quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:33 schreef octopussy het volgende:
Hebben we straks allemaal DH-babies in dit topic![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak een hyve: Den_Haag was ook mijn vader!
dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet geen baby
ik hou alleen van oefenen, heel veel en vaak oefenen...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn kindjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, jij mag ook langskomen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMGLOLLEREINZZ1!1!!!!11 Isa noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen zei hij.. NOOIT! Je hebt vaak gelijk maar nu niet! Dan doe ik alles voor je.
En ik had weer eens gelijk en nu moet ie alles voor me doen![]()
![]()
![]()
O en ik zei ook toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens even mijn huisje opruimen en de afwas doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met deze benauwdheid, of stormt het bij jullie?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens even mijn huisje opruimen en de afwas doen.Alweer????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Lein ookquote:
Alweer?????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein ook![]()
We gaan met z'n drieën koken uit Nigella's kookboekOf Jamie's. Of iets van Gordon
Nou ja, we hebben nog niet echt gekozen.
Echt waar???????quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://denhaagwasook.hyves.nl/
nu iemand nog een goede tekst
Ik ben ook lid!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja en je bent ook beheerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ook lid!
Alleen is mijn hyves tegenwoordig in het spaans om de een of andere vage reden. Moet toch weer een beetje oefenen kennelijk.
Het is jammer dat ik niet Hyve, lijkt me helemaal top, onechte kindjes van onze potente spierbalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijne net aangemaaktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niet Hyve, lijkt me helemaal top, onechte kindjes van onze potente spierbal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zondag een taart bakken voorAnnie
![]()
Heb doordeweeks niet echt de tijd en zin om langer dan een half uur bezig te zijn met de voorbereiding van mn eten.In het weekend heb ik dan wel wat meer de tijd om te kokkerellen.
over sambal badjakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)
een trio?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein ook![]()
We gaan met z'n drieën koken uit Nigella's kookboekOf Jamie's. Of iets van Gordon
Nou ja, we hebben nog niet echt gekozen.
Gewoon doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Anthraxx, hoe is het met jou? Ik denk de hele tijd: zal ik m op MSN aanspreken om te vragen of ie al een afspraak heeft gemaakt? Maar ja, dat vind ik dan weer zo bemoeizuchtig
eh, ik heb seks gehad met DH, ik geloof niet dat ik me daar ga aanmelden. Zou wel heel erg vreemd zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik geloof dat er een droom van een zeker iemand uit gaat komen!quote:
iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geloof dat er een droom van een zeker iemand uit gaat komen!
Maar het gaat wel goed met je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon doen. Geen afspraak gemaakt nog, ben nu druk met andere dingen bezig om eerlijk te zijn
.
Nee joh de nagerechten van Nigella zijn ultiem lekker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef octopussy het volgende:
lalalala afwas gedaan
Lein, Isa en DH, maak een voorgerecht van Nigella, een hoofdgerecht van Jamie en een nagerecht van Gordon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |