quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Laten we het erop houden dat ik bloedende onderbroekjes rond heb zien vliegen. Van een goeie vriendin.![]()
Meer details please.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Boh, wil je details..?
Laten we het erop houden dat ik bloedende onderbroekjes rond heb zien vliegen. Van een goeie vriendin.![]()
Kan TS in de leer komen bij jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat vrouwen het leuk vinden om gemasseerd te worden in bad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag jij dat ook altijd doen bij je moeder?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat vrouwen het leuk vinden om gemasseerd te worden in bad!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat maak jij ervan, ga wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dan weet je natuurlijk alles over vrouwen.
WTF kom je haten, broeder?!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Mag jij dat ook altijd doen bij je moeder?
Werkt het dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Het 15 jarige jochie die mij wegstuurd moet nog geboren worden.
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF kom je haten, broeder?!
Tenzij mijn moeder op het moment 16 jaar is
KSSHHTTquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent trouwens pas 14 (wheheh)
Dan zou ik haar filmen als ze in bad gaat en dan een internetsite op zetten en flink wat cash binnenhalenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat zou je doen als jessica biel je moeder was?
Ja, meisjes zijn het voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Is dit een serieuze opmerking?
Hey geen kleine kinderen pesten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Wie geeft de onbeveiligde scheermesjes aan!!!???? (En nee, niet voor de baard want
DIE HEEFT TS NOG NIET LOLLOLOLOLOLOLOLO LL OMFG LOLLERSKAHAOWRAAAAA ALLAHU!!!!" )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop