Volgens Desii werkt dat niet. Nou ik heb vroeger echt wel met een bierviltje enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net schrijven, maar durfde het niet. Al die technologische hoogstandjes hier![]()
Goedemorgen allemaal
Nee, ik heb nog niets gedaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat wás het alweer, dat strijken? Wat een kabaal om niets.
Hopelijk regent het volgende week Caro, dan gaan we eerst even een rondje a'dam rijden langs de plassen. Pak áán vuige 020 hond.
Ik met een speelkaartquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens Desii werkt dat niet. Nou ik heb vroeger echt wel met een bierviltje en
een knijper rondgereden !!! TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik zei niet dat het niet werkte, maar ik dacht dat je gewoon een dun stukje kartonpapier bedoelde en dat geeft veuls te weinig lawaaiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens Desii werkt dat niet. Nou ik heb vroeger echt wel met een bierviltje en
een knijper rondgereden !!! TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef CarOnline het volgende:
Hee Noek, gister hebben we ons in DL laten inschrijven, dat hadden we nog niet gedaan.
De hond moest ook, en kreeg meteen een eigenste inschrijfformulier. Nou en toen kreeg ze een penning! Ze moet hier gewoon een penning om! Ze staat genoteerd en draagt nu een penning met een nummer. Mocht ze wat uitvreten, zien ze meteen dat de onze is. Kosten: 49 euro pj.
En daarna moesten we de containers aanvragen. Voor alle Müll. Biomüll en restmüll, alles gescheiden.
De bio en papier krijg je en de restmüll bak moet je aanschaffen, das je eigendom. En das toch al snel 100 euro voor 60 liter. Daarna kregen we een rol afvalzakken, en bonnen. Met die bonnen kunnen we bij de K&K nieuwe afvalzakken halen, graties. Maar de afvalzakken zijn op de bon hier![]()
![]()
Ik denk ik geef je vast een inburgeringscursus.
Strijkontwijkendgedrag.
Een Aldi. Ik moet naar de Aldi van mijn schoonmoeder dus ik kom er nooit. Dus al moet ik 133 euro per vuilniszak betalen, dan doe ik dat. Puur om haar te stangen met haar: Nou, de wijn van de Aldi is ook écht goed, hoor. Die zouden ze moeten scheiden, hoofd in de kliko, benen in de glasbak. Hopla!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:00 schreef CarOnline het volgende:
Klaas und Koch!! De ploatselijke supermarché.
Maar misschien heb jij wel een aldi die graties vuilniszakken verstrekt!
Je weet het niet, je weet het niet.
Scheiden van afval is echt rampzalig. We doen het dan ook nog niet![]()
We gooien alles in de KOMO en dan strikje er om en naar de stort in Enschede met het pasje van mn vader.
Doen we net of we laminaat weggooien maar dan ook meteen alle afval.
't Schijnt dat het snel went. Maar ik heb gewoon een 3 delige prullebak in mn duitse keuken!
Lastig hoor. Als de taal geen problemen geeft doet het afval het wel
Jij bent echt too muchi Noekje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Een Aldi. Ik moet naar de Aldi van mijn schoonmoeder dus ik kom er nooit. Dus al moet ik 133 euro per vuilniszak betalen, dan doe ik dat. Puur om haar te stangen met haar: Nou, de wijn van de Aldi is ook écht goed, hoor. Die zouden ze moeten scheiden, hoofd in de kliko, benen in de glasbak. Hopla!
Ze vindt mijn fiets niet mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent echt too muchi Noekje.
En ik had ook nog zo'n gele sirene met een microfoontje (toen alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zei niet dat het niet werkte, maar ik dacht dat je gewoon een dun stukje kartonpapier bedoelde en dat geeft veuls te weinig lawaai
een bierviltje is ook zwaar okeeejjj
Nou t zou best eens 133 euro per zak kunnen zijn hoor maar pin me er niet op vast!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Een Aldi. Ik moet naar de Aldi van mijn schoonmoeder dus ik kom er nooit. Dus al moet ik 133 euro per vuilniszak betalen, dan doe ik dat. Puur om haar te stangen met haar: Nou, de wijn van de Aldi is ook écht goed, hoor. Die zouden ze moeten scheiden, hoofd in de kliko, benen in de glasbak. Hopla!
Met dat rode knopje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ik had ook nog zo'n gele sirene met een microfoontje (toen al) zodat ik OF sirene
kon laten horen OF kon roepen door dat ding...
En daar reed Petertje dan door het dorp "HAAALLOOOO HAAAAALLOOOOO VERSGEPLUKTE
BRAMEN !!!! 1 GULDEN PER ZAKJE !!! VERSGEPLUKTE BRAAAAAMEN" *WIEUW WIEUW WIEUW*
Nu moet ik aan Disana denken met haar brigadiertje. Zo lief. Bramen, ook zo lief met een gele sirene.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ik had ook nog zo'n gele sirene met een microfoontje (toen al) zodat ik OF sirene
kon laten horen OF kon roepen door dat ding...
En daar reed Petertje dan door het dorp "HAAALLOOOO HAAAAALLOOOOO VERSGEPLUKTE
BRAMEN !!!! 1 GULDEN PER ZAKJE !!! VERSGEPLUKTE BRAAAAAMEN" *WIEUW WIEUW WIEUW*
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Nou, dan ben ik al zo geïrriteerd dat ik een pindakaaspot in de vuilnisbak flikker.
Heb je je strijkwerk al af?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Disana denken met haar brigadiertje. Zo lief. Bramen, ook zo lief met een gele sirene.![]()
Ik moet nu shoppen en wat moet, dat moet.
Ik doe dat ook écht! Gewoon omdat ik iets terug wil doen omdat het theezakje me zo boos maakt. Dan zou ik het liefst mijn hele inboedel in de kliko mikken. Eat that, met je scheiden van het afval.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Heb ik laatst écht een keer gedaan. Werd zo schijtziek van steeds die lege flessen die naar de schuur moeten. Heb een lege wijnfles zo de prullenbak ingemieterd, en riep toen: "Zo. Hoppa." Voelde goed!
Aardappels schillen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niets gedaan![]()
Hopelijk blijf je dan niet halverwege stilstaan in zo'n plas.
Dat je auto ut dan niet meer doet![]()
Ik heb al gekeken, de trein rijdt hier weer en ik kan met de trein naar Enschede en dan naar Amsterdam.
Dan ben ik er om 7 uur als ik hier om half 5 wegga
Dan ff naar de burger king en dan op zoek naar je auto rond half 8.
Heb er zelfs in gereden maar nóg weet ik niet welke je hebt![]()
Nou en verder neem ik mn pyama mee en mn goeie humeur.
Strijkontwijkendgedrag.
Ik heb over je gedroomd trouwens maar ik weet niet meer wat. Iets met aardappels schillen ofzo
Oh, dat is echt zo'n goed idee!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!Maar ik ga nieuwe kleren kopen dus dan kan ik weer even vooruit.
Ik neem even pauze hoor, wat een kutwerk is het ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Nee!Maar ik ga nieuwe kleren kopen dus dan kan ik weer even vooruit.
Ik doe dat ook en niet eens omdat een theezakje me boos maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook écht! Gewoon omdat ik iets terug wil doen omdat het theezakje me zo boos maakt. Dan zou ik het liefst mijn hele inboedel in de kliko mikken. Eat that, met je scheiden van het afval.
Jaaaah, dat omgaan met bonnen zijn ze nog niet verleerdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef CarOnline het volgende:
En daarna moesten we de containers aanvragen. Voor alle Müll. Biomüll en restmüll, alles gescheiden.
De bio en papier krijg je en de restmüll bak moet je aanschaffen, das je eigendom. En das toch al snel 100 euro voor 60 liter. Daarna kregen we een rol afvalzakken, en bonnen. Met die bonnen kunnen we bij de K&K nieuwe afvalzakken halen, graties. Maar de afvalzakken zijn op de bon hier![]()
![]()
Oh jij weet het ook niet meer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardappels schillen.![]()
![]()
O ik bedenk me net dat het handiger is als ik ook met de trein ga. Omdat we na de studio nog naar Karn gaan.... nou ja.. dit doen we verder wel per msn.
Hahaha oe wat herkenbaar. Tenminsnte, voor milieuterroristen. Of van die krantjes die dan in folie zitten, van de verzekering, van amnesty. Die lees ik toch al nooit, dus die gaan ook ongescheiden op de grote hoop.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook écht! Gewoon omdat ik iets terug wil doen omdat het theezakje me zo boos maakt. Dan zou ik het liefst mijn hele inboedel in de kliko mikken. Eat that, met je scheiden van het afval.
Nee, en dingen labelen ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaaaah, dat omgaan met bonnen zijn ze nog niet verleerd.
Tenminste niet getattoueerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, en dingen labelen ook niet![]()
Mn hond is gelabeld
Het enige wat ik me er nog aan kan herinneren was dat het hoorntje geel was......quote:
Misschien komt dat nogquote:
Als we nou allemaal wegblijven even, is het voor Caro ook niet leuk meer en moét ze wel gaan strijken.quote:
Dan moeten we heel stil zijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we nou allemaal wegblijven even, is het voor Caro ook niet leuk meer en moét ze wel gaan strijken.
Kunnen we dat voor haar opbrengen?
verkapte ik ga en moet nu echt een paar uur an die Arbeit-post.![]()
Wat, waar? Weer voetbal??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uur en een kwartier en dan gaat het voetbal weer los.
"t Gaat niet werken bij d'r . Ze gaat lopen mopperen dat er niemand meer post, hele verhalen ophangen tegen deurposten en ze blijft F5-enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we nou allemaal wegblijven even, is het voor Caro ook niet leuk meer en moét ze wel gaan strijken.
Kunnen we dat voor haar opbrengen?
Jupsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uur en een kwartier en dan gaat het voetbal weer los.
Weer? Er is goddomme al 4 weken geen voetbal jaquote:
.
Voetbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer? Er is goddomme al 4 weken geen voetbal ja [ afbeelding ].
Ja én? Lekker toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer? Er is goddomme al 4 weken geen voetbal ja [ afbeelding ].
Na 4 voetballoze weken zeuren dat er weer voetbal komt, echt, 4 strafrondjes, nuquote:
Is goed, mag ik die rondjes doen door de van Baerlestraat/ PCHooft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 4 voetballoze weken zeuren dat er weer voetbal komt, echt, 4 strafrondjes, nu!
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is goed, mag ik die rondjes doen door de van Baerlestraat/ PCHooft?
Staat je goedquote:
Die vlinders? oh gekregen van Blurk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je goed![]()
Hoe kom je aan dat bloemetje en vlindertje?
Lekker wezen winkelen dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die vlinders? oh gekregen van Blurk.
Dat bloemetje heb ik zelf gekocht.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit allemaal terug lezen over een paar uur
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag!![]()
Jullie waren op dreef vannacht....![]()
[..]
Tja, mensen zijn niet veel anders dan beesten....al voelen ze zich hoog verhevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Kenneth kunnen hun lol nu niet op denk ik... Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders
Het commentaar van GS.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Kenneth kunnen hun lol nu niet op denk ik... Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders
quote:Een slimme meid die zich op haar toekomst heeft voorbereid doet gewoon de benen wijd voor de glimmende banaan van een Antilliaan zonder baan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Yo! Whazz up? Keepin' it real in diapers.
[ afbeelding ]
Peace out!
Hij is al zo oud als de mensheid. Maak je niet ongerust, ook jij wordt ooit ook gekozen op min of meer dezelfde manier, gevoed door primaire eigenschappen/driften die ieder mens bezit en waar ieder mens gehoor aan geeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het maar een rare "ontwikkeling".
Ik snap er iig niks van, je laten bezwangeren door een Antilliaanse bendeleider omdat dat kind dan een mooi kleurtje heeft, hoe dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het maar een rare "ontwikkeling".
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij stellen gewoon een hoop pre-requirements op voordat we er ook maar aan denken een nieuw leven op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er iig niks van, je laten bezwangeren door een Antilliaanse bendeleider omdat dat kind dan een mooi kleurtje heeft, hoe dan?
Belangrijkste doel is volgens mij de status die zo'n ringleader met zich zou meedragen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er iig niks van, je laten bezwangeren door een Antilliaanse bendeleider omdat dat kind dan een mooi kleurtje heeft, hoe dan?
Dus dat, het is idioterie ten top.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:56 schreef Dementor het volgende:
Wij stellen gewoon een hoop pre-requirements op voordat we er ook maar aan denken een nieuw leven op de wereld te zetten.
Gelukkig maar.
Lekker dan, die breezah sletjes zijn van de pot gerukt imo. Status, my ass, creeps zijn het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Belangrijkste doel is volgens mij de status die zo'n ringleader met zich zou meedragen.
Het gaat in dit geval om de sterkste binnen de groep. Wie dat is is afhankelijk van de sociale structuur waarin mensen leven. Dat kan de rijkste zijn, de leukste, de sterkste, de snelste, de knapste, etc. Maar altijd zit er dat primaire gevoel onder. Relaties aangaan is niet iets geciviliseerds, je doet het om te overleven en in het kader van het in stand houden van de soort.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bende LEIDERS gaat het om, geen wannabees.....
![]()
Ik denk dat we hier eerder bezorgd en verbaasd zijn maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het neerkijken op, schamperen over die meiden is dan ook net zo primair/banaal als dat die meiden zelf zijn
Echt hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, die breezah sletjes zijn van de pot gerukt imo. Status, my ass, creeps zijn het.
Ik had het over Kenniet en Bwian......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval om de sterkste binnen de groep. Wie dat is is afhankelijk van de sociale structuur waarin mensen leven. Dat kan de rijkste zijn, de leukste, de sterkste, de snelste, de knapste, etc. Maar altijd zit er dat primaire gevoel onder. Relaties aangaan is niet iets geciviliseerds, je doet het om te overleven en in het kader van het in stand houden van de soort.
Natuurlijk is het in het geval van die meisjes groepsdwang en een prestigekwestie, en nee, ik kijk niet op die meisjes neer, het zijn kinderen van 15/16 jaar, die moet je wijzer maken en niet naar beneden praten.quote:The Baby Think It Over Experience™
Baby Think It Over™ is an infant simulator used to provide young adults with the experience of parenting an infant. It is a serious tool that was created to help each participant make responsible, informed choices about becoming a parent.
Iedereen kijkt op een bepaalde manier neer op een andere groep. Het was minder persoonlijk geadresseerd dan het er stond. Dat heeft ook met hetzelfde fenomeen te maken. Ik weet niet goed hoe ik het zo vroeg op de dag moet uitleggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier eerder bezorgd en verbaasd zijn maar ik kan het mis hebben hoor.
Ik vind mystery repeats heeeel erg lekker klinken, draai het toch wel een paar keer per dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
Oh Dementor, de CD van Pete Philly & Perquisite is echt zwaar de moeite waard om aan te schaffen. Legaal, want dan help je het Nederlands product ook nog eens.
Inmiddels worden mijn collega's al een beetje moe van de repeat, maar dat is niet mijn probleem.
Ik vat het wel voor, vergeet alleen niet dat een mens zo'n beetje is voorgeprogrammeerd om in groepen optimaal te functioneren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt op een bepaalde manier neer op een andere groep. Het was minder persoonlijk geadresseerd dan het er stond. Dat heeft ook met hetzelfde fenomeen te maken. Ik weet niet goed hoe ik het zo vroeg op de dag moet uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |