Hij zit ook niet in het sterkste XI.quote:
Idd, Rosicky in mijn ogen wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij zit ook niet in het sterkste XI.
Iemand toevallig een idee? Ik kan het echt nergens terug vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ben ik al een tijd niet meer in de arena geweest, dus misschien een idiote vraag, maar is het nou gewoon toegestaan om consumpties mee te nemen zo lang ze niet van glas/blik zijn?
Welkom in 2008...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:27 schreef Dos37 het volgende:
Denk het wel bij zo'n oefenpotje fouilleren ze niet lijkt me
Ik ging vorig jaar met mijn neefje en ik werd overdreven goed gefouilleerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:44 schreef Dos37 het volgende:
ow ze fouilleren dus wel bij Jaap Stam deden ze het niet.
Bepaalde dingen als een zak drop of wat krijg je over het algemeen wel mee naar binnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Iemand toevallig een idee? Ik kan het echt nergens terug vinden. Ik weet dat het wel toendertijd was toegestaan bij de Admirals wedstrijden, maar geen idee of dat voor ajax dan anders is
.
Wat een wereldcoachquote:
Och och, volgende keer zal ik er wel een knipoogje achter zetten, zodat ook voor jou duidelijk is dat dit een meer dan sarcastische ondertoon had. Maar tijd om me weer onder het gewone volk te begeven en onder het genot van een paar heerlijk biertjes met wat vrienden een tweetal leuke oefenpotjes bekijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:06 schreef Gunner het volgende:
Zoiets wens je gewoon niemand toe, of het nu een tegenstander is waarvoor je in de broek schijt of niet. Maar tukkeronline is vast zo'n internetheld die alleen 'online', zoals z'n username doet vermoeden, een grote bek heeft. Zal in het echte leven wel niets voorstellen en moet het online blijkbaar compenseren met manse praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |