Nee dat zijn terroristen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Activisten zijn ook mensen die molotov-cocktails naar moskees gooien.
Ook maar accepteren (nee sterker: toejuichen)?
Donder toch op man.
Ach joh, dat hoort bij deze periode. Ik zie niet goed waarom er zo'n heisa om gemaakt wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Activisten zijn ook mensen die molotov-cocktails naar moskees gooien.
Ook maar accepteren (nee sterker: toejuichen)?
Wat heeft-ie uitgelegd dan? Dat-ie geen spijt heeft van z'n inbraak en z'n straatje probeert schoon te vegen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Precies wat ik zei: niemand had het boek nog gelezen. Elsevier is gewoon veel te voorbarig geweest.
Prima uitleg.
Heb je het niet gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat heeft-ie uitgelegd dan? Dat-ie geen spijt heeft van z'n inbraak en z'n straatje probeert schoon te vegen?
Nee en het woord 'afwasmachine' en 'leguaan' ook niet. So what?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef Arcee het volgende:
Hij kon het woord 'spijt' niet over z'n lippen krijgen. Heb jij dat ook gezien?
Hij staat nog steeds achter die inbraak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
Nee en het woord 'afwasmachine' en 'leguaan' ook niet. So what?
nog zo een die denkt het gelijk in pacht te hebben en daarom maar op lage persoonlijke aanvallen overgaat. rot op als je het niet aankan, of discussieer mee.quote:
Bijlhout was benoemd en zat (doch slechts even) in het kabinet, Duyvendak is gekozen en zit in de Kamer. De kamer kan wel mensen van het kabinet naar huis sturen. maar een gekozen parlementslid kan uiteraard niet weggestuurd worden (godzijdank).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
Bijlhout van de LPF moest toen toch ook aftreden?
Oh, ik heb de discussie even gemist denk ik. Waar staat die ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog zo een die denkt het gelijk in pacht te hebben en daarom maar op lage persoonlijke aanvallen overgaat. rot op als je het niet aankan, of discussieer mee.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik heb de discussie even gemist denk ik. Waar staat die ?
Ach kom op Martijn je kan beter dan dit. Net of SCH hier de enige is met een gekleurde bril op...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Zo kun je zien SCH dat niet iedereen met dezelfde gekleurde bril naar iets kijkt. Maar ja dat is iets wat jij niet gewend bent.
Nee, niet echt. Maar de zogenaamde critici in dit topic nog een stuk minder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je hebt duyvendak wel hoog zitten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |