Plato ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef solem het volgende:
filosofie: wie was de leraar van aristoteles?
Platoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef solem het volgende:
filosofie: wie was de leraar van aristoteles?
quote:
vanwege ontvoering?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Waarom deed Johan Cruijff niet mee aan het WK van 1978?
ff OP lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Waarom deed Johan Cruijff niet mee aan het WK van 1978?
Ik heb al 2 vragen beter beantwoord dan degene die de beurt kreeg, dus niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef tomtomaat het volgende:
sponsor conflict, maar je moet op je beurt wachten met een vraag stellen. Zie OP.
Je bent de bestequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb al 2 vragen beter beantwoord dan degene die de beurt kreeg, dus niet.
Solem is aan de beurt.
De Reuzenpanda in Zwart en Wit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef qonmann het volgende:
Wat is het symbool van het Wereld Natuurfonds ?
Grapjas . jouw rivier was fout. Amoer was het enig juiste antwoordquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Solem scoort een punt.
Ik heb 2 punten:
- de volledige naam van de rivier
- de leraar van Aristoteles zonder twijfelend vraagteken.
(panda had ik ook wel goedgerekend)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Reuzenpanda in Zwart en Wit.
Dat is het probleem met het Nederlandse onderwijs van dit moment.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
(panda had ik ook wel goedgerekend)
Bingo. En niet eens letterlijk van wiki gekopieerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef solem het volgende:
een pop van papier mache gevuld met snoep en viezigheid die je kapot moet slaan met een stok.
nopequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo. En niet eens letterlijk van wiki gekopieerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |