abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60678525
We gaan gewoon door:
quote:
Politie: Duyvendak is gewoon RaRa

Face it Wijnand Duyvendak. Je bent toast. Kan je nog wel zo mooi de interviewtjes bij NOVA, NRC en de Azijnbode orkestreren, en La Halsema naar het NOS Journaal sturen, alwaar mevrouw mooiprater mag vertellen dat je een beetje dom bent geweest en dat je aan die deuk in je geloofwaardigheid mag gaan werken. Vandaag in de Televaag klapt een politieman uit de school dat Duyvendak weldegelijk VERDACHTE in het RaRa-onderzoek is geweest. En dan hebben we het niet meer over inbraken bij ministeries, maar keiharde bomaanslagen, levensbedreigende intimidaties en laffe pogingen tot moord op poezen van staatssecretarissen. Er is zelfs een inval geweest in de woongroep van Wijnand. Duyvendak ontkent tegen de Televaag verdachte te zijn geweest in het RaRa-onderzoek. "Ze waren niet op zoek naar mij, maar naar een andere bewoner." Goh wat gek. We geloven je niet, meneer de dode terrorist...
GS
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_60678547
quote:
Kan je nog wel zo mooi de interviewtjes bij NOVA, NRC en de Azijnbode orkestreren, en La Halsema naar het NOS Journaal sturen, alwaar mevrouw mooiprater mag vertellen dat je een beetje dom bent geweest en dat je aan die deuk in je geloofwaardigheid mag gaan werken.
Schitterend geformuleerd.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60678581
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet?
Dat soort domme haatproza?

Hier wel mooi gepersifleerd trouwens http://geenstijlisvoorstumpers.blogspot.com/
pi_60678591
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:50 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat er niet meer onderzoek is verricht.
Fortuyn werd om 6 uur vermoord en diezelfde avond nog "wist" minister van binnenlandse zaken Klaas de Vries (PvdA) dat de moord het werk was van 1 persoon. Tevens werd de milieu organisatie getipt door ik geloof een (linkse) wethouder, zodat deze organisatie nog snel even het belastend materiaal kon verwijderen.
Verder moet Duyvendak Volkert van der G voor de moord op Fortuyn gekend hebben lijkt mij. Zijn hier bewijzen voor ?
Ik ben altijd dol op die complotdenkertjes.
pi_60678608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit heeft niks met complot denken te maken, maar gewoon met logisch nadenken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60678610
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef qonmann het volgende:

En oppertroll SCH mag de internetfora reguleren door niet-welgevallige topics dicht te baggeren .
Krijgt ie vast gratis bier in 't het ACU krakershol in Utrecht...

(Even wachten, nu gaat ie in reply iets gemeens over het CDA zeggen oid.)
pi_60678628
Ha, mijn vriendje is ook wakker
pi_60678642
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:06 schreef SCH het volgende:

Hier wel mooi gepersifleerd trouwens http://geenstijlisvoorstumpers.blogspot.com/
Wat een trieste site, die gasten die deze site gemaakt hebben kijken nooit op geenstijl, want als er 1 site niet xenofoob/pvv etc is, dan is het wel geenstijl.

Het zal niet al te lang duren voordat Geenstijl er achter is wie deze site gemaakt heeft.
quote:
Mijn redactie is druk in overleg met allerlei aanbieders mbt foto's van reaguurders.
Zodra we een album vol hebben zullen wij het niet laten om jullie daarover te berichten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60678657
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een trieste site, die gasten die deze site gemaakt hebben kijken nooit op geenstijl, want als er 1 site niet xenofoob/pvv etc is, dan is het wel geenstijl.
Uberrechts is die site natuurlijk wel.
pi_60678663
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:12 schreef JohnDope het volgende:

Het zal niet al te lang duren voordat Geenstijl er achter is wie deze site gemaakt heeft.
Good for them, voorlopig krijgen ze een koekje van eigen deeg. Die foto's
pi_60678667
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:50 schreef Oud_student het volgende:

Tevens werd de milieu organisatie getipt door ik geloof een (linkse) wethouder, zodat deze organisatie nog snel even het belastend materiaal kon verwijderen.
Een wethouder die "toevallig" GL-er is... uit Wageningen voor zover mij bekend.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_60678679
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Good for them, voorlopig krijgen ze een koekje van eigen deeg. Die foto's
Het zal me niks verbazen als jij achter die site zit
pi_60678707
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Uberrechts is die site natuurlijk wel.
GS is niet links en ook niet rechts, want ze hebben Rita en Wilders ook veel te vaak voor lul gezet.
pi_60678712
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:06 schreef SCH het volgende:

Wat sneu, een anti-site oprichten. Om even aan te geven dat je een site belangrijk genoeg vindt om er een anti-site voor op te richten.

Ben jij overigens betrokken bij die site?
pi_60678728
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:16 schreef JohnDope het volgende:

Het zal me niks verbazen als jij achter die site zit
Ik herkende SCH er ook al in... Pas maar op als GeenStijl er achter komt, SCH.
pi_60678735
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:07 schreef SCH het volgende:
Nee ik wil geen date met je
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:22:09 #292
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60678751
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:19 schreef DS4 het volgende:
Wat sneu, een anti-site oprichten.
Dat is opzich al best sneu, maar als je vervolgens ook nog eens met alexa en googletrends als "bewijs" komt sla je helemaal de plank mis.
Carpe Libertatem
pi_60678789
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is opzich al best sneu, maar als je vervolgens ook nog eens met alexa en googletrends als "bewijs" komt sla je helemaal de plank mis.
De site is dan ook een persiflage op GS - dus maken ze er dezelfde domme fouten. Briljant juist
pi_60678798
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik herkende SCH er ook al in... Pas maar op als GeenStijl er achter komt, SCH.
Wat dan, kogelvrij vest? Helluppie.
pi_60678802
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:25 schreef SCH het volgende:

De site is dan ook een persiflage op GS - dus maken ze er dezelfde domme fouten. Briljant juist
Ik had jou gevraagd of jij betrokken bent bij die site. Ga je daar nog op antwoorden?
pi_60678805
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

GS is niet links en ook niet rechts, want ze hebben Rita en Wilders ook veel te vaak voor lul gezet.
Wat een onzin.
pi_60678806
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had jou gevraagd of jij betrokken bent bij die site. Ga je daar nog op antwoorden?
Ben jij er bij betrokken?
pi_60678811
quote:

[..]

Met alle respect, maar als je deze site briljant vindt, dan heb je het intellectuele niveau van een goudvis, want objectief gezien gaat deze hele site echt helemaal nergens over.
pi_60678818
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als je deze site briljant vindt, dan heb je het intellectuele niveau van een goudvis, want objectief gezien gaat deze hele site echt helemaal nergens over.
Lijkt dus helemaal op GS
pi_60678821
quote:

Wat dan, kogelvrij vest? Helluppie.
Mag ik een "ja, ik ben zo sneu dat ik dit soort websites opricht en hier op fok er mee ga spammen" noteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')