quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:33 schreef octopussy het volgende:
Hebben we straks allemaal DH-babies in dit topic![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak een hyve: Den_Haag was ook mijn vader!
dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet geen baby
ik hou alleen van oefenen, heel veel en vaak oefenen...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn kindjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, jij mag ook langskomen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMGLOLLEREINZZ1!1!!!!11 Isa noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen zei hij.. NOOIT! Je hebt vaak gelijk maar nu niet! Dan doe ik alles voor je.
En ik had weer eens gelijk en nu moet ie alles voor me doen![]()
![]()
![]()
O en ik zei ook toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens even mijn huisje opruimen en de afwas doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met deze benauwdheid, of stormt het bij jullie?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens even mijn huisje opruimen en de afwas doen.Alweer????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Lein ookquote:
Alweer?????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein ook![]()
We gaan met z'n drieën koken uit Nigella's kookboekOf Jamie's. Of iets van Gordon
Nou ja, we hebben nog niet echt gekozen.
Echt waar???????quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://denhaagwasook.hyves.nl/
nu iemand nog een goede tekst
Ik ben ook lid!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja en je bent ook beheerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ook lid!
Alleen is mijn hyves tegenwoordig in het spaans om de een of andere vage reden. Moet toch weer een beetje oefenen kennelijk.
Het is jammer dat ik niet Hyve, lijkt me helemaal top, onechte kindjes van onze potente spierbalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijne net aangemaaktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niet Hyve, lijkt me helemaal top, onechte kindjes van onze potente spierbal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zondag een taart bakken voorAnnie
![]()
Heb doordeweeks niet echt de tijd en zin om langer dan een half uur bezig te zijn met de voorbereiding van mn eten.In het weekend heb ik dan wel wat meer de tijd om te kokkerellen.
over sambal badjakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)
een trio?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein ook![]()
We gaan met z'n drieën koken uit Nigella's kookboekOf Jamie's. Of iets van Gordon
Nou ja, we hebben nog niet echt gekozen.
Gewoon doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Anthraxx, hoe is het met jou? Ik denk de hele tijd: zal ik m op MSN aanspreken om te vragen of ie al een afspraak heeft gemaakt? Maar ja, dat vind ik dan weer zo bemoeizuchtig
eh, ik heb seks gehad met DH, ik geloof niet dat ik me daar ga aanmelden. Zou wel heel erg vreemd zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik geloof dat er een droom van een zeker iemand uit gaat komen!quote:
iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geloof dat er een droom van een zeker iemand uit gaat komen!
Maar het gaat wel goed met je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon doen. Geen afspraak gemaakt nog, ben nu druk met andere dingen bezig om eerlijk te zijn
.
Nee joh de nagerechten van Nigella zijn ultiem lekker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef octopussy het volgende:
lalalala afwas gedaan
Lein, Isa en DH, maak een voorgerecht van Nigella, een hoofdgerecht van Jamie en een nagerecht van Gordon
Woei! Met koffie door de slagroom?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga voor de eerste dag op mijn nieuwe baan de blits maken met de banaoffeetaart!
leuke plaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word er zo vrolijk van
en straks even naar A'dam,. lush enzo
Goed ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei! Met koffie door de slagroom?
ik moet er bijna van kotsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word er zo vrolijk van
en straks even naar A'dam,. lush enzo
Oploskoffie gebruiken! ik top m daarna nog af met geroosterde, gesuikerde amandelen. Nogal een calorieenbom, al met alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Goed idee
Ik had de vorige keer amaretto door de bodem gedaan.
Klinkt als een uitstekend trioquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef octopussy het volgende:
lalalala afwas gedaan
Lein, Isa en DH, maak een voorgerecht van Nigella, een hoofdgerecht van Jamie en een nagerecht van Gordon
Ja, dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee joh de nagerechten van Nigella zijn ultiem lekker!
ik luister m dan oopk eigenlijk alleenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet er bijna van kotsensorry
de clip is echt heel naar uber-wannabe-vrolijk
hier word ik dan weer blij van
Whehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, iets in mij wil nu een flauwe opmerking maken over 'een vrouw in jouw toestand...'
Als ik dat eerder geweten had!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, anders spring je nu in de auto en kom je even een bakkie doen hier
Hij komt nu uit Leipzig en gaat zondag laat naar Israel en is dinsdagnacht weer thuis zodat hij woensdag een heerlijk "we zijn al 6 jaar getrouwd en we vechten elkaar nog steeds de tent niet uit" ontbijtje kan makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Komt 'ie nu terug uit Duitsland? Of is hij al naar Israel geweest? In het laatste geval valt jouw auberginepuree natuurlijk een beetje tegen, dat is de pindakaas van die regio
We gaan 's avonds dus uit eten en eerst ff borrelen in Rotjeknor.. De dag erna gaan we een kast kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen, woensdag? Wij zijn over ruim een maand maar liefst twee jaar getrouwdGaan een lang weekend weg.
Oh, haha, lekkere timing dan
ehm, jij ligt echt zoooo niet op de route naar Brusselquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef freecell het volgende:
En DE, ik heb ook koffie!Hele lekkere!
Mooi! Ik ben har aan het wennen aan de beperkingen van een werkend bestaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment erg goed met mij. Met jou? Ook alles goed in België?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm, jij ligt echt zoooo niet op de route naar Brussel
Zolang ik die tas niet heb ingepakt, heb ik hem ook niet nodig lijkt mijn redenering te zijn om één of andere reden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:16 schreef YPPY het volgende:
Het is zo fijn om die tas gewoon te hebben staan freecell. Ook al is er verder geen paniek. Ik was echt blij dat ik hem op kon pakken en rustig naar het ziekenhuis kon. Al had ik niet verwacht hem nodig te hebben. Als een vk en tara lopen te stressen, kun je ook niet rustig iets zoeken.
Kuch... dat bedoelde ik, jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:40 schreef freecell het volgende:
Ik zal mijn lekkagekussens (zoogcompressen) niet vergeten
Borstvoeding was wel het plan ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch... dat bedoelde ik, jaSenseopads voor in je BH
The joys of motherhood
Ben je van plan om borstvoeding te gaan geven?
Jij bent walgelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Senseo voor in je BEHA, lekker vol laten lopen, drogen op de verwarming en als je ze in de senseo stopt heb je instant cappuccino
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij bent walgelijkEn nu zit ik me heel hard af te vragen of ik ooit senseo-cappuccino heb gedronken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:13 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie dames. Ik zie het nog voor me ook!
Als het smaakt zoals kunstvoeding ruikt, vind ik het ook viesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ewww Lein. Not my kind of sexyHoewel, ik schijn toenmijn broertje borstvoeding kreeg, eens gevraagd te hebben of ik ook mocht... Maar ik vond het vies
Toen mijn destijds 40 jaar oude buurvrouw beviel van haar 3e kind, bood ze ons een keer melk aan, in een glas. Ik was 12 ofzo, en ik zei dat het als mislukte anijsmelk smaakte. Toen vertelde ze dat t moedermelk was. Kheb daar nooit meer gelunched sindsdienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ewww Lein. Not my kind of sexyHoewel, ik schijn toenmijn broertje borstvoeding kreeg, eens gevraagd te hebben of ik ook mocht... Maar ik vond het vies
Shoot em up?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Breastmilk'ochinoYum.
Ik heb trouwens een keer in mn 'hier ben ik minder trots op'-tijd, een artikel gelezen over mannen die grof geld wilden betalen om moedermelk recht uit 'het vat' te drinken...
Ik moet zeggen, het idee je ontbijt met moedermelk naar binnen werken, vind ik tamelijk 'Oh, noes'-waardig. En vies.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:35 schreef ColdFeet het volgende:Wat ongepast, Lein
Doet me denken aan die scène uit Cold Feet, waarbij Adam zijn muesli per ongeluk met moedermelk eet
ik ga vanavond eten met een ontzettend a-sexuele vriend van me. Hij is 30, en heeft nog nooit met een meisje gezoend.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
gatverdegatver
kan het weer gewoon over seks gaan?
ik hoop dat jullie dat op orde hebben tegen de tijd dat ik terugben van de tapa's bar![]()
Moedermelk is prima te drinkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het smaakt zoals kunstvoeding ruikt, vind ik het ook vies
Het schijnt nogal zoet te zijn. Ik ga wel een keertje proeven denk ik
Ja, 3 zoenen op z'n wangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:00 schreef Den_Haag het volgende:
je kunt het vanavond een afscheidscadeau geven Nynke
zonnetje? het begint hier nu flink te donderen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
vriezer leegmaken is tofbinnenkort moet ik ook loempia's gaan maken met kippenbouten en shoarma
zit nu in het zonnetje te wachten op Rene.. ben te vroeg!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toen mijn destijds 40 jaar oude buurvrouw beviel van haar 3e kind, bood ze ons een keer melk aan, in een glas. Ik was 12 ofzo, en ik zei dat het als mislukte anijsmelk smaakte. Toen vertelde ze dat t moedermelk was. Kheb daar nooit meer gelunched sindsdien
Wat ik me er dus van kan herinneren is dat het een beetje anijs/venkel achtig smaakt ofzo, en erg zoet.
Haal je Chineesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Drama in huize fallus
De kapsalon zag er te smerig uit om aan te beginnen (volgens m'n vader) en die Turkse pizza was het smerigste wat hij ooit had gegeten en nu is z'n eetlust voor altijd vergaan
Hij wil geen eten meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Haal je Chinees.
Ik heb trouwens Chinees gegeten, hoe toepasselijk
Voor altijd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Drama in huize fallus
De kapsalon zag er te smerig uit om aan te beginnen (volgens m'n vader) en die Turkse pizza was het smerigste wat hij ooit had gegeten en nu is z'n eetlust voor altijd vergaan
Dat ga ik etenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zonnetje? het begint hier nu flink te donderen.
Weer je waar ik zin in heb? Zo'n hele vieze diepvriespizza van dr. Oetker. Heerlijk!
Of een verse zelfgemaakte pizza met salami, brocolli en paprika en knoflook...mmm
Whehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij wil geen eten meer
klein kind
Dat zijn gewoon zijn woorden hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Jij beschrijft je vader altijd erg tof, PF
Das ook niet aardigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag zag ik een iel meisje met stokjesbenen en taps toelopende jeans en dacht: "Hee, dat lijkt PF wel"
Lol dat is zijn moto "eerst proeven"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar ergens niet aan beginnen omdat het er niet lekker uitziet, daar ben ik tegen.
Altijd eerst proevenMaar om nou aan je vader te gaan vertellen dat hij 'eerst een hapje moet proeven' is misschien ook raar
Hier was laatst trouwens iemand op bezoek en te eten die om ketchup vroeg bij mijn pasta vóór hij geproefd hadHet was een héle goede pasta, helemaal vers gemaakte saus met allemaal lekkere dingetjes er in.
Toen heb ik wel gezegd dat hij eerst moest proevenEn dat hij dan best ketchup mocht. Dat vond hij heel raar geloof ik
Lol kijk nog eens ----->quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag zag ik een iel meisje met stokjesbenen en taps toelopende jeans en dacht: "Hee, dat lijkt PF wel"
Het is niet aardig om zulks een waarneming niet aardig te noemen, Freecelletje.quote:
Wow! Je hebt opeens heupen! Waar heb je die vandaan gehaald zo snel?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lol kijk nog eens -----> [ afbeelding ]
Het is een kokerrok. Daaromquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow! Je hebt opeens heupen! Waar heb je die vandaan gehaald zo snel?
Dank jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Fraaie jurk trouwens, staat je goed.
Je moet vooral aantrekken wat je zélf tof vindquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Met zo'n zandloperfiguur kun je ook best bootcuts aan, in plaats van taps toelopende jeans.
Ja ik doe net 10 bootcutbroeken wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet vooral aantrekken wat je zélf tof vind
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen ga ik met 3 PASSENDE spijkerbroeken thuiskomen. En niet eerder.
"Heeft u maat 33/29?"
"HAHAHAHA"
";("
Waar Steer woont lopen ze 5 jaar achter, daar komen ze nu net in de modequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik doe net 10 bootcutbroeken weg
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar Steer woont lopen ze 5 jaar achter, daar komen ze nu net in de mode
Steer, ik vind trouwens dat als je korte benen hebt een bootcut jeans per definitie niet staat, want dan ben je net een shedland ponyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom van 36, twee jaar geleden.
Maar 33/32 en dan inkorten wil bij sommige modellen wel. Soms ook niet, dat ik flappen overhou bij mijn dijen. Dus, gewoon kieskeuriger zijn en doorzoeken.
schatje, bootcutbroeken zijn alweer een half jaar inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar Steer woont lopen ze 5 jaar achter, daar komen ze nu net in de mode
Ik heb uitsluitend jeans met rechte pijpen. Ik vind bootcut jeans alleen bij slonzige mannen en bij vrouwen met een zandloperfiguurtje goed staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Steer, ik vind trouwens dat als je korte benen hebt een bootcut jeans per definitie niet staat, want dan ben je net een shedland pony
Hier niet, ik heb ´t wel ff gehad met die soulpijpen, ik pas, doe mij maar een straight fit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
schatje, bootcutbroeken zijn alweer een half jaar in
Bekend verschijnsel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen ga ik met 3 PASSENDE spijkerbroeken thuiskomen. En niet eerder.
"Heeft u maat 33/29?"
"HAHAHAHA"
""
Goh, die hadden we nog niet eerder gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, dan is TARA bijna 2x zo smal als ik. Eet hij wel goed genoeg?
En blijkt dat er alleen een Lady Sting in Eindhoven is.![]()
Die is zowaar origineelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft zijn lintworm dan last van wormen?
met de kans dat je die ook eerder hebt gehoord![]()
hij slaat gewoon geen vet op ofwa? issie vega? tis wel smal hoor, 26x32quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Die is zowaar origineel![]()
Het is een kerngezonde, nooit zieke ende vrolijke TARA. Alleen dan met een stofwisseling waar elke filmster jaloers op zou zijn.
Geen marathons, wel chips, chocola, normaal eten, vette snacks, tussendoortjes en ga zo maar door.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij slaat gewoon geen vet op ofwa? issie vega? tis wel smal hoor, 26x32![]()
of loopt hij marathons?
Oh, dat bedoelde ik ook niet hoor, ik ken wel meer mensen waar echt bijna geen vlees op zit. Toen ik 20 was ongeveer woog ik ook onder de 70 kg bij 1,81 meter. Nu ben ik al een tijdje tussen de 72 en de 74 kg al word ik wel wat zwaarder, maar dat zijn vooral spieren want ik heb echt geen vet aan mijn lijf. Wel grappig dat freecell zegt dat hij nooit ziek is, want bij ondergewicht gaat je weerstand meestal wel wat achteruit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:58 schreef LoudGirl het volgende:
Laat ik hier Freecell bijvallen: ja, Tara eet. Best veel. Alleen niet zo snel, maar dat maakt niet uit. Bijna alles, behalve nootjes en caramel en hele pure chocola. Is een heel dankbaar slachtoffer voor taartexperimenten. Freecell hongert 'm heul niet uit!
Waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik had maat 26/34
en ik at gewoon maar ja ik deed ook aan sport
Balen zeg, als je vent altijd chagrijnig isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Die is zowaar origineel![]()
Het is een kerngezonde, nooit zieke ende vrolijke TARA. Alleen dan met een stofwisseling waar elke filmster jaloers op zou zijn.
'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Wel grappig dat freecell zegt dat hij nooit ziek is, want bij ondergewicht gaat je weerstand meestal wel wat achteruit.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Balen zeg, als je vent altijd chagrijnig is
Wat? Sex Pistols? Pixies? The Smiths?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat ik ouwe, obscure punk uit mijn jeugd op you-tube vind...
Dan dump je m tochquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Balen zeg, als je vent altijd chagrijnig is
Ik ben gek op bootcut jeans!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb uitsluitend jeans met rechte pijpen. Ik vind bootcut jeans alleen bij slonzige mannen en bij vrouwen met een zandloperfiguurtje goed staan.
schatje, hoe smaakte je diepvriespizza?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb ´t wel ff gehad met die soulpijpen, ik pas, doe mij maar een straight fit.![]()
En noem me geen schatje!
Dat gaat nog. Maar dat samen met breedtemaat 32, dat is wat moeilijker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef AKnynke het volgende:
speaking of spijkerbroeken, probeer maar eens een broek te vinden in lengtemaat 36. Afschuwelijk!
32? No wai.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, maat 29? Ik ben 4 cm langer dan jij en draag 32. Weet je zeker dat je broeken niet op hoog water hangen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, maat 29? Ik ben 4 cm langer dan jij en draag 32. Weet je zeker dat je broeken niet op hoog water hangen?
Zoals de staande 69?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex was 2 cm kleiner dan ik maar had wel langere benen bijvoorbeeld. Niet handig, bij bepaalde standjes.![]()
God, ik moet dat maar eens proberen, staand 69! it triggers my imagination!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Zoals de staande 69?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe beenlengte uitmaakt in bed
Koel/vries combi is tof. Mijn huisgenootje kreeg er ook een van zijn ouders (dank u, ouders). Wij hebben er een met een display op de buiten kant met blauwe LEDs die aangeven in cijfers hoe koud het binnen is, van Samsung.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
maar wel een lief gnoompje, Steer
voor 5 euro tapa's eten is tof(we hadden een restaurant bon van 50 euro
)
en bij thuiskomst lees ik een mail van mn ouders, die ons een koel-vries-combinatie cadeau willen doenen we hadden al wat geld gehad na de oprotpremie van mn pa..
dus moet er nog even over nadenken of we dat wel kunnen aannemen.. al is 't wel fijn
Woef?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Zoals de staande 69?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe beenlengte uitmaakt in bed
ik heb vandaag al naar voetbal gekeken.quote:
Ja, of haar benen iets wijder, werkte ook prima.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, op een verhoging gaan zitten moet het oplossen
Echt kenkerveel Chinezen op de wereld ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Wat Freecell zegt..... Hoe krijgen kleine mensen anders kinderen?
Ik heb gister ook naar damesvoetbal gekekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb vandaag al naar voetbal gekeken.
En nu zometeen weer studio sportzomer!
Ik zie je puntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, of haar benen iets wijder, werkte ook prima.![]()
stelling van pythagoras
heb je steer wel eens gemeet? ik wel, en ik zie het nu voor me. Werkelijkwaar hilarsich!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie je punt
Maarre... je smileys
Nu heb ik een mental images van een gnoompje die het op z'n hondjes doet met een zweepje en een kerstmuts op
En ik moet zo slapen!
Nopequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heb je steer wel eens gemeet? ik wel, en ik zie het nu voor me. Werkelijkwaar hilarsich!
Zlapen is goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ga lekker slapen freecell.![]()
Enneh, morgen tas pakken?
Trusten lieve Steer,quote:
Sterkte of Succes wat je wiltquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Trusten lieve Steer,
Trusten allemaal!
Morgen is m'n laatste volle dag in Maastricht.
snachts toch ?quote:
Ik wil best rondcheffen (de subafdeling waar ik nu werk is toch min of meer chefloos), maar dan wil ik er ook naar betaald krijgen uiteraard. Ik denk dat ik dat voor elkaar ga krijgen bij het uitzendbureau. Maar het valt me zo tegen dat iemand met een leidinggevende functie binnen een internationaal georienteerde groep mensen alleen fatsoenlijk Nederlands spreekt (en dus ook gewoon de Polen en Hongaren in een mengelmoes van Nederlands en Duits rondblaft).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Onmiddelijk eisen dat je betaald en ingeschaald wordt als tolk -vertaler?
2 uur smiddagsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
snachts toch ?
Alsin vrijdag op zaterdag ? ben het ff helemaal kwijt vandaag.
Het is ook maar voor even (en gelukkig niet als palletsorteerder). Mijn talenknobbel is qua vreemde talen overigens erg slecht ontwikkeld. Echter is dit wel de manier om daar aan te werken, door het dus nu veel toe te passen. Voor die Polen is het trouwens van onschatbare waarde, Engels spreken. Daarmee kunnen ze naar Nederland en daar het viervoudige verdienen van dat wat ze er daar voor krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Mja, sorry, ik ben dol op talen. Ik zou liever vertalen dan in het magazijn werken....
0500quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef Vork het volgende:
Die opening kan me gestolen worden, maar hoe laat begint zaterdag het wielrennen?
Direct doorrollen vanuit de kroeg dus. Gaat een zwaar weekend worden vrees ik. Misschien moet ik het maar gewoon skippen. Voorderest vind ik het wel leuk eigenlijk die rare tijden. Dan is er 's ochtends ook eens wat op tv.quote:
Ik sta gewoon vroeg opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Direct doorrollen vanuit de kroeg dus. Gaat een zwaar weekend worden vrees ik. Misschien moet ik het maar gewoon skippen. Voorderest vind ik het wel leuk eigenlijk die rare tijden. Dan is er 's ochtends ook eens wat op tv.
nope je moet een NL proxy hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef latislos het volgende:
ik ben wel benieuwd naar dat BMX-en
maar ik geloof niet dat ik hier in belgie de nos kan streamen.... of ik moet via een of andere proxy...
Klopt, er is werk zat, voor wie wil (en niet al te hoge eisen stelt). Dit slaat ook wel alles, ik heb zelden zo'n groot verloop van werknemers gezien als daar. Het uitzenbureau kan de vraag niet aan en trekt aan alle kanten dus blikken met Polen open.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Laatst een documentaire gezien over polen........
Ze doen het werk dat nederlanders verdommen en dan zijn nederlanders nog bang dat ze hun baan verliezen.....
He ? opening was toch ook snachts ? hmm niet dus..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
2 uur smiddags
Al beginnen de spelen iedere dag wel om 3 uur smorgens. Tenminste de NOS begint om 3 of 4 uur smorgens.
Ja ik ga soms vroeg de wekker zetten
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
He ? opening was toch ook snachts ? hmm niet dus..
Kiek wel ff in de gidsen.
Thanks
Een heel goed idee van jou, ik doe mee denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef Vork het volgende:
Hallo en ook dag lieve mensen. Ik ga ook maar eens slapen zo.
Ik vind het erg fijn om mensen te knuffelen. Niet alleen als ik aangeschoten/dronken benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef octopussy het volgende:
lekker vrijblijvend he![]()
in het echt vind ik het best moeilijk om te kusjekroelen (behalve dan met mijn lief). Das best wel een grote drempelTerwijl het zo fijn is
Ik heb ook wel behoefte aan kusjekroel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch een fijn klef clubje hier af en toe. Soms vind ik wel een prettig idee dat er 'vreemden' zijn die je kusjekroelen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel behoefte aan kusjekroel.
bah.
A friend in need is a friend indeedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel behoefte aan kusjekroel.
bah.
ach, ik ben malancholisch, en vind alles eng en vind het stom om het veilige achter me te laten. bah bah bah bahquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Nynke! Kusjekroel
Heb je het even zwaar nu?
Ik vind het heel knap en dapper van je dat je zo'n grote stap durft te nemen. Het veilige achter laten lijkt me echt erg moeilijk, ik vind een maand Drenthe al griezelig. De melancholiek hoort bij het afscheid nemen, in feite neem je afscheid van een fase in je leven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik ben malancholisch, en vind alles eng en vind het stom om het veilige achter me te laten. bah bah bah bah
en nu heb ik genoeg gezeurd, zweden wordt tof, tis goed dat ik uit maastricht wegga, en ga ik slapen.quote:
Jij bent een dappere dodo (het is eng!), maar Zweden is niet zo ver weg en al helemaal niet onveilig. Alleen niet zo vertrouwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik ben malancholisch, en vind alles eng en vind het stom om het veilige achter me te laten. bah bah bah bah
Ik vind eigenlijk niet dat je zeurt. Het is allemaal erg goed voor te stellen, dat het je moeite kost. Iedereen ventileert hier. Waarom zou jij dat niet moeten/mogen doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en nu heb ik genoeg gezeurd, zweden wordt tof, tis goed dat ik uit maastricht wegga, en ga ik slapen.
Sorry voor steeds hier zeuren, ik realiseer me dat ik het veel over Zweden heb de laatste tijd! T zit me hoog en dit is een goede ventilatieplek!
Moeilijk viesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toen mijn destijds 40 jaar oude buurvrouw beviel van haar 3e kind, bood ze ons een keer melk aan, in een glas. Ik was 12 ofzo, en ik zei dat het als mislukte anijsmelk smaakte. Toen vertelde ze dat t moedermelk was. Kheb daar nooit meer gelunched sindsdien
Wat ik me er dus van kan herinneren is dat het een beetje anijs/venkel achtig smaakt ofzo, en erg zoet.
Who're you calling fat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Er ligt een dikzak te slapen in m'n bed
Ik nu ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie je punt
Maarre... je smileys
Nu heb ik een mental images van een gnoompje die het op z'n hondjes doet met een zweepje en een kerstmuts op
En ik moet zo slapen!
nee.. ik kan nog niet slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
terwijl jij nog naar de badkamer moet om alles schoon te poetsen?
Nou normaal vallen we samen in slaap maar hij was blijkbaar moe of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je altijd na sex niet slapen of heb je gewoon een fucked up bioritme?
PFF.
Ik vind het al eng dat ik voor het eerst ga studerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en nu heb ik genoeg gezeurd, zweden wordt tof, tis goed dat ik uit maastricht wegga, en ga ik slapen.
Sorry voor steeds hier zeuren, ik realiseer me dat ik het veel over Zweden heb de laatste tijd! T zit me hoog en dit is een goede ventilatieplek!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt dus een totaal fucked up bioritme.
Komt wel goed als je aan de studie gaat als eerstejaars.
Colleges om 8:30?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik lees je post nu pas
Wat dan?
Vlees was de hele avond het verboden woordquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
En eigenlijk heb ik nu ook wel trek. In veel vlees. Shoarma ofzo. Pitabroodje. Yum. Maarja, past niet in het plaatje Burn the Fat, Feed the Muscle.
Vlees is zalig. De combinatie tussen proteïnen en vetten, hmmm. Lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vlees was de hele avond het verboden woordgoed idee!
Ja, daar gaat het dus fout he, PFje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh maar die zijn niet verplicht toch?
Hmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vlees is zalig. De combinatie tussen proteïnen en vetten, hmmm. Lekker.
nouquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het dus fout he, PFje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |