Hmm ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had 't al gespot. Wilde 't eik stilhouden....
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij zei pies and understanding....
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:24 schreef cosmick het volgende:
Ah, nice hoor dit. Doet me denken aan de taakstraaf die ik toen had.
Hallo mooie mevrouw!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig hebben we de betere foto's nog:
[ afbeelding ]
Volgens mij komt "Still got the blues" uit '90. Curry en Van Inkel is al veel ouder (http://nl.wikipedia.org/wiki/Curry_en_Van_Inkel).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Nee, ik versierde muren en treinen met spuitbus en stiftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. En, weer met vuurwerk gespeeld, cos
Ok, Ik twijfelde ook een beetje. Maar als ie uit `90 komt, dan kan het inderdaad niet...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij komt "Still got the blues" uit '90. Curry en Van Inkel is al veel ouder (http://nl.wikipedia.org/wiki/Curry_en_Van_Inkel).
Ik twijfel. Maar nee, toch niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wil de The Corrs versie ook wel weer eens horen....
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik versierde muren en treinen met spuitbus en stift.
Hmja... da's wel weer zo...quote:En daarvoor kreeg ik toen 240 uur + een paar duizend gulden boete.
Als je iemand het hoofd afsnijdt dan kom je er nog makkelijker vanaf.
Kun je beter dit doen. Weet niet of dat strafbaar is: Reverse Graffitiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
Nee, ik versierde muren en treinen met spuitbus en stift.
Weheh. Dat vond de rechter ook. Vandaar dat je ook zo'n belacheljik hoge straf krijgt! Maar ja, graffiti.. je doet het eigenlijk alleen voor medeschrijvers. Zoveel mogelijk taggen zodat je bekendheid werft. Heeft wel wat hoor, dat hele wereldje. 's Nachts op pad en lekker kliederen met je vette Eddingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
. Da's eik datgene waar ik echt een grafhekel aan heb
. De toegevoegde waarde van het bekladden van gebouwen, tunnels etc. is mij nooit duidelijk geworden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:45 schreef borisz het volgende:
Guis mogen ze direct op de plek van Rabbering zetten trouwens
Ben wel nachten mee geweest op pad met artists. Ik vond het erg gaaf. Ze deden ook mooie dingen, naast het taggen. Hoewel de tags zelf ookal mooi waren. Bij hen was het echt "kunst" .... Of een poging daar toequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weheh. Dat vond de rechter ook. Vandaar dat je ook zo'n belacheljik hoge straf krijgt! Maar ja, graffiti.. je doet het eigenlijk alleen voor medeschrijvers. Zoveel mogelijk taggen zodat je bekendheid werft. Heeft wel wat hoor, dat hele wereldje. 's Nachts op pad en lekker kliederen met je vette Edding.
Maar 'normale' mensen begrijpen het niet en zien het als vandalisme.
Je moet maar eens Style Wars of Wild Style kijken.
Hij bevalt me inderdaad prima. Zal hem ook niet misstaan, de middag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:45 schreef borisz het volgende:
Guis mogen ze direct op de plek van Rabbering zetten trouwens
Alleen jammer dat dat kogeltje in een spuitbus vaak verraadt waar je mee bezig was als je rentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:47 schreef on_air het volgende:
[..]
En rennen met z'n allen met een tas vol spuitbussen. Ja, het heeft wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |