Eens. Ik snap het sowieso niet waarom Stekelenburg onvoorwaardelijk terug onder de lat moest na zijn blessure...quote:
Hij had griep, dus die kans zit er sowieso in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Ik denk dat het bij Stekelenburg nu wel dun door de broek loopt.....
nee daar is hij te arrogant isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Ik denk dat het bij Stekelenburg nu wel dun door de broek loopt.....
toevalquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Iedereen lijkt nu te vergeten dat Steek het vorige week óók gewoon prima deed.
Voor Stekelenburg is dat inderdaad best bijzonder.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Bas Roorda had ook één topseizoen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Je komt steeds dichter in de buurt van het de-plank-misgeslagen-topic.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef venomsnake het volgende:
Na vandaag kan V Basten niet meer om hem heen lijkt me, ook gezien de blunders van Steek de laatste tijd.
Al heb ik nog steeds het idee dat Vermeer ook een grabbelaar is, haha
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je komt steeds dichter in de buurt van het de-plank-misgeslagen-topic.
dan heb je de wedstrijd gister niet gezien. Zijn uittrappen waren juist als babel met links. (niet in de laatste plaatst omdat hij vaak moeilijk werd aangespeeld, maar toch).quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Keepte vandaag voortreffelijk.
Zijn uittrappen zijn echt een genot om naar te kijken. Wat een machtig wapen is dat toch.
Kwam omdat hij die ballen met z'n mindere linkerbeen moest wegwerken. Vermeer was top. Echt een held. En wat een rust straalt hij ook uit. Zo heerlijk om een reservekeeper te hebben die niks onderdoet voor Stekelenburg of misschien zelfs wel beter is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dan heb je de wedstrijd gister niet gezien. Zijn uittrappen waren juist als babel met links. (niet in de laatste plaatst omdat hij vaak moeilijk werd aangespeeld, maar toch).
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Die speelt volgend jaar in Italië, als die zou willen.
Na zo goede wedstrijd.
Hee klaploper, dit is het Vermeer topic hoor.quote:
Dat is simpel die roept gewoon Timmer opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:43 schreef The_Verve het volgende:
Vermeer keept morgen tegen Utrecht. Stekelenburg is nog steeds ziek.
Benieuwd of Van Basten straks nog om hem heen kan. En ik ben ook benieuwd wat Van Marwijk dan zal gaan doen...
denk t ook iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:49 schreef Bullebak het volgende:
Morgen weer knallen![]()
Als hij morgen weer net zo fantastisch keept blijft hij denk staan.
Gewoon degelijk, zoals het hoortquote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
Redelijke wedstrijd vandaag. Eén bal niet klemvast, maar pakt de rebound daarna geweldig. Ook één tricky uittrap, maar verder prima hoor.
Bertje zal in ieder geval niet voor Vermeer kiezen zo lang die niet de doelman van Feyenoord is. Een vertrek bij Ajax vergroot de kansen van Kenneth maar nog niet genoeg vrees ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:43 schreef The_Verve het volgende:
Vermeer keept morgen tegen Utrecht. Stekelenburg is nog steeds ziek.
Benieuwd of Van Basten straks nog om hem heen kan. En ik ben ook benieuwd wat Van Marwijk dan zal gaan doen...
Ben toch enigszins verrastquote:Van Basten kiest wederom voor Vermeer
Kenneth Vermeer verdedigt donderdagavond het doel van Ajax in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille. De normaliter tweede keus deed het de afgelopen weken uitstekend als vervanger van de zieken Maarten Stekelenburg, en kan om die reden ook tegen de Fransen op het vertrouwen rekenen van coach Marco van Basten. Stekelenburg verbleef de afgelopen weken met en griepje langs de kant, maar is inmiddels weer helemaal fit. Na blessure, eerder dit seizoen, koos Van Basten direct weer voor de nummer één van het Nederlands elftal, maar de wederom uitstekende optredens van Vermeer hebben de oefenmeester aan het twijfelen gebracht. Vermeer geniet nu de voorkeur.
Of Van Basten ook tijdens het resterende deel van het seizoen een beroep zal doen op Vermeer als eerste keeper is nog niet duidelijk. Stekelenburg maakt overigens wel deel uit van de selectie van de Amsterdammers, die vanavond aan zullen treden in de eerste van de twee wedstrijden in de achtste finales van de UEFA Cup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |