla), de kampioen van Italië van de laatste drie jaar (Internazionale), de titelverdediger (Arsenal) én Ajax hebben we de sterkste bezetting ooit.”
Waarvoor het publiek warmloopt. „Er zijn voor de twee speeldagen in totaal al zestigduizend kaarten verkocht. En daar komt nog een flink aantal bij, want de kassa’s zijn op beide dagen open”, aldus Broomhall.
Klaas-Jan Huntelaar en José Mourinho zorgden tijdens de persconferentie voor een vrolijke noot. Op de ellenlange vraag van een tv-verslaggever, waarvan de essentie was hoe het voelde om aanvoerder van Ajax te zijn, antwoordde de spits gortdroog. „Eervol. Ik hoop de cup omhoog te houden en nog meer prijzen te winnen.”
Nadat Wenger aangaf dat het mooie van zo’n toernooi is dat je je als club kunt meten met verschillende sterke ploegen en verschillende speelstijlen, kreeg Mourinho de vraag of hij zich kon vinden in de woorden van zijn gewezen aartsrivaal. „Helemaal! Ik werk nu in een ander land, dus ben het nu eens helemaal met hem eens.”
Manchester wil niet meer komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Goh, Arsenal is er ook voor het eerst bij.
Lijkt me wel ja.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Al speelde Heitinga vorig jaar ook belachelijk, met een smerige overtreding op Van Persie.
en Scholes 2 rode kaarten die ook nog meetelde voor de premier leaguequote:
Vorige jaar vond ik het een matige wedstrijd. Sowieso van Ajax-kant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Beschouw het volgende:
Verheug me nu al op Arsenal. Hopelijk word ik niet teleurgesteld.
hadden ze beter niet kunnen doen dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup.
Kan er naast zitten maar ik geloof met het oog op de CL kwalificatie hebben ze het sinds 2 jaar terug veranderd naar vrijdag en zaterdag.
Ik denk ook niet dat Ajax nu al instaat is om echt geweldig te spelen tegen Arsenal hoor, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vorige jaar vond ik het een matige wedstrijd. Sowieso van Ajax-kant.
Ja ok, maar aangezien Arsenal al snel echt aan de bak moet (twente) zullen ze toch een beetje echt willen oefenen. Maar ja, aan de andere kant, blessures tegen die schoppers van Ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:23 schreef Catch22- het volgende:
als ajax een goeie dag heeft en arsenal 2 aantreedt misschien wel
Het liep ook nog uit de hand toen. Sjonnie schopte Van Persie nog keihard onderuit aan het eind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vorige jaar vond ik het een matige wedstrijd. Sowieso van Ajax-kant.
ach waarom hopen op blessures , jullie winnen toch wel hoor...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef tukkeronline het volgende:
Hopelijk delen bij Ajax een paar goede schoppen uit tegen Arsenal, zodat er een paar blessures ontstaan bij Arsenal, die zwaar genoeg zijn dat ze er tijdens de VCL niet mee kunnen spelen.
Russian Railways Cup met Lokomotiv Moskou, AC Milan en Real Madrid al weer vergeten van vorig jaar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, zo'n toernooi.
PSV speelt al jaren niet meer zo'n wedstrijd, laat staan een toernooi. En als er wat komt, krijgen we Hertha BSC.
Die goal van Aissati toen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Russian Railways Cup met Lokomotiv Moskou, AC Milan en Real Madrid al weer vergeten van vorig jaar?
[ afbeelding ]
zakkie chips, hij was jarigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef Rejected het volgende:
dat Van Persie toen iets aan Vermaelen uitdeelde(weet niet meer precies wat).
goh. sportief van je. als je zo denkt te moeten winnen is het wel sneu met je gesteldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef tukkeronline het volgende:
Hopelijk delen bij Ajax een paar goede schoppen uit tegen Arsenal, zodat er een paar blessures ontstaan bij Arsenal, die zwaar genoeg zijn dat ze er tijdens de VCL niet mee kunnen spelen.
zelfs dan verliest twentequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef tukkeronline het volgende:
Nee hoor maar ik bedoel natuurlijk thuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Russian Railways Cup met Lokomotiv Moskou, AC Milan en Real Madrid al weer vergeten van vorig jaar?
[ afbeelding ]
En Arsenal speelt waarschijnlijk met de beoogde basiself die volgende week tegen Twente gaan spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, I see.
Ajax speelt morgen met de beoogde basiself.
Amsterdam Tournament 2008 #2quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Arsenal heeft gezegd met de sterkte opstelling te komen las ik net. (telegraaf, papier).
Volgens mij doet Eduardo niet mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Arsenal vanavond met hun sterkste team gaat spelen, jullie?
Ik heb gelezen dat er ook overwogen wordt om Overmars en Bergkamp weer op te stellen, eenmalig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Arsenal vanavond met hun sterkste team gaat spelen, jullie?
En Henry?quote:
Mitea?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben benieuwd of die jongen van 16 meedoet.
Hij zit ook niet in het sterkste XI.quote:
Idd, Rosicky in mijn ogen wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij zit ook niet in het sterkste XI.
Iemand toevallig een idee? Ik kan het echt nergens terug vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ben ik al een tijd niet meer in de arena geweest, dus misschien een idiote vraag, maar is het nou gewoon toegestaan om consumpties mee te nemen zo lang ze niet van glas/blik zijn?
Welkom in 2008...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Denk het wel bij zo'n oefenpotje fouilleren ze niet lijkt me
Ik ging vorig jaar met mijn neefje en ik werd overdreven goed gefouilleerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:44 schreef Dos37 het volgende:
ow ze fouilleren dus wel bij Jaap Stam deden ze het niet.
Bepaalde dingen als een zak drop of wat krijg je over het algemeen wel mee naar binnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Iemand toevallig een idee? Ik kan het echt nergens terug vinden. Ik weet dat het wel toendertijd was toegestaan bij de Admirals wedstrijden, maar geen idee of dat voor ajax dan anders is
.
Wat een wereldcoachquote:
Och och, volgende keer zal ik er wel een knipoogje achter zetten, zodat ook voor jou duidelijk is dat dit een meer dan sarcastische ondertoon had. Maar tijd om me weer onder het gewone volk te begeven en onder het genot van een paar heerlijk biertjes met wat vrienden een tweetal leuke oefenpotjes bekijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:06 schreef Gunner het volgende:
Zoiets wens je gewoon niemand toe, of het nu een tegenstander is waarvoor je in de broek schijt of niet. Maar tukkeronline is vast zo'n internetheld die alleen 'online', zoals z'n username doet vermoeden, een grote bek heeft. Zal in het echte leven wel niets voorstellen en moet het online blijkbaar compenseren met manse praat.
Vooral gigantisch groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef M0NTANA het volgende:
Mario Balotelli is wel een gigantisch groot talent.
Dan hadden we hem vanavond niet in actie gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral gigantisch groot.
Jammer dat hij nog niet voor Jong italie mag uitkomen.
zero-zeroquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoeveel staat het eigenlijk?
en figoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef tong80 het volgende:
Vreselijke wedstrijd.
Gelukkig Zlatan in het veld nu.
www.sbs6.nlquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef mliez het volgende:
Kan ik Ajax-Arsenal ook ergens online volgen?
Een getinte, jonge jongen bij Arsenal. Uw zoekopdracht bevat nog teveel resultaten om een goed antwoord te kunnen geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die was het niet, het was een getinte jongen.
Hehehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een getinte, jonge jongen bij Arsenal. Uw zoekopdracht bevat nog teveel resultaten om een goed antwoord te kunnen geven.
6-6quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoeveel staat het eigenlijk?
0-0 dus?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ook absurd om Péle op te stellen. Die is toch al ruim over de 60.
0-0 nou we heben genoten
Gibbsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:40 schreef BigKahuna het volgende:
Wow wie was dat jochie, die 2e van links op de bank van ArsenalDie leek wel 14
Hier lijkt hij nog jongerquote:
Hahah wat een lijp jochie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hier lijkt hij nog jonger[ afbeelding ]
Maar hij is al bijna 18
Anita en Schilder dus voor Vermaelen en Vertonghen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
Verrassendquote:
Zijn ex is Engelse.quote:
Die is toch helemaal niet van Bryan Adamsquote:
Inderdaad het is Annie Schilderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze gingen met de beste opstellingen spelen zeiden ze net?
En dan Anita Schilder?
HAHAHAHAHAHA, DIE TONG80 IS ME ER TOCH EEN!!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet van Bryan Adams
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, DIE TONG80 IS ME ER TOCH EEN!!
zo moet ie het ook houden. niet kaal en niet te lang (zonder bakkebaardenquote:
Dan had Van Persie of Kraaijr het fout.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kraay waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan had Van Persie of Kraaijr het fout.
Ik ken er nog één.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
royal sadnessquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, klappers hebben de arena gevonden
NOU ZEG, HAHAHA TONG80 TOCH!!1 IK BESCHEUR HET HIER!!!1quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken er nog één.
Schilder komt niet uit de verf
Ik doe het ook alleen voor jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NOU ZEG, HAHAHA TONG80 TOCH!!1 IK BESCHEUR HET HIER!!!1
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
Zit Denilson tegenwoordig in de sterkste opstelling van Arsenal?
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, klappers hebben de arena gevonden
quote:Owlegay
Tuurlijk die is met problemen weggegaan bij Feijenoordquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef sjimz het volgende:
Goede redding maar wat een snelle counter zeg.
Van Persie zijn naam wordt zelfs gescandeerd?
Hij werd vorig jaar nog uitgefloten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk die is met problemen weggegaan bij Feijenoord
Toen was Feijenoord nog titelkandidaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij werd vorig jaar nog uitgefloten.
Je spreekt uit ervaringquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat meot Adebayor wel niet denken?
Zelfs op stelten zal Anita het niet in de lucht winnen.
Misschien is dat juist de verrassing?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat meot Adebayor wel niet denken?
Zelfs op stelten zal Anita het niet in de lucht winnen.
Feyenoord is al een tijdje geen titelkandidaat meer geweest, ook vorig seizoen niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was Feijenoord nog titelkandidaat
Je weet z'n naam echt niet hè ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het al genoemd dat dingetje zei wereldkampioen?
Ze hadden 5 routinies gekocht en menigeen verwachtte dat ze weer eens mee gingen doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Feyenoord is al een tijdje geen titelkandidaat meer geweest, ook vorig seizoen niet.
1.67m, jij bent net zo'n dwerg!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeleken met Anita ben ik een basketballer.
Nee, het geluid staat dan ook niet aanquote:
Omdat een panna heilig is ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:31 schreef Noshiba het volgende:
Waarom gaat iedereen trouwens gelijk van: 'oooooooohhhhh' bij een panna of poging tot?
Nieuwe Mitea!quote:
En waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoorde via via dat er gejuich ging toen hij in beeld was tijdens de eerste wedstrijd
Ja want een van Nederlands beste voetballers van het moment moet je uitfluiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
Gelukkig, er zijn er nog wel een paar die het begrijpen: gewoon fluiten al heeft v. persie de bal
Ik hoorde via via dat er gejuich ging toen hij in beeld was tijdens de eerste wedstrijd
Stel je voor hé dat je voor hem juicht. Tegen de muur moet je dan, echtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
Gelukkig, er zijn er nog wel een paar die het begrijpen: gewoon fluiten al heeft v. persie de bal
Dat is de Olympische gedachte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je voor hé dat je voor hem juicht. Tegen de muur moet je dan, echt
Ga lekker je gang hoor al wil je voor hem juichen? Ik zeg toch niet dat je hem moet uitjouwen? Ik zeg alleen dat er wel een paar mensen zijn die het begrijpen en dat zullen net de 40 ajax-fans zijn met een scc die nu toevallig gratis kaarten hebben gewonnen ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je voor hé dat je voor hem juicht. Tegen de muur moet je dan, echt
Ja want pas als je hem uit fluit ben je en echte supporter met een scc!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga lekker je gang hoor al wil je voor hem juichen? Ik zeg toch niet dat je hem moet uitjouwen? Ik zeg alleen dat er wel een paar mensen zijn die het begrijpen en dat zullen net de 40 ajax-fans zijn met een scc die nu toevallig gratis kaarten hebben gewonnen ofzo
En als je dicht genoeg bent bespugen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want een van Nederlands beste voetballers van het moment moet je uitfluiten.
Lol wtf doe je serieusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want pas als je hem uit fluit ben je en echte supporter met een scc!
Ga toch weg man.
Die mensen hoor je nooit. Het is de harde kern die gezamelijk zingt of van zich laat horen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga lekker je gang hoor al wil je voor hem juichen? Ik zeg toch niet dat je hem moet uitjouwen? Ik zeg alleen dat er wel een paar mensen zijn die het begrijpen en dat zullen net de 40 ajax-fans zijn met een scc die nu toevallig gratis kaarten hebben gewonnen ofzo
Waag het niet om hier nog te postenquote:
Je gebruikt geen PI's en het is geen ONZ.quote:
Het zijn echt wel die kinderen die voor hem juichen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die mensen hoor je nooit. Het is de harde kern die gezamelijk zingt of van zich laat horen.
Peter van der Dungen met zijn 2 kinderen uit Medemblik gaat niet opstaan om van Persie toe te zingen.
Ah oké, logisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dan hebben ze vroeg de baard in de keelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het zijn echt wel die kinderen die voor hem juichen hoor
LOL, oke nu heb jij dus bepaald dat ik serieus benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je gebruikt geen PI's en het is geen ONZ.
Dus tuurlijk ben ik serieus.
En als ik jouw posts een beetje zie jij ook.
Dat deed jij toch ook bij mij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
LOL, oke nu heb jij dus bepaald dat ik serieus ben
quote:![]()
OT; Ajax is lekker fel
Anders wordt de post toch verwijderd![]()
Jawelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Duwde van Persie die gast nou nog ff om, of leek dat maar?
Die hele Leo Hamburger klinkt niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat Oelegay klinkt echt niet
DIe is op een gegeven moment het scoren verleerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Adebayor is helemaal scherp voor de competitie zie ik.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Krijg je de bal bijna voor open doel schiet je hem op de kleinste man van het veld.
Zo zei hij het zelf tijdens de opendag hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Wat een gelul met dat Oloegay![]()
Noem hem dan gewoon Presas.
Zeg ga je nou twijfelen aan de deskundigheid van SBS6?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Wat een gelul met dat Oloegay![]()
Noem hem dan gewoon Presas.
Maar niet klemvast, hadden wij Piet Velthuizen maar!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fraaie showduik, Steek
Hij zei het nog weer anders. In ieder geval geen Oelegayquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo zei hij het zelf tijdens de opendag hoor
Maar het klinkt niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met die open dag valt niet te spottenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, alleen zijn wij Nederlanders en geen Catalanen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat je het maar weet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En met die open dag valt niet te spotten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zeg ga je nou twijfelen aan de deskundigheid van SBS6?
Ik zie je PIquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet klemvast, hadden wij Piet Velthuizen maar!!
Krijgen wij daar dan een matchend paars keepersshirt bij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet klemvast, hadden wij Piet Velthuizen maar!!
Hij ziet de PIquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zie je PI![]()
Breng Sulejmani maar als dat mogelijk is
kon hier een opmerking maken over psv maar ik laat het bij een hintquote:
Wat wil je met dat kapselquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef sjimz het volgende:
Almunia heeft nog steeds geen bal aangeraakt
Ga je gangquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
kon hier een opmerking maken over psv maar ik laat het bij een hint
Denk het niet.quote:
De leaders zijn van SBSquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Opeens hoor je het publiek
En die lieders_!
Zat je zeker net even op het toilet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Joe. het volgende:
gifjes?
Dat zijn dagjesmensen knulquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Opeens hoor je het publiek
En die lieders_!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Haha Arsenal is echt niets daar walsen we overheen woensdag
Alleen Canizares komt weg met een geblondeerde kopquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Haha Arsenal is echt niets daar walsen we overheen woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |