Wat zou het moeten worden danquote:
+1 zelfkennisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat zou het moeten worden dan
Wat verwacht je van mij, alsof ik ooit een goed topic maak
Moet je de kattenbak eindelijk eens verschonenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:20 schreef Badabingea het volgende:
I smell pussy!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Je bent toch 14?
Is dit een serieuze opmerkingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bwhaha, jij bent veels te jong om met vrouwen om te gaan.
PSP komt morgen/overmorgen binnenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n topic openen, krijg eerst levenservaring.
Ga nu maar een pc spelletje doen ofzo.
Meervoud, voor mij .quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:26 schreef Opperkwal het volgende:
Meisjes voor jou
Boh, wil je details..?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat weet je dan over vrouwen?
Ik voel een klacht aankomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat weet je dan over vrouwen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Laten we het erop houden dat ik bloedende onderbroekjes rond heb zien vliegen. Van een goeie vriendin.![]()
Meer details please.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Laten we het erop houden dat ik bloedende onderbroekjes rond heb zien vliegen. Van een goeie vriendin.![]()
Kan TS in de leer komen bij jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat vrouwen het leuk vinden om gemasseerd te worden in bad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag jij dat ook altijd doen bij je moeder?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat vrouwen het leuk vinden om gemasseerd te worden in bad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat maak jij ervan, ga wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dan weet je natuurlijk alles over vrouwen.
WTF kom je haten, broeder?!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Mag jij dat ook altijd doen bij je moeder?
Werkt het dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Het 15 jarige jochie die mij wegstuurd moet nog geboren worden.
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF kom je haten, broeder?!
Tenzij mijn moeder op het moment 16 jaar is
KSSHHTTquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent trouwens pas 14 (wheheh)
Dan zou ik haar filmen als ze in bad gaat en dan een internetsite op zetten en flink wat cash binnenhalenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?
Ja, meisjes zijn het voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Is dit een serieuze opmerking?
Hey geen kleine kinderen pesten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Wie geeft de onbeveiligde scheermesjes aan!!!???? (En nee, niet voor de baard want
DIE HEEFT TS NOG NIET LOLLOLOLOLOLOLOLO LL OMFG LOLLERSKAHAOWRAAAAA ALLAHU!!!!" )
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey geen kleine kinderen pesten.Dadelijk blijft hij met een minderwaardigheidscomplex rondlopen.
Ga maar lekker naar mama beneden hoor Electro. Vraag maar om een koekje en warme choco, goed troostvoer.
Nou, voor jou ben ik bijna een milfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Electro-Worm het volgende:
Krijg ik nou een lekkere milf om op de schoot te zitten.
Dan wil ik wel even 4 jaar oud zijn.
Ik zou de PvdI oprichtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?
08-07-1991quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, voor jou ben ik bijna een milfik heb alleen helaas geen kinderen.
Ik basketbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Opperkwal het volgende:
Als je al hier komt vanaf je 11e vraag ik me af of je geen vrienden hebt waarmee je voetbalt en buiten speelt?
(nu vind ik je zielig)
Je bent gewoon een vieze gluurderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
LIES.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:44 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, FOK!ken vanaf je elfde: parenting fail
M'n ma zit ook op fok..quote:
ik vind je wel lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Word ik nou gehaten door de fok! vrouwen?
Oja, en een foto van mij heb je waar vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind je wel lekker
maar zo jong man, daar krijg ik problemen mee
Huh, wtf? Het is mijn vriendin alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
08-07-1991
What the fuck,Je had mijn vriendin kunnen zijn.
Heu, wat doe jij hier op Fokquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, voor jou ben ik bijna een milfik heb alleen helaas geen kinderen.
Sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Huh, wtf? Het is mijn vriendin al![]()
As if she cared.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zullen we haar er even bij halen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind je wel lekker
maar zo jong man, daar krijg ik problemen mee
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Jij er hendig sjiek aan die slip geroken natuurlijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |