Hij heeft niet de meest gelukkige voorbereiding tot nu toe, maar vorig seizoen heeft hij laten zien toch zeker te kunnen voetballen. Ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef knep het volgende:
Ik denk dat doedelzak later als miskoop wordt gezien.
Na zijn eerste redelijke tot goede wedstrijden is hij ver weggezaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft niet de meest gelukkige voorbereiding tot nu toe, maar vorig seizoen heeft hij laten zien toch zeker te kunnen voetballen. Ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken.
I hope so!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:17 schreef jpg97 het volgende:
vergeet niet dat Dzsudzsák toen hij bij PSV begon al een hele competitie achter de rug had. Dat hij flitsend begon had te maken dat hij toen in vorm was, en dat ie terugzakte had te maken met vermoeidheid. Het is een leuke, balvaardige speler met iets onvoorspelbaars.
Ik denk dat we leuke dingen van hem gaan zien
bovendien ging gewoon heel PSV wat minder draaien en ging Farfan juist wat lekkerder draaien met vlagen waardoor het speel steeds vaker over zijn kant gingquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet ook het Vergoossen-effect niet onderschatten. Die liet de ploeg steeds behoudender spelen. Dat soort trainers is meestal funest voor de wat creatievere jongens.
Persoonlijk akkoord met PSV. Nu de clubs nog.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef Crazy_maniac het volgende:
iemand al nieuws over Jovanovic?
Nee, dank jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Persoonlijk akkoord met PSV. Nu de clubs nog.
Ik ken hem niet dus heb geen mening. Ik hoor dat de meningen verdeeld zijn. Dan doe die Erding maar liever. Daar is iedereen het wel over eens dat het een topper (in wording) is.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:08 schreef Crazy_maniac het volgende:
iemand al nieuws over Jovanovic?
Hoe kan je spa blauw eten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]gisteravond heeft hij een biefstuk gegeten
En spa blauw
quote:Sochaux weigert Erding te verkopen aan PSV
EINDHOVEN - Een eerste concrete poging om Mev- lut Erding over te nemen van Sochaux is mislukt. PSV probeerde gisteren tevergeefs een opening te vinden om te onderhandelen over een transfer van de 21-jarige aanvaller. De voorzitter van de Franse club liet weten dat hij Erding niet wil verkopen. Technisch manager Adrie van Kraaij spreekt van een 'moeilijk verhaal'.
Hij liet in het midden of PSV een bod heeft uitgebracht op de speler. Naar verluidt wilde Sochaux geen indicatie geven van een vraagprijs. Erding zelf wil graag naar PSV, maar heeft bij zijn club nog een contract tot 2012.
PSV zal vandaag zijn verdere strategie bepalen. Een andere optie is Milan Jovanovic, de spits van Standard Luik. Morgen speelt de Belgische kampioen tegen Liverpool de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League. Mocht Jovanovic daarin meespelen, dan is hij voor PSV niet meer interessant, omdat hij dan niet meer speelgerechtigd is in Europese wedstrijden.
Ook Jovanovic staat open voor een overgang naar Eindhoven. Buiten diens speelgerechtigdheid vormt de vraagprijs van zeven miljoen euro een obstakel voor PSV. De club wil daaraan niet voldoen.
Op de achtergrond speelt voorzichtige belangstelling voor Danko Lazovic. De huidige spits werd afgelopen weekeinde tegen Everton bekeken door scouts van Engelse clubs.
Een eventuele transfer van Lazovic zou PSV meer financiële speelruimte bieden om het team te versterken. Trainer Huub Stevens heeft aanvaller Jonathan Reis uit de A-selectie van PSV verwijderd. De jonge Braziliaan is disciplinair gestraft omdat hij diverse afspraken niet is nagekomen, zo stelt Stevens. Jonathan maakt nu deel uit van Jong PSV, waar hij moet revalideren van een zware voetblessure.
Volgens de technische staf van PSV is Jonathan verschillende keren niet op afspraken met doktoren en andere medische begeleiders verschenen. "Hij heeft daarvoor een tijdje geleden al eens een waarschuwing gehad. We hadden bijvoorbeeld een dure CT-scan gepland om zijn blessure te onderzoeken en toen kwam hij niet opdagen. Nu mag hij bij Jong PSV laten zien dat hij begrijpt waar het om gaat in het topvoetbal", zo zei Stevens zaterdag.
Jonathan botste vorig seizoen al met toenmalig trainer Sef Vergoossen. Zo weigerde de speler mee te doen aan een jeugdtoernooi bij Borussia Dortmund en verwijderde hij eigenhandig en zonder toestemming van de clubartsen het gips van zijn voet.
Eerder zette Stevens de jonge Braziliaan Fagner in het tweede en vertrokken Alcides en doelman Gomes bij PSV. Al deze spelers worden begeleid door adviseur Vlado Lemic, met wie de club vorig seizoen gebrouilleerd raakte.
Inderdaad, krijg het idee dat die gast te vroeg in een gespreid bedje terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:06 schreef ruud.nl het volgende:
Wat is die Jonathan Reis toch een eigenwijs stuk stront zeg.
tja maar die zie ik niet komen horen, we kunnen deze 2 al niet loswekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:03 schreef Heukelom het volgende:
Lazovic mag van mij voor een goed bod toch wel vertrekken, als we dan 2 goede (veelzijdige) aanvallers terug kunnen halen is het positief.
Uiteraard. Maar als er 2 nieuwe aanvallers komen zal meneer zelf ook graag willen vertrekken, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja maar die zie ik niet komen horen, we kunnen deze 2 al niet loswekenNiet dat persé hoeft van mij.
Ik ben ook geen fan van Lazovic maar tot er nog niks beters gehaald kan worden moet hij zeker blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |