abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60625907
Ik verwacht sterke blanke mannen te zien, maar ik zie dat 9/11 spelers donker gekleurd zijn.

Klacht: Waar zijn de Nederlandse jongens?
pi_60625930
Dood.

Koudgespeeld door mn niggers met hun pipa's
pi_60625931
En ze zongen het volkslied ook niet mee
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:45:01 #4
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_60625947
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Renzoku het volgende:
Ik verwacht sterke blanke mannen te zien, maar ik zie dat 9/11 spelers donker gekleurd zijn.

Geld aan het verdienen op kantoor.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_60625951
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef JVDS het volgende:
Dood.

maar die hebben dan ook meer tijd om te oefenen....
pi_60625961
Het lijkt wel Nigeria-Nigeria.
pi_60625980
quote:

Jaap stam zong ook nooit mee, en hij werd toch gezien als een oerhollandse voetballer
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_60625987
Ze battlen als de malle

Straks doen ze gewoon een breakdance showoff en een paar spit battles omte bepalen wie wint brother.
pi_60626109
nederlanders bestaan toch sowieso niet?
Hoe is het verder?
pi_60626110
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En ze zongen het volkslied ook niet mee
En 't publiek kapt 't volkslied af omdat ze dachten klaar te zijn

Waar gaat 't heen met "onze" toekomst?
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:51:23 #11
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60626139
Goede klacht het viel mij ook al op. Helaas is Pieters geblesseerd en Velthuizen gepasseerd anders heb je toch een ander team. Maar dat er veel surinamers spelen in oranje was al langer zo natuurlijk.
#FreeHat
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:51:42 #12
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60626150
Wat heeft 9/11 hier nu weer mee te maken? Conspiracy!!!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:53:10 #13
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_60626188
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Geld aan het verdienen en ondertussen Olympische Spelen kijken via de streams op kantoor.
pi_60626201
Als NL wint, zal er wel weer met de Surinaamse vlag gewapperd worden door een speler
pi_60626251
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef JVDS het volgende:
Dood.

Respect voor je taal conjo, echt waar kk de shit dit. Ik geniet van je posts, eerlijk
pi_60626316
quote:
9/11
complot!
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Devlinsect het volgende:
Als NL wint, zal er wel weer met de Surinaamse vlag gewapperd worden door een speler
pi_60626330
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Jaap stam zong ook nooit mee, en hij werd toch gezien als een oerhollandse voetballer

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN BEEEEEEEEERRRRRRRIIICCCHHHTTT, waar niemand op zit te wachten....
pi_60626377
Boeiend !!!!!!!! x100
><(({°>
pi_60626386
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef JVDS het volgende:
Ze battlen als de malle

Straks doen ze gewoon een breakdance showoff en een paar spit battles omte bepalen wie wint brother.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60626391
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN BEEEEEEEEERRRRRRRIIICCCHHHTTT, waar niemand op zit te wachten....
en waarom zouden mensen op dit bericht meoten wachten? het is elke keer hetzelfde

''lijkt wel surnimane i.p.v Nederland'' o.i.d

volgens mij vergeten de knuppels die dit zeggendat ze in Nederland geboren zijn, dat maakt ze net zoveel Nederlanders als ons, mits ze onze normen en waarden kennen, en de taal uiteraard
Mods met een x zijn tof.
pi_60626414
Wie van deze jongens zijn niet in NL geboren en getogen dan? Ik kan alleen de Guzman bedenken.
><(({°>
pi_60626634
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Sharpeyed het volgende:

[..]

Respect voor je taal conjo, echt waar kk de shit dit. Ik geniet van je posts, eerlijk
Ja brother, ja brother. Die straatsoldaten chillen m standaard. Focking hard conjo.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:09:28 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_60626722
het is dat ze oranje shirts dragen, anders had ik het ook niet geweten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60626740
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

en waarom zouden mensen op dit bericht meoten wachten? het is elke keer hetzelfde

''lijkt wel surnimane i.p.v Nederland'' o.i.d

volgens mij vergeten de knuppels die dit zeggendat ze in Nederland geboren zijn, dat maakt ze net zoveel Nederlanders als ons, mits ze onze normen en waarden kennen, en de taal uiteraard
Ligt dat naast Suriname ofzo?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60627952
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ligt dat naast Suriname ofzo?
anders ga je de spellingnazi uithangen strontvlieg, je weet donders goed wat ik bedoel.
Mods met een x zijn tof.
pi_60628013
Tjsa.. beetje kansloos inderderdaad, maar voetbal draait niet om sport of nationale spelers.. Het draait allemaal om de doekoes sex

Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60628390
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:48 schreef DeHangui het volgende:
Tjsa.. beetje kansloos inderderdaad, maar voetbal draait niet om sport of nationale spelers.. Het draait allemaal om de doekoes sex

Bitches and money nigger je weet toch conjo

En de fame natuurlijk oude. De kankerfame vriend.
  Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2008 @ 15:35:49 #28
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_60629589
Warom heet een neger, die voor ons land uitkomt, in Godsnaam Snow?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_60629746
Sno eikel, en wat je hier ziet is de toekomst van het Nederlands elftal en het gaat een gouden toekomst tegemoet. Allemaal jongens die barsten van het talent en die alleen maar beter kunnen worden.
pi_60630292
quote:

Vraag maar aan Bush
pi_60631739
Hoe meer negerts hoe beter
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_60631906
quote:

Niet daar in ieder geval
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:06:43 #33
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60632047
quote:

Dat ze met surinaamse vlaggen rondrenden was van de beesten af, maar waar slaat dit hele fucking topic in godsnaam op.

Hij heeft een andere kleur dus is het geen nederlander. Dus als je 11 polen in het veld zou zetten zouden het wel ineens Nederlanders zijn? Gore tyfusracist
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60632212
Heel simpel: Het is JONG Oranje. En alle blanke talentjes komen er ongetwijfeld, maar zijn nu nog niet volgroeid. Iets waara een Ivander Sno niet echt problemen mee heeft.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:16:11 #35
158899 GasTurbine
pi_60632243
Nu lopen er nog negerts, maar over 5 jaar zitten er allemaal affelays.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60632286
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:14 schreef hoM3r het volgende:
Heel simpel: Het is JONG Oranje. En alle blanke talentjes komen er ongetwijfeld, maar zijn nu nog niet volgroeid. Iets waara een Ivander Sno niet echt problemen mee heeft.
Het Nederlands voetbal zal steeds donkerder worden. Dat komt door het feit dat "blanke" Nederlandse kinderen niet meer op straat voetballen maar voetballen achter de playstation terwijl dat bij de allochtone jeugd toch veel minder is.
Niet voor niets probeert Johan Cruijff daar iets aan te doen met zijn trapveldjes. Hetzelfde probleem zie je ook bij de Engelsen en bij de Fransen. Men moet ouders stimuleren om hun kinderen naar buiten te sturen en hopelijk vinden ze dan lol in het voetballen in real life in plaats van op de Playstation.
pi_60632402
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:18 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het Nederlands voetbal zal steeds donkerder worden. Dat komt door het feit dat "blanke" Nederlandse kinderen niet meer op straat voetballen maar voetballen achter de playstation terwijl dat bij de allochtone jeugd toch veel minder is.
Niet voor niets probeert Johan Cruijff daar iets aan te doen met zijn trapveldjes. Hetzelfde probleem zie je ook bij de Engelsen en bij de Fransen. Men moet ouders stimuleren om hun kinderen naar buiten te sturen en hopelijk vinden ze dan lol in het voetballen in real life in plaats van op de Playstation.

Klopt, maar als de blanke kindjes hier willen voetballen worden ze gewoon verjaagt door de allochtone kindjes dus niet zo gek dat ze dan maar thuis op de playstation gaan.
pi_60632423
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Klopt, maar als de blanke kindjes hier willen voetballen worden ze gewoon verjaagt door de allochtone kindjes dus niet zo gek dat ze dan maar thuis op de playstation gaan.
Kinderachtig om dat zo te zeggen. Dan moeten ze maar een grotere bek hebben. Jaapje Stam liet zich ook niet intimideren.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:25:18 #39
3185 Adelante
To let it go now
pi_60632443
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:18 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Die Johan Cruijff courts zijn tegenwoordig ook al ingenomen door de Noord-Afrikaanse jeugd hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60632485
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:24 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Kinderachtig om dat zo te zeggen. Dan moeten ze maar een grotere bek hebben. Jaapje Stam liet zich ook niet intimideren.
Ja, het probleem alleen is dat als je een grote bek geeft en je loopt een keer alleen je door 10 man wordt gepakt.
En daarbij was het bij Jaap Stam nog een hele andere tijd, toen was dat nog helemaal niet zo.
pi_60632660
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat is gelul, bij ons voetbalden blank, zwart, turks en marokkaans gewoon met elkaar samen.
Wanneer het om voetbal gaat worden rassen en verschillen vaak vergeten en tellen alleen je voeten nog, daar dwing je dan ook respect mee af.
Het is meer een angst voor het onbekende en de allochtone jeugd die die angst proeft en de blanke kinderen wat extra gaan testen. Als je een blank jongetje heb die niet bang is voor het onbekende heeft hij niks te vrezen van allochtone kinderen.
pi_60632694
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat is gelul, bij ons voetbalden blank, zwart, turks en marokkaans gewoon met elkaar samen.
Wanneer het om voetbal gaat worden rassen en verschillen vaak vergeten en tellen alleen je voeten nog, daar dwing je dan ook respect mee af.
Het is meer een angst voor het onbekende en de allochtone jeugd die die angst proeft en de blanke kinderen wat extra gaan testen. Als je een blank jongetje heb die niet bang is voor het onbekende heeft hij niks te vrezen van allochtone kinderen.
Het klinkt allemaal heel Zen, maar het is wel waar.
pi_60632904
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Nou waar ik woonde niet hoor. (misschien nu dus wel)
En ik lul niet want ik heb het zelf ook meegemaakt hier, meer dan eens, alleen ging het toen om een skatebaan.
Ik natuurlijk een grote bek geven als ze zeiden dat we er niet op mochten omdat het van hun was, ik kan je wel zeggen dat is niet leuk als je later alleen loopt en er staan allemaal kutjochies om je heen.

Oja wat ze ook erg leuk vonden was stokjes in je fietsslot stoppen en dan heb je op een gegeven moment gewoon geen zin meer om er naar toe te gaan als het iedere keer gezeik oplevert.

Maar zoals ik al zei misschien dat het nu anders is.
pi_60632980
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nou waar ik woonde niet hoor. (misschien nu dus wel)
En ik lul niet want ik heb het zelf ook meegemaakt hier, meer dan eens, alleen ging het toen om een skatebaan.
Ik natuurlijk een grote bek geven als ze zeiden dat we er niet op mochten omdat het van hun was, ik kan je wel zeggen dat is niet leuk als je later alleen loopt en er staan allemaal kutjochies om je heen.

Oja wat ze ook erg leuk vonden was stokjes in je fietsslot stoppen en dan heb je op een gegeven moment gewoon geen zin meer om er naar toe te gaan als het iedere keer gezeik oplevert.

Maar zoals ik al zei misschien dat het nu anders is.
Dat klinkt meer als kwajongen streken dan doelgerichte racisme. Ook ik werd toen ik wat kleiner was weleens van het trapveldje gejaagd door de "grote" jongens maar nu kan ik er erg goed mee opschieten. Vergeet niet dat wanneer jij de zwakste bent jij ook gepakt gaat worden door de andere kinderen. Zo gaat dat nu eenmaal wanneer je kind ben.
pi_60633072
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat klinkt meer als kwajongen streken dan doelgerichte racisme. Ook ik werd toen ik wat kleiner was weleens van het trapveldje gejaagd door de "grote" jongens maar nu kan ik er erg goed mee opschieten. Vergeet niet dat wanneer jij de zwakste bent jij ook gepakt gaat worden door de andere kinderen. Zo gaat dat nu eenmaal wanneer je kind ben.
Ik zei ook niet dat het racisme was.
En ze deden niet alleen tegen mij zo hoor, tegen iedereen met wie waren, de zwakste was ik zeer zeker niet.
Het is gewoon irritant gedrag maar dus wel 1 van de redenen dat sommige kinderen liever niet daar gaan voetballen of whatever.

Maar okay terug naar de os.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:01:40 #46
158899 GasTurbine
pi_60633141
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:24 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Dan heb je het ook over een geweldenaar
pi_60633201
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat het racisme was.
En ze deden niet alleen tegen mij zo hoor, tegen iedereen met wie waren, de zwakste was ik zeer zeker niet.
Het is gewoon irritant gedrag maar dus wel 1 van de redenen dat sommige kinderen liever niet daar gaan voetballen of whatever.

Maar okay terug naar de os.
Toegegeven je hebt wel een evil eye.
pi_60633265
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Toegegeven je hebt wel een evil eye.
Ik ben dan ook heel evil
pi_60633306
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook heel evil
Vertel...
pi_60633495
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:11 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Vertel...
Nee valt wel mee, het ergste wat ik heb gedaan is denk ik geld van mn moeder gebruiken in de kroeg.
(moest vaak sigaretten halen die ik dan steelde in de winkel en het geld zelf hield)

Dat is best evil eigenlijk toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')