Komt op hetzelfde neer..Dus, dit is nummer 30 ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
NeujMaar topictitel aanpassen kan ik wel
Een Ajax-teken mag er altijd wel bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag dat van de geestelijke vader van deze topicreeks De_Ananas?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer..Dus, dit is nummer 30 ofzo?![]()
Welke klaplul heeft er 3** van gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
MAN THE HARPOONZquote:
Nee, dit is nummer 29. Gers was stoned gister denk ik. En dan durft Juup te vermelden dat we slechts 1 nummer achter lopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer..Dus, dit is nummer 30 ofzo?![]()
Welke klaplul heeft er 3** van gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een Ajax-teken mag er altijd wel bij
Nu lijkt het alsof deze topicreeks altijd al in KLB is geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dit is nummer 29. Gers was stoned gister denk ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dit is nummer 29. Gers was stoned gister denk ik.
Naast mijn Ajax-oudlogo mag hij welquote:
Precies, gewoon zo latenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof deze topicreeks altijd al in KLB is geweestStraks nemen ze ook echt 330 topics op in de statistieken en wordt dit populairste reeks ooit
Doe mijn ava er nou bij danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
Wie die opsomming van voorgaande delen zo verneukt heeft weet ik niet, maar ik ga het niet veranderen iig
Er is mij gevraagd om er 329 van te maken en dat heb ik gedaan, zoek het verder maar zelf uit
Moet je ook zo laten, is lachen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
Wie die opsomming van voorgaande delen zo verneukt heeft weet ik niet, maar ik ga het niet veranderen iig
Er is mij gevraagd om er 329 van te maken en dat heb ik gedaan, zoek het verder maar zelf uit
Hee ik ga zo tosti's maken denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |