Dat bedoel ik; tiktiktiktiktiktik en dan het klengklengklengkleng van de bussen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat kogeltje in een spuitbus vaak verraadt waar je mee bezig was als je rent. En ook vaak je vingerstoppen trouwens.
Vooral tussen de treinen doorlopen op het rangeerterrein vond ik wel cool.
Hier is het zo donker dat het wel van toepassing is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Hè, deze plaat is toch alleen voor vanavond?
Ik zie het ook als vandalisme, maar ik ben dan ook maar heel normaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weheh. Dat vond de rechter ook. Vandaar dat je ook zo'n belacheljik hoge straf krijgt! Maar ja, graffiti.. je doet het eigenlijk alleen voor medeschrijvers. Zoveel mogelijk taggen zodat je bekendheid werft. Heeft wel wat hoor, dat hele wereldje. 's Nachts op pad en lekker kliederen met je vette Edding.
Maar 'normale' mensen begrijpen het niet en zien het als vandalisme.
Je moet maar eens Style Wars of Wild Style kijken.
En het komt me toch met bakken uit de hemel. Niet normaal. Je kunt nauwelijks door de regen kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier is het zo donker dat het wel van toepassing is.
Boh, ik vind haar hier veulstemager! Kont en tieten horen aan een vrouw te zitten (en een lekker zacht buikjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig hebben we de betere foto's nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik, en de meeste serieuze schrijvers, hebben iig wel een regel om geen standbeelden en monumentale gebouwen te gebruiken. Ook geen privé-huizen, garagedeuren ed. Die grijze Essent-kastjes daarentegen.. en tunneltjes.. en sowieso langs snelwegen natuurlijk omdat dat mooi opvalt.quote:
Er zit zeker genoeg ruis in de scene ja. Maar om ze nu allemaal ter plekke dood te schietenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tags zetters mogen ter plekke dood geschoten worden, zit genoeg ruis in scene die het voor de rest verpesten met hun zogenaamde regeltjes
Ik zei per ongeluk 'Simply de pest' en dat zingt Axel nu steedsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tina tuner - Simply the best
Ik ken je verder niet maar uit je posts maak ik op dat je een sympathieke vent bent met bovendien een goede muzieksmaak (want lijkt op de mijnequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik, en de meeste serieuze schrijvers, hebben iig wel een regel om geen standbeelden en monumentale gebouwen te gebruiken. Ook geen privé-huizen, garagedeuren ed. Die grijze Essent-kastjes daarentegen.. en tunneltjes.. en sowieso langs snelwegen natuurlijk omdat dat mooi opvalt.
Als je tagt op een schildersezel, dan is het geen graffiti meer natuurlijk. Graffiti *moet* op openbare zaken. Want het moet gezien worden, erkenning in de scene. That's the whole point.
Als ik zo'n mooie intercity uit A'dam het Zwolse station zie binnenrijden met tags of throw-ups op de neus, dan krijg ik serieus kippenvel. Misschien dat het iets rebels heeft ofzo.
Doe het allang niet meer, kameraden van mij wel trouwens, maar het blijft wel boeien.
Helpt tegen overbevolkingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zit zeker genoeg ruis in de scene ja. Maar om ze nu allemaal ter plekke dood te schieten.
Houd de straat lekker schoon van ongein op de muren die er niet hoort. Stimuleert de verpaupering.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar uit je posts maak ik op dat je een sympathieke vent bent met bovendien een goede muzieksmaak (want lijkt op de mijne) maar dit grafitti-verhaal vind ik toch minder
't Is hier nog steeds ietwat zonnig!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Afgezien van die twee donders, paar druppels en 10 flitsen is het hier best te doen. Alleen een spierwit aan-één-gesloten wolkendek, zie liever een kleurtje...
vooral dat onweerquote:
Opzich is dit nummer nog wel verdragelijk, afgezien van de simpelheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daar heb je dat KUT nummer van Kane weer , zou lucile werner zeggen ipv Kut paard
Helaas het knuffeldiertje van 3fmquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opzich is dit nummer nog wel verdragelijk, afgezien van de simpelheid.
Van de week hoorde ik een ouder nummer van Kane.. sjezus, want aanstellen die gast. Wrrraaauuuwwwggg.
Ja, nou, daar heb ik dus een tyfushekel aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik, en de meeste serieuze schrijvers, hebben iig wel een regel om geen standbeelden en monumentale gebouwen te gebruiken. Ook geen privé-huizen, garagedeuren ed. Die grijze Essent-kastjes daarentegen.. en tunneltjes.. en sowieso langs snelwegen natuurlijk omdat dat mooi opvalt.
Ja, dat is me wel duidelijk. Maar dat maakt 't alleen maar kanslozer. Het maakt een mooie stad er niet mooier op als iemand met z'n spuitbus meent er nog ff wat aan te moeten toevoegen. Dan had je maar architect moeten worden.quote:Als je tagt op een schildersezel, dan is het geen graffiti meer natuurlijk. Graffiti *moet* op openbare zaken. Want het moet gezien worden, erkenning in de scene. That's the whole point.
Dat zal 't wel zijn danquote:Als ik zo'n mooie intercity uit A'dam het Zwolse station zie binnenrijden met tags of throw-ups op de neus, dan krijg ik serieus kippenvel. Misschien dat het iets rebels heeft ofzo.
Whehe, ja Roel. Zullen we het maar gewoon over muziek enzo hebben?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Whehe, ja Roel. Zullen we het maar gewoon over muziek enzo hebben?
Tag ik nog ff wat Post-its vol.
En No Doubt is zojuist nog gedraaid...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
No diggity
Ik kan uiteraard nog wel uren doorgaan hoor, zo is het niet. En ik kan me zeker vinden in jouw verhaal, maar toch blijft het leuk, taggenquote:
Da's al beterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard nog wel uren doorgaan hoor, zo is het niet. En ik kan me zeker vinden in jouw verhaal, maar toch blijft het leuk, taggen. Onder het motto, gekken en dwazen, schrijven hun naam op deuren en glazen.
Tegenwoordig doe ik het maar zo.
[ afbeelding ]
Vet coole tekeningenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard nog wel uren doorgaan hoor, zo is het niet. En ik kan me zeker vinden in jouw verhaal, maar toch blijft het leuk, taggen. Onder het motto, gekken en dwazen, schrijven hun naam op deuren en glazen.
Tegenwoordig doe ik het maar zo.
[ afbeelding ]
Nederland om 13.45 toch?quote:
Thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vet coole tekeningen![]()
(hippe taal hè)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |