Tuurlijk die is met problemen weggegaan bij Feijenoordquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef sjimz het volgende:
Goede redding maar wat een snelle counter zeg.
Van Persie zijn naam wordt zelfs gescandeerd?
Hij werd vorig jaar nog uitgefloten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk die is met problemen weggegaan bij Feijenoord
Toen was Feijenoord nog titelkandidaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij werd vorig jaar nog uitgefloten.
Je spreekt uit ervaringquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat meot Adebayor wel niet denken?
Zelfs op stelten zal Anita het niet in de lucht winnen.
Misschien is dat juist de verrassing?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat meot Adebayor wel niet denken?
Zelfs op stelten zal Anita het niet in de lucht winnen.
Feyenoord is al een tijdje geen titelkandidaat meer geweest, ook vorig seizoen niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was Feijenoord nog titelkandidaat
Je weet z'n naam echt niet hè ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het al genoemd dat dingetje zei wereldkampioen?
Ze hadden 5 routinies gekocht en menigeen verwachtte dat ze weer eens mee gingen doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Feyenoord is al een tijdje geen titelkandidaat meer geweest, ook vorig seizoen niet.
1.67m, jij bent net zo'n dwerg!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeleken met Anita ben ik een basketballer.
Nee, het geluid staat dan ook niet aanquote:
Omdat een panna heilig is ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:31 schreef Noshiba het volgende:
Waarom gaat iedereen trouwens gelijk van: 'oooooooohhhhh' bij een panna of poging tot?
Nieuwe Mitea!quote:
En waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoorde via via dat er gejuich ging toen hij in beeld was tijdens de eerste wedstrijd
Ja want een van Nederlands beste voetballers van het moment moet je uitfluiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
Gelukkig, er zijn er nog wel een paar die het begrijpen: gewoon fluiten al heeft v. persie de bal
Ik hoorde via via dat er gejuich ging toen hij in beeld was tijdens de eerste wedstrijd
Stel je voor hé dat je voor hem juicht. Tegen de muur moet je dan, echtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
Gelukkig, er zijn er nog wel een paar die het begrijpen: gewoon fluiten al heeft v. persie de bal
Dat is de Olympische gedachte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je voor hé dat je voor hem juicht. Tegen de muur moet je dan, echt
Ga lekker je gang hoor al wil je voor hem juichen? Ik zeg toch niet dat je hem moet uitjouwen? Ik zeg alleen dat er wel een paar mensen zijn die het begrijpen en dat zullen net de 40 ajax-fans zijn met een scc die nu toevallig gratis kaarten hebben gewonnen ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je voor hé dat je voor hem juicht. Tegen de muur moet je dan, echt
Ja want pas als je hem uit fluit ben je en echte supporter met een scc!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga lekker je gang hoor al wil je voor hem juichen? Ik zeg toch niet dat je hem moet uitjouwen? Ik zeg alleen dat er wel een paar mensen zijn die het begrijpen en dat zullen net de 40 ajax-fans zijn met een scc die nu toevallig gratis kaarten hebben gewonnen ofzo
En als je dicht genoeg bent bespugen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want een van Nederlands beste voetballers van het moment moet je uitfluiten.
Lol wtf doe je serieusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want pas als je hem uit fluit ben je en echte supporter met een scc!
Ga toch weg man.
Die mensen hoor je nooit. Het is de harde kern die gezamelijk zingt of van zich laat horen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga lekker je gang hoor al wil je voor hem juichen? Ik zeg toch niet dat je hem moet uitjouwen? Ik zeg alleen dat er wel een paar mensen zijn die het begrijpen en dat zullen net de 40 ajax-fans zijn met een scc die nu toevallig gratis kaarten hebben gewonnen ofzo
Waag het niet om hier nog te postenquote:
Je gebruikt geen PI's en het is geen ONZ.quote:
Het zijn echt wel die kinderen die voor hem juichen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die mensen hoor je nooit. Het is de harde kern die gezamelijk zingt of van zich laat horen.
Peter van der Dungen met zijn 2 kinderen uit Medemblik gaat niet opstaan om van Persie toe te zingen.
Ah oké, logisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dan hebben ze vroeg de baard in de keelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het zijn echt wel die kinderen die voor hem juichen hoor
LOL, oke nu heb jij dus bepaald dat ik serieus benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je gebruikt geen PI's en het is geen ONZ.
Dus tuurlijk ben ik serieus.
En als ik jouw posts een beetje zie jij ook.
Dat deed jij toch ook bij mij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
LOL, oke nu heb jij dus bepaald dat ik serieus ben
quote:![]()
OT; Ajax is lekker fel
Anders wordt de post toch verwijderd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |