Er waren 10 van zulks met een automaat aan het klungelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:43 schreef ruud.nl het volgende:
Was er maar één automaat dan?
Eindbazen bedoel ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef pisnicht het volgende:
Dikke mensen bedoel je?
Als je maar bovenop mag zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
je had haar ook kunnen helpen, misschien kreeg je wel een bedankje
quote:
Is er vandaag ergens een weightwatchersbijeenkomst?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Er waren 10 van zulks met een automaat aan het klungelen.
Je bedoelt TS, neem ik aan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:46 schreef vipergts het volgende:
Dat zulke mensen uberhaupt buiten mogen komen.
Volgens mij moest dat ook nog, bij de oude automaten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:16 schreef KingOfPop het volgende:
Herkenbaar, ook een keer zo'n vrouw die kocht vijf kaartjes en dan ook vijf keer pinnen.. Er zijn ook mensen die wel wat te doen hebben.
Ik druk standaard de K als ik de L wil hebben... Idioten die dat scherm ontworpen hebben: het aandrukvlak zit op een flinke afstand van het vlak waar het beeld op staat. En omdat ik geen 1.40m ben, waar ze dat ding blijkbaar op ontworpen hebben, en er dus van bovenaf tegenaan kijk, zie ik een L maar druk ik een K ...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:14 schreef ach het volgende:
Dit alles kwam overigens door een traag reagerend scherm en niet door mijn lepra vingers.
Om na twee minuten rijden gezellig aan te schuiven in de file.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:31 schreef Roux het volgende:
Na al die jaren ook dit soort frustraties mee te hebben mogen maken in het OV stap ik nu lekker in m'n leasebak
Eindbaas alert!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt TS, neem ik aan?
Om vervolgens in KLB je te beklagen over je file-genoten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om na twee minuten rijden gezellig aan te schuiven in de file.
Haha. Viking is ook zoeen vatsig wijf die er een half uur over doet om 1 kaartje uit de automaat te halen omdat haar vingers te dik ende te worsterig zijn zodat ze per ongeluk op 3 knoppen tegelijk drukt. Mwhoahahahaha.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:16 schreef Heathen. het volgende:
haha viking is stom.
Hoax, toeristen komen niet op kleine plaatsen waar maar 1 automaat op het station staatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef immortalsean het volgende:
heb weleens m'n trein gemist doordat twee buitenlandse onderzoekers de kaartjesautomaat niet snapten, en er stond maar ééntje
3 uur, wtf wat ga je doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die met de trein reizen.
* Viking84 moet straks ook 3 uur in de trein zitten
Toeristen komen hier om geld uit te geven. Asielzoekers komen hier om op onze kosten te komen leven. Groot verschil, dunkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:04 schreef pisnicht het volgende:
Tegenwoordig heb je AZC's in de kleinste hoekjes van ons land hoor.
ik zei 'onderzoekers', en het ging over station 'enschede drienerlo' vlakbij universiteit twente.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hoax, toeristen komen niet op kleine plaatsen waar maar 1 automaat op het station staat
-1 voor mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik zei 'onderzoekers', en het ging over station 'enschede drienerlo' vlakbij universiteit twente.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
Wel gezellig op zich.
Moet je die rode lamp in je slaapkamer eens vervangen voor n normale.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.
Maar OT: ik heb vooral last van bejaarden die denken dat je met een creditcard kunt betalen
Ik moest lachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Moet je die rode lamp in je slaapkamer eens vervangen voor n normale. [ afbeelding ]
Bejaardenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Moet je die rode lamp in je slaapkamer eens vervangen voor n normale. [ afbeelding ]
Mag ik dan wel met een Krediet Kaart betalen?quote:
Eigelijk heb je hier maar 1 echt punt; Ik ben student.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:46 schreef DeHangui het volgende:
Ts moet met de trein. Ts is student. Ts heeft een walvissen-fobie. Ts kan geen auto betalen. Ts is zwanger en daarom snel op de teentjes getrapt. Ts kan er niet mee omgaan. Ts is pauper. Ts kan geen jaar abonnement betalen.
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :Squote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef lenme het volgende:
veel van die apparaten pakken mijn pinpas niet :S
DAT is een echte klacht: die schijtrugzakjes. omgekeerd evenredig met de hoeveelheid eten die er in gestopt moet wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:41 schreef r2dGeert het volgende:
alles op haar dooie gemak staat op te bergen in haar onmogelijk kleine en onhandige rugzakje welke totaal wegkwijnt van ellende op die nijlpaardenrug.
Mits je niet bejaard bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:17 schreef r2dGeert het volgende:
Mag ik dan wel met een Krediet Kaart betalen?
Dat kan geregeld worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits je niet bejaard bent
Mooiquote:
Waar zal 't dan waarschijnlijk aan liggen denk je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Er waren 10 van zulks met een automaat aan het klungelen.
Eindelijk een intelligente reactie. Veel dank.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:03 schreef boskameel het volgende:
...
Neemt niet weg dat je dat fossiel de keel had moeten doorsnijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |