Ik vind die naam dubieus.quote:
Kanker ik ben 15quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Wie wilt neuqen, tik 039 in kom lekker prive geylen. Alleen kids tot 14 jaar.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Egoïst, Amnesty International heeft dat toch opgeroepenIedereen moet dat in zen msnnaam zetten
White Power?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die naam dubieus.
Je leest makkelijk wat anders.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
Tja, waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Sherlockquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
Jullie lopen een topic cijfertje achter
Verander hem dan!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over...Iehl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo'n vergissing zou ik dus nooit makenquote:
Juicy kan niet tellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
Z'n ava staat al in de OP.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
SherlockVerander het is dan ipv toe te kijken, je ava kan zo bij de lurkers
Helpen met kopen? Nee sorry ik heb geen geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil een plasma/lcd tv kopen, kan iemand mij helpen?
die linker gaat nog welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
O M F G
[ afbeelding ]
Die rechter
No woman No Cryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef reetveter het volgende:
everything is gonna be allright............
die hak gisternacht kenkerhard anaal vernerder sjewaidsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
O M F G
[ afbeelding ]
Die rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |