typisch weer een man je kan geen normale vraag stellen of je krijgt wel iets met tieten of neukenquote:
NEE!! ik had het fout, dus moet je niet mij een punt gaan geven. Je moet weer een andere vraag stellen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Andrea Pininfarina, maar om verder gezeur te voorkomen:
solem +1
belsen 1
qonmann 3
tomtomaat 1
solem 1
El_Matador 2
barney74 0
NOG EEN KEER VOOR IEDEREEN: Scores bijhouden, nieuwe vragen stellen, anders punt foetsie! Capice?
je moet niet zo zeuren, dat doen chinezen ook niet. Ik heb een puntquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:20 schreef solem het volgende:
[..]
typisch weer een man je kan geen normale vraag stellen of je krijgt wel iets met tieten of neuken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Tussenstand...![]()
belsen 1
qonmann 3
tomtomaat 1
solem 2
El_Matador 2
quote:
je maakt het ook wel erg moeilijk he, sesamstraatfiguur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:02 schreef tong80 het volgende:
Ofyles2 + 1
Tussenstand in topic 1293
belsen 1
qonmann 3
tomtomaat 1
solem 2
El_Matador 2
tong80 1
Ofyles2 1
Ik dacht mijn best te doen. Ik ga jullie posts niet allemaal nalezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:03 schreef solem het volgende:
[..]
je maakt het ook wel erg moeilijk he, sesamstraatfiguur.
Jij bent mijn familiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht mijn best te doen. Ik ga jullie posts niet allemaal nalezen.
Dacht er goed aan te doen. Ga je familie uitschelden idioot.
Zak in de stront kutnewbiequote:
En ik scheld nooit iemand uit, dat is te makkelijk, Tong. Dus beschuldig me er ook niet van alsjeblieft.quote:
vanavond heb je een meisje dat er omheen leest, sorryquote:
Sesamstraatfiguur was een compliment ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:07 schreef solem het volgende:
[..]
En ik scheld nooit iemand uit, dat is te makkelijk, Tong. Dus beschuldig me er ook niet van alsjeblieft.
Stel gewoon een vraag, je hebt +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |