abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:11:46 #151
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_60647460
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:00 schreef evert het volgende:

[..]

sch, graag zou ik ook jouw reactie op bovenstaande horen
Die krijg je niet. Sad but true.
Say your prayers
pi_60647605
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef Ziggenmufter het volgende:

Als de pers verstandig is...
Bwaha, de pers als SCH-types bedoel je ?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:24:20 #153
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60647733
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

pi_60648742
quote:
Duyvendak verdacht van geweldpleging

De tegenaanval van Duyvendak is begonnen. Na een paar dagen mediastilte gaf hij gisteravond een optreden weg in Nova (.mov download), en een interview aan de Volkskrant. Gebogen hoofdje, wat gemanipuleer met de waarheid en de mededeling dat hij niet zal vertrekken. Volgens het kamerlid maakt het allemaal niet uit. Maar wacht! Er is nog meer. GeenStijl vond nog wat documenten over de eerste inbraak van Duyvendak, de inbraak in het Mibo-complex waarvoor hij veroordeeld werd. Mooi stukje recente geschiedenis, over politieagenten die hem observeerden vanuit een Ford Transit van een bloemisterij. Check dit document en deze pleitnotitie. Het blijkt dat de vredesactivist eveneens verdacht werd -en mogelijk veroordeeld is- wegens GEWELD. U weet wel, dat is met mensen meppen en pijn doen. De inbraak pleegde hij samen met T.D. de Jager, C.A. Pampus, M.G Van Riet en mevrouw C. Burgemeestre. Laatstgenoemde is tegenwoordig actief in het maatschappelijke subsidiegebeuren. Vredesduif, luister naar je eigen achterban en ga weg.
Nog wat nieuwe info van GS
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_60648754
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wauw jij durft man Stoer hoor
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:13:41 #156
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60648890
Wijnand Duyvendak, beantwoord nou eens als een kerel de volgende vraag: "was je betrokken bij de gewelddadige acties van RaRa?
pi_60648954
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:13 schreef Ziggenmufter het volgende:
Wijnand Duyvendak, beantwoord nou eens als een kerel de volgende vraag: "was je betrokken bij de gewelddadige acties van RaRa?
Dat heeft hij toch gedaan. Maar jij wil blijkbaar maar 1 antwoord horen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:17:47 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60648989
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef SCH het volgende:

[..]

hij heeft op zijn minst de schijn tegen. zeker ook als je siebelt leest en hoort.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60649042
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef evert het volgende:
1 hoe zeker ben je ervan dat zijn ontkenning met betrekking tot betrokkenheid Rara acties wel waar is? waarom geloof je dat wel terwijl hij nu bekent dat hij in 98 gelogen heeft.
Wanneer is iets zeker? Ik denk niet dat hij rechtstreeks iets met de terreur van Rara te maken heeft. Daar zijn geen aanwijzingen voor. Al dat getiep van Siebelt en HP/DeTijd ten spijt. Als iemand het nou eens aantoont... Het komt niet verder dan dat hij in bepaalde kringen verkeerde. Voor de Siebelts is dat allemaal 1 pot nat en ben je dan meteen schuldig maar zo werkt het niet.

Sec kun je hm niet eens een inbreker noemen want hij heeft niet ingebroken.
quote:
2 hoe geloofwaardig ben je als vertegenwoordiger van de parlementaire democratie als je in het verleden geen geloof had in de parlementaire democratie
Zeer geloofwaardig. Een mens kan veranderen. Bovendien stel je het nogal zwart/wit.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:20:13 #160
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60649048
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je goed luisterde, wat jij dus niet doet, geeft hij geen eenduidig antwoord.

Voor linkse figuren als jij stort de wereld in als blijkt dat hun helden ordinaire criminelen blijken te zijn. Daarom horen ze liever niet de waarheid. Verdringen is een enorme psychische kwaal waar linksen aan lijden.
pi_60649069
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij heeft op zijn minst de schijn tegen. zeker ook als je siebelt leest en hoort.
Juist niet. Het verhaal van Siebelt is zo onthutsend zwak, zo ontzettend gebaseerd op 'ik wil graag dat het zo gelopen is en daar schrijf ik alles naar toe'. Geen bewijs, geen bronnen, geen verhaal.
pi_60649382
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Als je goed luisterde, wat jij dus niet doet, geeft hij geen eenduidig antwoord.
Quote dan maar even wat hij precies zei.
pi_60649779
SCH met alle respect, jij bent echt 1 grote brok negatieve energie, als ik jou was, zou ik maar een beetje aan jezelf gaan werken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60649870
SCH doet me denken aan Calvobbes, veel posts , nooit luisteren en maar doorgaan...
Daarom vermijd ik topics waar SCH in post.
just my 2 cents
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60650132
Goed dat GeenStijl de beerput open gooit. Laat ze maar diep graven. Er is vast nog wel meer te vinden.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:01:26 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60650268
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Juist niet. Het verhaal van Siebelt is zo onthutsend zwak, zo ontzettend gebaseerd op 'ik wil graag dat het zo gelopen is en daar schrijf ik alles naar toe'. Geen bewijs, geen bronnen, geen verhaal.
even iets heel anders. heb je mijn woorspeling in je reacties op je (leuke) boekenlog al gelezen? ik vond het zelf nogal gewiekst. wat u?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60650290
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef SCH het volgende:

Daar zijn geen aanwijzingen voor.
De politie heeft hem als verdachte (in brede zin) aangemerkt zonder aanwijzingen?

HUH?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:17:12 #168
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60650733
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef schatje het volgende:
Goed dat GeenStijl de beerput open gooit. Laat ze maar diep graven. Er is vast nog wel meer te vinden.
Groen Links mag zich dit voorval wel degelijk aantrekken. Wat ik nog erger vind is het feit dat Duyvendak gezwegen heeft en alles onder de pet heeft willen houden. Ook de mensen die hij niet verraden heeft, nu deze de dans ontspringen, zullen hem zeker dankbaar zijn en hem verder helpen aan een nieuwe baan.

Wie zijn dat? Mogen we het hem alsnog vragen, wie die schurken zijn?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:35:52 #169
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_60651258
Duijvendak had gewoon voor de rest van z'n leven z'n mond moeten houden. Dat had een hoop gescheeld.

Hij heeft het recht z'n mond te houden.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_60651429
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Duijvendak had gewoon voor de rest van z'n leven z'n mond moeten houden. Dat had een hoop gescheeld.

Een moordenaar heeft ook het recht z'n mond te houden.
Maar hij blijft een moordenaar.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:44:56 #171
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60651467
quote:
GroenLinks-achterban lijkt Duyvendak ook beu
elsevier.nl
vrijdag 8 augustus 2008 11:12

Op het internetforum van GroenLinks wordt de schuldbekentenis van GroenLinks-Tweede Kamerlid Wijnand Duyvendak fel bekritiseerd. 'Tijd om op te stappen! En als mevrouw Halsema er al langer ervan af wist, moet ze ook opstappen. Schande.'

Dat schrijft een forumlid op de GroenLinks-site.

In NOVA heeft Duyvendak gisteravond met veel moeite spijt betuigd voor zijn inbraak in het ministerie van Economische Zaken in 1985.

Hij zei 'zijn haren wel uit zijn hoofd' te kunnen trekken, dat zijn bekentenis via een persberichtje over zijn boek 'Klimaatactivist in de politiek' naar buiten is gekomen.

RaRa
Op het internetforum van GroenLinks zijn reacties op het optreden van Duyvendak negatief. De achterban vindt zijn spijtbetuiging niet genoeg. 'Als GroenLinks Duyvendak niet royeert, zijn zij op zijn minst één kiezer armer,' zegt een forumlid.

Er wordt ook verbaasd gereageerd dat Duyvendak niet wilde ontkennen dat hij bij acties van terreurorganisatie RaRa betrokken is geweest.

'Wat mij opvalt, is dat Duyvendak dat [betrokkenheid bij RaRa-acties] nergens hard en letterlijk ontkent,' luidt een andere reactie.

Polls
Ook de bezoekers van de NOVA-site vinden dat Duyvendak niet met goed fatsoen kan blijven zitten in de Kamer. Maar liefst 72 procent van de 460 stemmers vindt zijn erkenning een schande en vindt dat hij onmiddellijk zijn zetel op moet geven.

De bezoekers van elsevier.nl vinden het optreden van Duyvendak ronduit schandalig; 74 procent van de bezoekers die de poll op deze site heeft gedaan, vindt dat Duyvendak geen volksvertegenwoordiger mag zijn.
Maar SCH blijft zijn gevallen idool door dik en dun steunen. Gelukkig heeft de gemiddelde kiezer van GL meer verstand.
pi_60651567
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Maar SCH blijft zijn gevallen idool door dik en dun steunen. Gelukkig heeft de gemiddelde kiezer van GL meer verstand.
Kun je nagaan: zelfs de gemiddelde GL'er heeft meer grijze massa tussen de oren dan onze omhooggevallen SCH.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_60651676
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Ik vind het juist goed dat iemand vertelt hoe hij zijn werkzaamheden ziet. Hoe hij het activisme verruilde voor de politiek enz. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, is zijn probleem toch niet?

Elsevier valt trouwens wel erg door de mand nu
pi_60651704
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Uit een paar reacties in een forumpje zou blijken dat de achter ban het beu is Wat een treurige journalistiek
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:08:37 #175
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_60652099
Dat gezeur op 'links' dit en links dat begint wel heel vermoeiend te worden.
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')