Ik dacht namelijk dat een afgeplatte tepel ook niet goed was. Ik ga even opzoek.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Platte kant: check! Ik lijk oms seen beetje op een dentalspeen direct na het voedenNiet altijd trouwens.
Wit niet, Tara is hier in huis de persoon met raynoud, ik niet
's nachts doet voeden dus echt pijn en overdag valt het allemaal 100% mee...ik zie écht het verschil niet in aanleggen of drinken....
Ik merk trouwens geen verschil in pijnlijk/niet pijnlijk icm met plat. Dat lijkt niks met elkaar te maken te hebben?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat een afgeplatte tepel ook niet goed was. Ik ga even opzoek.
Ja, dat bedoel ik. Ik had dat in het begin ook. Jen moest nog wat beter happen. Nu laat zn mn tepels gewoon helemaal heel. Ze komen ook gewoon mooi rond weer uit haar mondje.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef nebelung het volgende:
Toch heel kritisch blijven kijken naar het aanleggen, freecell. (moet sowieso altijd)
Als jullie met 'plat' bedoelen dat de tepel eruit ziet als een een lipstick die veel gebruikt is (afgeplat), dan gaat er inderdaad iets mis met aanleggen. De tepel ligt dan wat verfrummeld in het mondje.
Klopt. Emma krijgt naast mijn melk geen koemelkom te drinken. Wel toetjes en melkprodukten verwerkt in eten. Ze eet behoorlijk groente en vlees dus ik denk dat ze wel voldoende eiwitten en calcium binnen krijgt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef owlet het volgende:
Helemaal niet erg![]()
Zuivel is zwaar overgewaardeerd. Er zijn meer mensen op de wereld die geen andere zuivel dan moedermelk kunnen verdragen en die groeien ook gezond op. Dingen als calcium haal je veel beter en in veel grotere hoeveelheden uit groene groente en nog wat andere dingen.
Als je verder niet allergisch bent dan is zuivel prima als "iets lekkers", maar het is zeker niet nodig om je zorgen te maken als je kind geen zuivel wil. Dat geldt ook voor KV-kindjes trouwens
vijf minuten dubbelzijdig: 30 cc en toen ben ik maar gestopt.quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef Kersjes het volgende:
Owlet, wat ontzettend leuk dat je nog/alweer melk produceert! Hoeveel had je eruit gekregen?
Ben nog niet in het centrum geweest. En daar zit de dichtstbijzijnde prenatal.quote:Op maandag 8 september 2008 09:20 schreef amaranta het volgende:
Freecell, heb je nog gekeken naar die kolfverkleiners?
Ik was inderdaad niet van plan om te gaan kolven dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef p_iglet het volgende:
Eva is pas 9 maanden, dan een week zonder voeding ga je niet redden vrees ik.
Ik ben eind augustus een keer 5 dagen en een keer 7 dagen weggeweest (Pepijn was toen bijna 14 maanden). Pepijn is beide keren halverwege 1 dag langsgeweest, toch heb ik echt wel moeten kolven.
Normaal drinkt Pepijn 2x per dag ongeveer. Ik kon het wel af met 1x per dag kolven gemiddeld.
Maar ik vrees dat als je nu een week niet gaat kolven het einde verhaal is met je bv.
Ja, dat zou je denken. Misschien doe ik het ook wel. Punt is dat ik daar helemaal geen zin in heb. Kolven is een heel gedoe. Zit in een hotel, moet allemaal moeilijk gaan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef freecell het volgende:
Maar kolven moet toch gewoon kunnen dan?Lijkt me dat je het daarmee wel oplost!
Hier honger!Al dagen, constante honger! Komt dat van de borstvoeding? Ik heb het gevoel dat ik de hele snoepwinkel wel opkan
Nou daar zeg je me wat! Ik denk dat er best een kans bestaat dat dat niet zo makkelijk meer gaat, Ronja was het ook in no time verleerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:34 schreef PM-girl het volgende:
Weet een kindje na een week nog 'hoe' ze moet drinken aan de borst?
Zit wel wat in. vanmorgen deed Eva ook heel raar met mn borst. Ze zat er echt op te bijten net alsof ze op haar speen zat te bijten. Deed geen pijn overigens.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:34 schreef PM-girl het volgende:
Weet een kindje na een week nog 'hoe' ze moet drinken aan de borst?
Hij doet dit sinds week 2 al meer dagen wel dan niet, dus dat is dan wel erg veel regelen...quote:Op maandag 15 september 2008 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Is hij misschien aan het regelen Freecell??
Dat zou wel een mogelijkheid zijn inderdaad. Ik ga ff googelen, want ik ken het hele verschijnsel niet.quote:Op maandag 15 september 2008 10:36 schreef Iksje het volgende:
Freecell, misschien wil Leander ongemak wegdrinken?
Sommige kindjes met (verborgen) reflux hebben die neiging, de melk verzacht dan wel tijdelijk maar neemt het probleem niet weg.
Fijn!quote:
Ach ja joh, als Leander wel een mooi lijntje volgt zonder enorme pieken en dalen dan groeit hij toch? In zijn eigen tempo, dat wel, maar hij groeit. En dan kan je naar de andere factoren kijken om te zien of je je zorgen moet maken.quote:Ik troost mij ook met de gedachte dat zijn kerngezonde papa zijn hele cb-tijd op de onderlijn heeft gezeten, al was het dan ook een 7-ponder.
En na zijn cb-tijd is hij er onder geschoten en hij zit nog steeds met een veel te laag BMI kerngezond te zijn
Omdat er geen boekjes zijn die de werkelijkheid ook maar een beetje benaderenquote:Op maandag 15 september 2008 10:32 schreef freecell het volgende:
oja en als ik eens zo'n gestuwde harde schijf heb, drinkt hij die er in kwartiertje uit. Dus hij drinkt dan wel goed toch? Mén waarom gaat er in dit huis nooit iets volgens het boekje?Het ventje is ook meer tijd wakker dan hij slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |