abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60632091

Erelijst

Met clubteams
Johan Cruijff-schaal: 2006 (Ajax)
KNVB-beker: 2007 (Ajax)

Met Nederland
Europees Kampioen onder-21 jaar: 2006 en 2007 (Nederland)
Plaatsing voor de Olympische Spelen van 2008: 2007 (Nederland)

Zeer goed gekeept vandaag tegen Nigeria, Pietje kan inpakken
pi_60632102
Zou wel mooi zijn als die eens een bal klemvast heeft.
pi_60632135
Heerlijke uit trap vooral, hij moet alleen nog een beetje gaan oefenen met klemmen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60632147
Grabbelaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60632180
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Grabbelaar.
Dat valt wel mee hoor. Niet onverdienstelijk, maar zal geen wereldtopper worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 17:15:04 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60632223
Beste man op het veld vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60632246
Goede lijnkeeper, prachtige duiken. Maar 1 op 1 zie ik liever Piet denk ik.
pi_60632300
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef borisz het volgende:
Beste man op het veld vandaag.
Dat was Dirk Marcellis.

Ik vind dat Vermeer veel meer ballen klem moet hebben.
Hij gaat er eerst mee goochelen, en pakt ze dan past vast.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:19:38 #9
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60632314
Goed gekeept vandaag. Maar beter dan Piet? Ik dacht het niet!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:20:48 #10
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_60632343
We moeten niet overdrijven. De ballen die hij kreeg te verwerken hoorde hij allemaal te kunnen hebben. Hij deed gewoon zijn werk. Ik vind hem niet erg balvast, maar zijn reflexen zijn wel prima.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:22:28 #11
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60632380
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat was Dirk Marcellis.
Femi...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60632446
Ik bedoelde van het Nederlands elftal.
pi_60632635
quote:

[..]

Dat was Dirk Marcellis.

Het is een beetje een show-pikkie. Wel extreem normaal en aardig overigens verder. Hij kan absoluut keepen, hij heeft de reflexen, de kracht en het flexibele om een goede doelman te zijn, maar hij heeft ook nog enorm veel te leren.

En een fantastische trap trouwens.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:37:38 #14
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_60632675
Ik vond hem maar matig. Duiken kan hij maar zodra een bal recht op zijn lichaam afkomt zit je met een probleem.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 17:37:40 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60632676
quote:

[..]

Dat was Dirk Marcellis.

Dirk kan ook.

De trap van Kenneth is . De gooheltrucjes moet hij wel een beetje afleren ja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60633059
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is een beetje een show-pikkie.
Bedoel je daar dat grabbelen mee?
Want dat is meer onkunde volgens mij.
quote:
En een fantastische trap trouwens.
Dat dan weer wel!
pi_60633121
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bedoel je daar dat grabbelen mee?
Want dat is meer onkunde volgens mij.
[..]

Dat dan weer wel!
Mwah. Hij kan nog beter keepen door ballen echt klem te hebben, al is de enige bedoeling van een keeper zorgen dat een bal er niet in gaat op welke manier dan ook . Maar het is meer show in de zin van, als het er mooi uit kan zien of hij kan een lekkere bal eruit rammen, doet hij dat liever dan zijn doel beter verdedigen. Vooral bij Willem II stond ie enorm vaak te ver voor zijn goal en dan wil je wel eens er behoorlijk naast zitten. Deels onkunde, deels onervarenheid.
pi_60647016
Kenneth Vermeer
Heb de wedstrijd niet gezien maar ik vind het gewoon al geweldig omdat Velthuizen zo jaloers is
pi_60647864
Zoals al gezegd mag ie de ballen wel wat vaker klem hebben, dat ging ook bijna een keer mis.

Verder toch ook vooral ballen gepakt die je ook wel moet hebben.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60647936
Het is ook gewoon dat hij de naam heeft ze niet klemvast te hebben dat ineens iedereen er op gaat letten. Hij wordt een beetje de Nederlandse Barthez zo, maar die heeft uiteindelijk ook geen slecht erelijstje opgebouwd.
Maar voorlopig heeft Piet geen recht van spreken want Vermeer heeft een puike wedstrijd staan keepen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:33:43 #21
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60647950
Vrij goede lijnkeeper, maar geen enkele club kan bouwen op een keeper waarbij elke voorzet of hoge bal van de tegenstander gelijk een kans voor hen is. Hij is ook veel te chaotisch. Niet voor niets gepasseerd door Aerts he.
pi_60647988
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Het is ook gewoon dat hij de naam heeft ze niet klemvast te hebben dat ineens iedereen er op gaat letten. Hij wordt een beetje de Nederlandse Barthez zo, maar die heeft uiteindelijk ook geen slecht erelijstje opgebouwd.
Maar voorlopig heeft Piet geen recht van spreken want Vermeer heeft een puike wedstrijd staan keepen.
Als Vermeer echt zo'n geweldige keeper zou zijn zou hij onderhand wel vaste basisspeler zijn in de eredivisie. Ik denk dat Piet toch echt iets meer recht van spreken heeft.
pi_60648023
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als Vermeer echt zo'n geweldige keeper zou zijn zou hij onderhand wel vaste basisspeler zijn in de eredivisie. Ik denk dat Piet toch echt iets meer recht van spreken heeft.
Vermeer heeft al 2 jeugd EK's gewonnen.
pi_60648037
quote:
Ik was niet echt bekend met de 'naam' van Vermeer. Maar dan nog valt het me gewoon op dat ie vrij weinig klemvast heeft.
pi_60648076
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vermeer heeft al 2 jeugd EK's gewonnen.
Leuk en aardig, maar eredivisie niveau is het niet, en dat is Piet wel.
pi_60648094
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar eredivisie niveau is het niet, en dat is Piet wel.
Maar Vermeer is dan wel weer Olympisch niveau en Piet niet.
pi_60648155
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Piet heeft het nog helemaal niet kunnen laten zien op de OS, dus hoe jij dat dan nu al weet?
Kenneth is vooral gekozen wegens ervaring geloof ik, Foppe heeft nooit gezegd dat Piet de mindere van de twee was.
pi_60648170
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Mjah.. Rigters heeft ook een Jeugd EK gewonnen.
pi_60648174
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Piet heeft het nog helemaal niet kunnen laten zien op de OS, dus hoe jij dat dan nu al weet?
Kenneth is vooral gekozen wegens ervaring geloof ik, Foppe heeft nooit gezegd dat Piet de mindere van de twee was.
Gelukkig ben jij een meester in het lezen van PI's
pi_60648191
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mjah.. Rigters heeft ook een Jeugd EK gewonnen.
Die doet het best goed bij Barnsley
pi_60648201
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij een meester in het lezen van PI's

Ik let daar dus echt nooit op, dat heb ik nu wel weer bewezen.
pi_60648230
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik let daar dus echt nooit op, dat heb ik nu wel weer bewezen.
Laat ik het zo zeggen.
Ik zelf vind Piet ook de betere keeper, maar ik vind Vermeer helemaal geen slechte keuze.
pi_60648277
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen.
Ik zelf vind Piet ook de betere keeper, maar ik vind Vermeer helemaal geen slechte keuze.
Heb vrijwel niets van de oefenduels gezien, maar als Vermeer zich daar ook gewoon staande hield is het inderdaad helemaal niet gek.
pi_60648295
Zie het meer als een luxeprobleem voor nu en voor in de toekomst.
Met Tim Krul ook nog kloppend aan de deur.
pi_60648328
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen.
Helemaal niets vreemds aan om je beste keeper op de bank te zetten inderdaad.
Zeer verstandig.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die doet het best goed bij Barnsley
Even een jaartje rijpen he.
pi_60648355
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Helemaal niets vreemds aan om je beste keeper op de bank te zetten inderdaad.
Zeer verstandig.
Foppe doet graag aan powerplay.
pi_60648376
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:48 schreef sjimz het volgende:
Met Tim Krul ook nog kloppend aan de deur.
Tim Krul.. Ook zo'n geval.
Iedereen prijst hem de hemel in terwijl hij nog nooit wat heeft bewezen.
pi_60648387
quote:
Gomes had ook nooit een bal klemvast en was wel grotendeels verantwoordelijk voor het succes van PSV. Wat ik tot nu toe van Vermeer heb gezien is altijd prima. Echter hoor ik van mensen die hem een seizoen lang bij Willem II hebben gezien dat hij toch geen stabiele factor is.

Maar hij is nog jong dus ik geef hem wel een kans.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60648401
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tim Krul.. Ook zo'n geval.
Iedereen prijst hem de hemel in terwijl hij nog nooit wat heeft bewezen.
Heeft zeer goed bij Falkirk gespeeld hoor.
Vooral met die mooie nederlaag van 8-0 ofzoiets toen.
pi_60648411
.
pi_60652195
quote:
‘Dit is mijn weer’
Donderdag, 07 augustus 2008, 17:40

Keepers zijn eenlingen. Individuen met hun eigen kijk op de dingen. Zonder een spier te vertrekken zei Kenneth Vermeer na de martelgang van Tianjin: ``Dit is mijn weer.”

Even verderop klaagden al zijn ploeggenoten stuk voor stuk over de extreme omstandigheden. Maduro had het amper 45 minuten volgehouden. Marcellis was tot op het bot gegaan. Iedereen zat er helemaal doorheen. Niet Vermeer. Hij was serieus: ``Dit is iets heel anders dan we gewend zijn in Nederland. Het was wat benauwd en er hing smog. Mij viel het mee. Als ik een wedstrijd speel, heb ik liever dat het wat warmer is.” Zeker weten? ``Zeker weten.”

Een grijns van oor tot oor. Logisch. Vermeer speelde een prima wedstrijd en rechtvaardigde daarmee de keuze van de trainer: ``Samen met de verdediging hebben we goed samengewerkt. Soms werd ik verrast door het gras. Zoals bij dat eerste schot. Ik liet de bal los, maar was er gelukkig als eerste bij voor de rebound. Deze bal zwabbert van zichzelf al.”

Waarom heeft De Haan voor jou gekozen? ``Vanwege de spelhervattingen en het meevoetballen.” De reservekeeper van Ajax gaf in de 64ste minuut een ongekend staaltje van zijn kunnen. Met een prachtige dropkick schoot hij de bal over de Nigeriaanse verdediging recht in de voeten van Ryan Babel. Evander Sno besloot de daaropvolgende aanval met een slap rollertje naast. Later herhaalde Vermeer dat kunststukje nog eens. ``De eerste vond ik mooier. Ik weet niet over hoeveel meter die ging (zeker zestig, Kenneth), maar de bal vloog gewoon in een rechte lijn in de voeten van Ryan.” Een grijns van oor tot oor. En terug.

``Ik ben blij dat de trainer voor mij heeft gekozen. Het kon ook de andere kant op. Daar zou ik me bij neergelegd hebben. Ja, ik had daar rekening meegehouden. In Zweden, in mei tijdens de oefentrip, heeft Foppe ons bij elkaar geroepen. Hij heeft gezegd dat er niet veel verschil tussen ons zit. We moesten het allebei laten zien en in China zou het bekend gemaakt worden. Met die gedachte ben ik naar de spelen afgereisd.” Een gulle lach. Dit is een tevreden keeper.
pi_60652366
Logisch dat je er als keeper minder last van hebt, je loopt immers ook een stuk minder.
pi_60652814
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:51 schreef Breach het volgende:

[..]

Gomes had ook nooit een bal klemvast en was wel grotendeels verantwoordelijk voor het succes van PSV. Wat ik tot nu toe van Vermeer heb gezien is altijd prima. Echter hoor ik van mensen die hem een seizoen lang bij Willem II hebben gezien dat hij toch geen stabiele factor is.

Maar hij is nog jong dus ik geef hem wel een kans.
Toen hij mocht invallen tegen Ajax
quote:
18. DOELPUNT WILLEM II: Frank Demouge slaat koppend toe. Van dichtbij wordt Maarten Stekelenburg verslagen: 0-1.
22. Aerts blijft liggen na een botsing met Vertonghen. De keeper krijgt verzorging, maar moet uiteindelijk toch van het veld..
24. WISSEL WILLEM II: Kenneth Vermeer is de vervanger van Michael Aerts.
29. DOELPUNT AJAX!! Klaas Jan Huntelaar scoort uit een corner. De spits torent hoog uit boven zijn tegenstanders.
45. DOELPUNT AJAX!! Luis Suarez zet de kroon op een fraaie Ajax-aanval. De aanvaller is het eindpunt van een aanval
51. DOELPUNT AJAX!! Luis Suarez omspeelt Kenneth Vermeer en prikt de bal fraai in het doel: 3-1. De Uruguyaan heeft weinig ruimte nodig en blijft heel koel.
88. DOELPUNT AJAX!! Suarez slaat voor de derde keer toe deze middag. De corner van Perez belandt via het hoofd van Huntelaar voor de kicksen van de Uruguyaan. Suarez schiet opnieuw raak: 4-1.
Niet allemaal zijn schuld natuurlijk maar moest er vaak aan denken
pi_60712688
En vandaag gewoon de beste speler van het Olympisch Elftal
pi_60712940
Keepte als een eindbaas vandaag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60713032
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef koningdavid het volgende:
Keepte als een eindbaas vandaag.
TT change nav inspiratie
pi_60714244
Ten Napel zei het goed vandaag (of donderdag): het is belachelijk dat ie pas derde keeper is.

Daar heeft ie echt helemaal niets aan, en als ie zo blijft keepen kan ie heus wel iets betekenen voor de clubs in het rechterrijtje.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:30:20 #48
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60714312
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ten Napel zei het goed vandaag (of donderdag): het is belachelijk dat ie pas derde keeper is.

Daar heeft ie echt helemaal niets aan, en als ie zo blijft keepen kan ie heus wel iets betekenen voor de clubs in het rechterrijtje.
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daar zag je gelijk zijn probleem weer. Drie keer zat ie te kloten bij corners. Hij is zo ongelofelijk slecht op hoge ballen. Een Aerts die maandenlang geblesseerd was kreeg niet voor niets de voorkeur.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:30:47 #49
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60714328
Albert Vermeersch
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60714377
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daar zag je gelijk zijn probleem weer. Drie keer zat ie te kloten bij corners. Hij is zo ongelofelijk slecht op hoge ballen. Een Aerts die maandenlang geblesseerd was kreeg niet voor niets de voorkeur.
De tweede helft heb je inderdaad niet gezien.
Niet voor niets geroemd als de beste speler van het team vandaag.
Wat wel een trieste conclusie is daar niet van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')