Hoax, toeristen komen niet op kleine plaatsen waar maar 1 automaat op het station staatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef immortalsean het volgende:
heb weleens m'n trein gemist doordat twee buitenlandse onderzoekers de kaartjesautomaat niet snapten, en er stond maar ééntje
3 uur, wtf wat ga je doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die met de trein reizen.
* Viking84 moet straks ook 3 uur in de trein zitten
Toeristen komen hier om geld uit te geven. Asielzoekers komen hier om op onze kosten te komen leven. Groot verschil, dunkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:04 schreef pisnicht het volgende:
Tegenwoordig heb je AZC's in de kleinste hoekjes van ons land hoor.
ik zei 'onderzoekers', en het ging over station 'enschede drienerlo' vlakbij universiteit twente.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hoax, toeristen komen niet op kleine plaatsen waar maar 1 automaat op het station staat
-1 voor mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik zei 'onderzoekers', en het ging over station 'enschede drienerlo' vlakbij universiteit twente.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
Wel gezellig op zich.
Moet je die rode lamp in je slaapkamer eens vervangen voor n normale.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.
Maar OT: ik heb vooral last van bejaarden die denken dat je met een creditcard kunt betalen
Ik moest lachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Moet je die rode lamp in je slaapkamer eens vervangen voor n normale. [ afbeelding ]
Bejaardenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Moet je die rode lamp in je slaapkamer eens vervangen voor n normale. [ afbeelding ]
Mag ik dan wel met een Krediet Kaart betalen?quote:
Eigelijk heb je hier maar 1 echt punt; Ik ben student.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:46 schreef DeHangui het volgende:
Ts moet met de trein. Ts is student. Ts heeft een walvissen-fobie. Ts kan geen auto betalen. Ts is zwanger en daarom snel op de teentjes getrapt. Ts kan er niet mee omgaan. Ts is pauper. Ts kan geen jaar abonnement betalen.
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :Squote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef lenme het volgende:
veel van die apparaten pakken mijn pinpas niet :S
DAT is een echte klacht: die schijtrugzakjes. omgekeerd evenredig met de hoeveelheid eten die er in gestopt moet wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:41 schreef r2dGeert het volgende:
alles op haar dooie gemak staat op te bergen in haar onmogelijk kleine en onhandige rugzakje welke totaal wegkwijnt van ellende op die nijlpaardenrug.
Mits je niet bejaard bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:17 schreef r2dGeert het volgende:
Mag ik dan wel met een Krediet Kaart betalen?
Dat kan geregeld worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits je niet bejaard bent
Mooiquote:
Waar zal 't dan waarschijnlijk aan liggen denk je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Er waren 10 van zulks met een automaat aan het klungelen.
Eindelijk een intelligente reactie. Veel dank.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:03 schreef boskameel het volgende:
...
Neemt niet weg dat je dat fossiel de keel had moeten doorsnijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |