Dat valt wel mee hoor. Niet onverdienstelijk, maar zal geen wereldtopper worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Grabbelaar.
Dat was Dirk Marcellis.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef borisz het volgende:
Beste man op het veld vandaag.
Het is een beetje een show-pikkie. Wel extreem normaal en aardig overigens verder. Hij kan absoluut keepen, hij heeft de reflexen, de kracht en het flexibele om een goede doelman te zijn, maar hij heeft ook nog enorm veel te leren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was Dirk Marcellis.
Ik vind dat Vermeer veel meer ballen klem moet hebben.
Hij gaat er eerst mee goochelen, en pakt ze dan past vast.
Dirk kan ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was Dirk Marcellis.
Ik vind dat Vermeer veel meer ballen klem moet hebben.
Hij gaat er eerst mee goochelen, en pakt ze dan past vast.
Bedoel je daar dat grabbelen mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is een beetje een show-pikkie.
Dat dan weer wel!quote:En een fantastische trap trouwens.
Mwah. Hij kan nog beter keepen door ballen echt klem te hebben, al is de enige bedoeling van een keeper zorgen dat een bal er niet in gaat op welke manier dan ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bedoel je daar dat grabbelen mee?![]()
Want dat is meer onkunde volgens mij.
[..]
Dat dan weer wel!
Als Vermeer echt zo'n geweldige keeper zou zijn zou hij onderhand wel vaste basisspeler zijn in de eredivisie. Ik denk dat Piet toch echt iets meer recht van spreken heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Het is ook gewoon dat hij de naam heeft ze niet klemvast te hebben dat ineens iedereen er op gaat letten. Hij wordt een beetje de Nederlandse Barthez zo, maar die heeft uiteindelijk ook geen slecht erelijstje opgebouwd.
Maar voorlopig heeft Piet geen recht van spreken want Vermeer heeft een puike wedstrijd staan keepen.
Vermeer heeft al 2 jeugd EK's gewonnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Vermeer echt zo'n geweldige keeper zou zijn zou hij onderhand wel vaste basisspeler zijn in de eredivisie. Ik denk dat Piet toch echt iets meer recht van spreken heeft.
Ik was niet echt bekend met de 'naam' van Vermeer. Maar dan nog valt het me gewoon op dat ie vrij weinig klemvast heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Het is ook gewoon dat hij de naam heeft ze niet klemvast te hebben dat ineens iedereen er op gaat letten. Hij wordt een beetje de Nederlandse Barthez zo, maar die heeft uiteindelijk ook geen slecht erelijstje opgebouwd.
Maar voorlopig heeft Piet geen recht van spreken want Vermeer heeft een puike wedstrijd staan keepen.
Leuk en aardig, maar eredivisie niveau is het niet, en dat is Piet wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vermeer heeft al 2 jeugd EK's gewonnen.
Maar Vermeer is dan wel weer Olympisch niveau en Piet niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar eredivisie niveau is het niet, en dat is Piet wel.
Piet heeft het nog helemaal niet kunnen laten zien op de OS, dus hoe jij dat dan nu al weet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Vermeer is dan wel weer Olympisch niveau en Piet niet.
Mjah.. Rigters heeft ook een Jeugd EK gewonnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Vermeer is dan wel weer Olympisch niveau en Piet niet.
Gelukkig ben jij een meester in het lezen van PI'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Piet heeft het nog helemaal niet kunnen laten zien op de OS, dus hoe jij dat dan nu al weet?
Kenneth is vooral gekozen wegens ervaring geloof ik, Foppe heeft nooit gezegd dat Piet de mindere van de twee was.
Die doet het best goed bij Barnsleyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah.. Rigters heeft ook een Jeugd EK gewonnen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een meester in het lezen van PI's
Laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Ik let daar dus echt nooit op, dat heb ik nu wel weer bewezen.
Heb vrijwel niets van de oefenduels gezien, maar als Vermeer zich daar ook gewoon staande hield is het inderdaad helemaal niet gek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Ik zelf vind Piet ook de betere keeper, maar ik vind Vermeer helemaal geen slechte keuze.
Helemaal niets vreemds aan om je beste keeper op de bank te zetten inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Ik zelf vind Piet ook de betere keeper, maar ik vind Vermeer helemaal geen slechte keuze.
Even een jaartje rijpen he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die doet het best goed bij Barnsley
Foppe doet graag aan powerplay.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Helemaal niets vreemds aan om je beste keeper op de bank te zetten inderdaad.
Zeer verstandig.
Tim Krul.. Ook zo'n geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:48 schreef sjimz het volgende:
Met Tim Krul ook nog kloppend aan de deur.
Gomes had ook nooit een bal klemvast en was wel grotendeels verantwoordelijk voor het succes van PSV. Wat ik tot nu toe van Vermeer heb gezien is altijd prima. Echter hoor ik van mensen die hem een seizoen lang bij Willem II hebben gezien dat hij toch geen stabiele factor is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Heeft zeer goed bij Falkirk gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tim Krul.. Ook zo'n geval.
Iedereen prijst hem de hemel in terwijl hij nog nooit wat heeft bewezen.
quote:‘Dit is mijn weer’
Donderdag, 07 augustus 2008, 17:40
Keepers zijn eenlingen. Individuen met hun eigen kijk op de dingen. Zonder een spier te vertrekken zei Kenneth Vermeer na de martelgang van Tianjin: ``Dit is mijn weer.”
Even verderop klaagden al zijn ploeggenoten stuk voor stuk over de extreme omstandigheden. Maduro had het amper 45 minuten volgehouden. Marcellis was tot op het bot gegaan. Iedereen zat er helemaal doorheen. Niet Vermeer. Hij was serieus: ``Dit is iets heel anders dan we gewend zijn in Nederland. Het was wat benauwd en er hing smog. Mij viel het mee. Als ik een wedstrijd speel, heb ik liever dat het wat warmer is.” Zeker weten? ``Zeker weten.”
Een grijns van oor tot oor. Logisch. Vermeer speelde een prima wedstrijd en rechtvaardigde daarmee de keuze van de trainer: ``Samen met de verdediging hebben we goed samengewerkt. Soms werd ik verrast door het gras. Zoals bij dat eerste schot. Ik liet de bal los, maar was er gelukkig als eerste bij voor de rebound. Deze bal zwabbert van zichzelf al.”
Waarom heeft De Haan voor jou gekozen? ``Vanwege de spelhervattingen en het meevoetballen.” De reservekeeper van Ajax gaf in de 64ste minuut een ongekend staaltje van zijn kunnen. Met een prachtige dropkick schoot hij de bal over de Nigeriaanse verdediging recht in de voeten van Ryan Babel. Evander Sno besloot de daaropvolgende aanval met een slap rollertje naast. Later herhaalde Vermeer dat kunststukje nog eens. ``De eerste vond ik mooier. Ik weet niet over hoeveel meter die ging (zeker zestig, Kenneth), maar de bal vloog gewoon in een rechte lijn in de voeten van Ryan.” Een grijns van oor tot oor. En terug.
``Ik ben blij dat de trainer voor mij heeft gekozen. Het kon ook de andere kant op. Daar zou ik me bij neergelegd hebben. Ja, ik had daar rekening meegehouden. In Zweden, in mei tijdens de oefentrip, heeft Foppe ons bij elkaar geroepen. Hij heeft gezegd dat er niet veel verschil tussen ons zit. We moesten het allebei laten zien en in China zou het bekend gemaakt worden. Met die gedachte ben ik naar de spelen afgereisd.” Een gulle lach. Dit is een tevreden keeper.
Toen hij mocht invallen tegen Ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Gomes had ook nooit een bal klemvast en was wel grotendeels verantwoordelijk voor het succes van PSV. Wat ik tot nu toe van Vermeer heb gezien is altijd prima. Echter hoor ik van mensen die hem een seizoen lang bij Willem II hebben gezien dat hij toch geen stabiele factor is.
Maar hij is nog jong dus ik geef hem wel een kans.
Niet allemaal zijn schuld natuurlijk maar moest er vaak aan denkenquote:18. DOELPUNT WILLEM II: Frank Demouge slaat koppend toe. Van dichtbij wordt Maarten Stekelenburg verslagen: 0-1.
22. Aerts blijft liggen na een botsing met Vertonghen. De keeper krijgt verzorging, maar moet uiteindelijk toch van het veld..
24. WISSEL WILLEM II: Kenneth Vermeer is de vervanger van Michael Aerts.
29. DOELPUNT AJAX!! Klaas Jan Huntelaar scoort uit een corner. De spits torent hoog uit boven zijn tegenstanders.
45. DOELPUNT AJAX!! Luis Suarez zet de kroon op een fraaie Ajax-aanval. De aanvaller is het eindpunt van een aanval
51. DOELPUNT AJAX!! Luis Suarez omspeelt Kenneth Vermeer en prikt de bal fraai in het doel: 3-1. De Uruguyaan heeft weinig ruimte nodig en blijft heel koel.
88. DOELPUNT AJAX!! Suarez slaat voor de derde keer toe deze middag. De corner van Perez belandt via het hoofd van Huntelaar voor de kicksen van de Uruguyaan. Suarez schiet opnieuw raak: 4-1.
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daar zag je gelijk zijn probleem weer. Drie keer zat ie te kloten bij corners. Hij is zo ongelofelijk slecht op hoge ballen. Een Aerts die maandenlang geblesseerd was kreeg niet voor niets de voorkeur.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ten Napel zei het goed vandaag (of donderdag): het is belachelijk dat ie pas derde keeper is.
Daar heeft ie echt helemaal niets aan, en als ie zo blijft keepen kan ie heus wel iets betekenen voor de clubs in het rechterrijtje.
De tweede helft heb je inderdaad niet gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daar zag je gelijk zijn probleem weer. Drie keer zat ie te kloten bij corners. Hij is zo ongelofelijk slecht op hoge ballen. Een Aerts die maandenlang geblesseerd was kreeg niet voor niets de voorkeur.
Tja, dat is ook wel weer waar. Dit seizoen viel ie ook weer tegen (om de een of andere reden waren er ooit hoge verwachtingen).quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daar zag je gelijk zijn probleem weer. Drie keer zat ie te kloten bij corners. Hij is zo ongelofelijk slecht op hoge ballen. Een Aerts die maandenlang geblesseerd was kreeg niet voor niets de voorkeur.
Vaak bij een computerspel, aan het einde van een level.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef Beschouw het volgende:
Wat is eigenlijk een eindbaas?
Alsof voetballen een computerspelletje is.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eindbaas
Je blijft hangen in het verleden Beschouw.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof voetballen een computerspelletje is.....
Wreedquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je blijft hangen in het verleden Beschouw.
Je moet meegaan met de nieuwe generatie van Drenthe, Babel en Vermeer en dan ben je na een paar goede wedstrijden een eindbaas en zo niet dan ga je maar lekker loesoe!
Voor Groningen zou het anders niet gek zijn om hem te huren ofzo, daar lopen echt een paar grabbelaars rond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Grabbelaar.
Dus waarom zouden we er nog eentje halen? Vermeer is in de lucht misschien nog wel zwakker dan Van Loo. Daarnaast zijn er altijd betere alternatieven dan huren...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor Groningen zou het anders niet gek zijn om hem te huren ofzo, daar lopen echt een paar grabbelaars rond.
Laten we het hopenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dus waarom zouden we er nog eentje halen? Vermeer is in de lucht misschien nog wel zwakker dan Van Loo. Daarnaast zijn er altijd betere alternatieven dan huren...
Overigens vind ik Luciano geen grabbelaar. Die gaat het dit seizoen wel waarmaken...
Het is de B tot de A tot de B E Lquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je blijft hangen in het verleden Beschouw.
Je moet meegaan met de nieuwe generatie van Drenthe, Babel en Vermeer en dan ben je na een paar goede wedstrijden een eindbaas en zo niet dan ga je maar lekker loesoe!
Wtf, verzin je dat nou zelfquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:14 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Het is de B tot de A tot de B E L
Doe je rolle over straat mammie B E L
Want ik speel geen spel ik ben tan 2 lauw
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt voor 'ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee
Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees?
Gozer, jeweettoch swa! Dat is de tantoelauwe text van Babel in z'n tantoelauwe nummer met die wrede Darryl, jeweetzelluf.quote:
klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb blijkbaar een geniaal nummer gemist.
Mooi altijd man, dat stoere gelul in dat nummer, terwijl z'n enige 'stijl' naar binnen draaien is gevolgd door een heupschot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:14 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Het is de B tot de A tot de B E L
Doe je rolle over straat mammie B E L
Want ik speel geen spel ik ben tan 2 lauw
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt voor 'ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee
Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees?
die comments bij youtube, wat een volk zit daar ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |