je moet niet zo zeuren, dat doen chinezen ook niet. Ik heb een puntquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:20 schreef solem het volgende:
[..]
typisch weer een man je kan geen normale vraag stellen of je krijgt wel iets met tieten of neuken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Tussenstand...![]()
belsen 1
qonmann 3
tomtomaat 1
solem 2
El_Matador 2
quote:
je maakt het ook wel erg moeilijk he, sesamstraatfiguur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:02 schreef tong80 het volgende:
Ofyles2 + 1
Tussenstand in topic 1293
belsen 1
qonmann 3
tomtomaat 1
solem 2
El_Matador 2
tong80 1
Ofyles2 1
Ik dacht mijn best te doen. Ik ga jullie posts niet allemaal nalezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:03 schreef solem het volgende:
[..]
je maakt het ook wel erg moeilijk he, sesamstraatfiguur.
Jij bent mijn familiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht mijn best te doen. Ik ga jullie posts niet allemaal nalezen.
Dacht er goed aan te doen. Ga je familie uitschelden idioot.
Zak in de stront kutnewbiequote:
En ik scheld nooit iemand uit, dat is te makkelijk, Tong. Dus beschuldig me er ook niet van alsjeblieft.quote:
vanavond heb je een meisje dat er omheen leest, sorryquote:
Sesamstraatfiguur was een compliment ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:07 schreef solem het volgende:
[..]
En ik scheld nooit iemand uit, dat is te makkelijk, Tong. Dus beschuldig me er ook niet van alsjeblieft.
Stel gewoon een vraag, je hebt +1
Mens je hebt zelf het topic verneuktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:09 schreef solem het volgende:
kom op iemand, stel een vraag, maak dat deze show weer op de weg komt, vragen willen we horen.
geef mij maar de schuld johquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mens je hebt zelf het topic verneukt
Ipv duidelijk te maken wat ik verkeerd deed noemde je me een Sesamstraatfiguur. Niemand anders.quote:
Ik kom er niet op. Is een oh-jaatje denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Bedankt tong80, ik heb meteen een nieuwe vraag:
Welke voetballer bij welke club riep in het seizoen 2001-2002 tegen welke trainer dat hij door de stront mocht zakken?
Eigenlijk moet ik je van al je punten beroven. Eerst een nieuwsvraag ontregelen en daarna een easy-peasy teaser.quote:
Gecheckt en goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:27 schreef Manono het volgende:
ze wonnen beide een oscar voor beste acteur, beste actrice, beste regie, beste script en beste film?
Inderdaad, de IRT-affairequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:29 schreef ChopperMick het volgende:
commisie van Traa, IRT?
Behoorlijk, als ik het zo leesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:30 schreef ChopperMick het volgende:
en goede morgen natuurlijk.
Heb ik een relletje gemist?
nee, dat was bij de TROS als ik me niet vergis met Martin Gausquote:
je komt op het juiste moment....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Tijdje geleden inderdaad. Had er even genoeg van. Moeilijk om goede vragen te verzinnen en ten tijde van mijn vertrek óók geneuzel met allemaal nieuwe gasten die zich niet aan de regels wilden houden.![]()
tssss....close...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
Galsteen ofzo?
Tjek, het is een Nefrolit. Ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:01 schreef Merovingian het volgende:
Nee ik bedoel nierstenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |