quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Laten we het erop houden dat ik bloedende onderbroekjes rond heb zien vliegen. Van een goeie vriendin.![]()
Meer details please.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Laten we het erop houden dat ik bloedende onderbroekjes rond heb zien vliegen. Van een goeie vriendin.![]()
Kan TS in de leer komen bij jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat vrouwen het leuk vinden om gemasseerd te worden in bad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag jij dat ook altijd doen bij je moeder?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat vrouwen het leuk vinden om gemasseerd te worden in bad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat maak jij ervan, ga wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dan weet je natuurlijk alles over vrouwen.
WTF kom je haten, broeder?!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Mag jij dat ook altijd doen bij je moeder?
Werkt het dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Het 15 jarige jochie die mij wegstuurd moet nog geboren worden.
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF kom je haten, broeder?!
Tenzij mijn moeder op het moment 16 jaar is
KSSHHTTquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent trouwens pas 14 (wheheh)
Dan zou ik haar filmen als ze in bad gaat en dan een internetsite op zetten en flink wat cash binnenhalenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?
Ja, meisjes zijn het voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Is dit een serieuze opmerking?
Hey geen kleine kinderen pesten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Wie geeft de onbeveiligde scheermesjes aan!!!???? (En nee, niet voor de baard want
DIE HEEFT TS NOG NIET LOLLOLOLOLOLOLOLO LL OMFG LOLLERSKAHAOWRAAAAA ALLAHU!!!!" )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |