Eens. Ik snap het sowieso niet waarom Stekelenburg onvoorwaardelijk terug onder de lat moest na zijn blessure...quote:
Hij had griep, dus die kans zit er sowieso in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Ik denk dat het bij Stekelenburg nu wel dun door de broek loopt.....
nee daar is hij te arrogant isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Ik denk dat het bij Stekelenburg nu wel dun door de broek loopt.....
toevalquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Iedereen lijkt nu te vergeten dat Steek het vorige week óók gewoon prima deed.
Voor Stekelenburg is dat inderdaad best bijzonder.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Bas Roorda had ook één topseizoen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Je komt steeds dichter in de buurt van het de-plank-misgeslagen-topic.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef venomsnake het volgende:
Na vandaag kan V Basten niet meer om hem heen lijkt me, ook gezien de blunders van Steek de laatste tijd.
Al heb ik nog steeds het idee dat Vermeer ook een grabbelaar is, haha
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je komt steeds dichter in de buurt van het de-plank-misgeslagen-topic.
dan heb je de wedstrijd gister niet gezien. Zijn uittrappen waren juist als babel met links. (niet in de laatste plaatst omdat hij vaak moeilijk werd aangespeeld, maar toch).quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Keepte vandaag voortreffelijk.
Zijn uittrappen zijn echt een genot om naar te kijken. Wat een machtig wapen is dat toch.
Kwam omdat hij die ballen met z'n mindere linkerbeen moest wegwerken. Vermeer was top. Echt een held. En wat een rust straalt hij ook uit. Zo heerlijk om een reservekeeper te hebben die niks onderdoet voor Stekelenburg of misschien zelfs wel beter is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dan heb je de wedstrijd gister niet gezien. Zijn uittrappen waren juist als babel met links. (niet in de laatste plaatst omdat hij vaak moeilijk werd aangespeeld, maar toch).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |