Maar doet voorkomen als een klein kutkind van 12 door dit soort bagger topics te openen. Fail.quote:
Ts gaat eerder dood als de rest.quote:
wie zegt dat ik de waarheid spreek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar doet voorkomen als een klein kutkind van 12 door dit soort bagger topics te openen. Fail.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef On het volgende:
Alleen als je precies 25 bent heeft niemand wat te klagen over je als ik fok! moet geloven.
Dat is ook wel de beste leeftijd hoor... zucht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef On het volgende:
Alleen als je precies 25 bent heeft niemand wat te klagen over je als ik fok! moet geloven.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef MuRKie het volgende:
Kut lemming
Want nu voel ik wel binnen de categorie
Dus vanaf nu wordt het slechter?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de beste leeftijd hoor... zucht.
Jij moet toch nog wat oefenen danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
vanaf 25+ kun je leuke lemmings openen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Jij moet toch nog wat oefenen dan
Valt best wel mee hoorquote:
Ik ben inmiddels al 4 jaar 25+ Dat niet anders weten mag nu wel komen dan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor![]()
Is int begin ff wennen, maar al snel wil je niet anders meer![]()
Nog ff geduld dan. Vanaf je 30ste begint het leven pas echt!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al 4 jaar 25+ Dat niet anders weten mag nu wel komen dan...
(ik tel de 25 zelf even niet mee dan he)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog ff geduld dan. Vanaf je 30ste begint het leven pas echt!!
Echt waar hoor
Pas des problemos mu chachaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef djenneke het volgende:
Nou, bedankt voor de opsteker dan maar...![]()
Maar rekenen of het invullen van de juiste geboortedatum is kennelijk nog te moeilijk:quote:
Volgens FoBo is TS nog geen 28....quote:Geboortedatum 18-09-1980
Hij voelt zich blijkbaar nog zo jong dat hij nog naar boven afrondtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar rekenen of het invullen van de juiste geboortedatum is kennelijk nog te moeilijk:
[..]
Volgens FoBo is TS nog geen 28....
Volgens de users is TS nog niets eens 12!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar rekenen of het invullen van de juiste geboortedatum is kennelijk nog te moeilijk:
[..]
Volgens FoBo is TS nog geen 28....
Is dat je leeftijd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
+10 voor dit topic!
14 jarigen? Voor een 25+er is dat gewoon ranzig. En er zijn erbij die al een aardig afgetrokken bek hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:39 schreef RickoKun het volgende:
Met je verlepte 14 jarige breezers?!
Ik zou juist zeggen dat die strak zijn en dus zeer paalbaar zijn(nee wacht, ik bedoel 16 jarigen, 14 is net even wat té strak
)
ik mis het woordje "dan" in de zinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ts gaat eerder dood als de rest.
Nee, juist niet, dan kun je niet meer lachen om de fouten die de jeugd maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:00 schreef Heatseeker het volgende:
Terechte klacht, FOK! zou minimum leeftijdsgrens moeten hebben van 25 jr.
Hahahahah...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, juist niet, dan kun je niet meer lachen om de fouten die de jeugd maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |