quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:33 schreef octopussy het volgende:
Hebben we straks allemaal DH-babies in dit topic![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak een hyve: Den_Haag was ook mijn vader!
dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet geen baby
ik hou alleen van oefenen, heel veel en vaak oefenen...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn kindjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, jij mag ook langskomen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMGLOLLEREINZZ1!1!!!!11 Isa noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen zei hij.. NOOIT! Je hebt vaak gelijk maar nu niet! Dan doe ik alles voor je.
En ik had weer eens gelijk en nu moet ie alles voor me doen![]()
![]()
![]()
O en ik zei ook toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens even mijn huisje opruimen en de afwas doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met deze benauwdheid, of stormt het bij jullie?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens even mijn huisje opruimen en de afwas doen.Alweer????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Lein ookquote:
Alweer?????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein ook![]()
We gaan met z'n drieën koken uit Nigella's kookboekOf Jamie's. Of iets van Gordon
Nou ja, we hebben nog niet echt gekozen.
Echt waar???????quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://denhaagwasook.hyves.nl/
nu iemand nog een goede tekst
Ik ben ook lid!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja en je bent ook beheerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ook lid!
Alleen is mijn hyves tegenwoordig in het spaans om de een of andere vage reden. Moet toch weer een beetje oefenen kennelijk.
Het is jammer dat ik niet Hyve, lijkt me helemaal top, onechte kindjes van onze potente spierbalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijne net aangemaaktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niet Hyve, lijkt me helemaal top, onechte kindjes van onze potente spierbal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zondag een taart bakken voorAnnie
![]()
Heb doordeweeks niet echt de tijd en zin om langer dan een half uur bezig te zijn met de voorbereiding van mn eten.In het weekend heb ik dan wel wat meer de tijd om te kokkerellen.
over sambal badjakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)
een trio?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein ook![]()
We gaan met z'n drieën koken uit Nigella's kookboekOf Jamie's. Of iets van Gordon
Nou ja, we hebben nog niet echt gekozen.
Gewoon doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Anthraxx, hoe is het met jou? Ik denk de hele tijd: zal ik m op MSN aanspreken om te vragen of ie al een afspraak heeft gemaakt? Maar ja, dat vind ik dan weer zo bemoeizuchtig
eh, ik heb seks gehad met DH, ik geloof niet dat ik me daar ga aanmelden. Zou wel heel erg vreemd zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik geloof dat er een droom van een zeker iemand uit gaat komen!quote:
iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geloof dat er een droom van een zeker iemand uit gaat komen!
Maar het gaat wel goed met je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon doen. Geen afspraak gemaakt nog, ben nu druk met andere dingen bezig om eerlijk te zijn
.
Nee joh de nagerechten van Nigella zijn ultiem lekker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef octopussy het volgende:
lalalala afwas gedaan
Lein, Isa en DH, maak een voorgerecht van Nigella, een hoofdgerecht van Jamie en een nagerecht van Gordon
Woei! Met koffie door de slagroom?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga voor de eerste dag op mijn nieuwe baan de blits maken met de banaoffeetaart!
leuke plaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word er zo vrolijk van
en straks even naar A'dam,. lush enzo
Goed ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei! Met koffie door de slagroom?
ik moet er bijna van kotsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word er zo vrolijk van
en straks even naar A'dam,. lush enzo
Oploskoffie gebruiken! ik top m daarna nog af met geroosterde, gesuikerde amandelen. Nogal een calorieenbom, al met alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Goed idee
Ik had de vorige keer amaretto door de bodem gedaan.
Klinkt als een uitstekend trioquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef octopussy het volgende:
lalalala afwas gedaan
Lein, Isa en DH, maak een voorgerecht van Nigella, een hoofdgerecht van Jamie en een nagerecht van Gordon
Ja, dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee joh de nagerechten van Nigella zijn ultiem lekker!
ik luister m dan oopk eigenlijk alleenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet er bijna van kotsensorry
de clip is echt heel naar uber-wannabe-vrolijk
hier word ik dan weer blij van
Whehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, iets in mij wil nu een flauwe opmerking maken over 'een vrouw in jouw toestand...'
Als ik dat eerder geweten had!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, anders spring je nu in de auto en kom je even een bakkie doen hier
Hij komt nu uit Leipzig en gaat zondag laat naar Israel en is dinsdagnacht weer thuis zodat hij woensdag een heerlijk "we zijn al 6 jaar getrouwd en we vechten elkaar nog steeds de tent niet uit" ontbijtje kan makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Komt 'ie nu terug uit Duitsland? Of is hij al naar Israel geweest? In het laatste geval valt jouw auberginepuree natuurlijk een beetje tegen, dat is de pindakaas van die regio
We gaan 's avonds dus uit eten en eerst ff borrelen in Rotjeknor.. De dag erna gaan we een kast kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen, woensdag? Wij zijn over ruim een maand maar liefst twee jaar getrouwdGaan een lang weekend weg.
Oh, haha, lekkere timing dan
ehm, jij ligt echt zoooo niet op de route naar Brusselquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef freecell het volgende:
En DE, ik heb ook koffie!Hele lekkere!
Mooi! Ik ben har aan het wennen aan de beperkingen van een werkend bestaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment erg goed met mij. Met jou? Ook alles goed in België?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm, jij ligt echt zoooo niet op de route naar Brussel
Zolang ik die tas niet heb ingepakt, heb ik hem ook niet nodig lijkt mijn redenering te zijn om één of andere reden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:16 schreef YPPY het volgende:
Het is zo fijn om die tas gewoon te hebben staan freecell. Ook al is er verder geen paniek. Ik was echt blij dat ik hem op kon pakken en rustig naar het ziekenhuis kon. Al had ik niet verwacht hem nodig te hebben. Als een vk en tara lopen te stressen, kun je ook niet rustig iets zoeken.
Kuch... dat bedoelde ik, jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:40 schreef freecell het volgende:
Ik zal mijn lekkagekussens (zoogcompressen) niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |