quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit allemaal terug lezen over een paar uur
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag!![]()
Jullie waren op dreef vannacht....![]()
[..]
Tja, mensen zijn niet veel anders dan beesten....al voelen ze zich hoog verhevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Kenneth kunnen hun lol nu niet op denk ik... Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders
Het commentaar van GS.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Kenneth kunnen hun lol nu niet op denk ik... Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders
quote:Een slimme meid die zich op haar toekomst heeft voorbereid doet gewoon de benen wijd voor de glimmende banaan van een Antilliaan zonder baan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Yo! Whazz up? Keepin' it real in diapers.
[ afbeelding ]
Peace out!
Hij is al zo oud als de mensheid. Maak je niet ongerust, ook jij wordt ooit ook gekozen op min of meer dezelfde manier, gevoed door primaire eigenschappen/driften die ieder mens bezit en waar ieder mens gehoor aan geeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het maar een rare "ontwikkeling".
Ik snap er iig niks van, je laten bezwangeren door een Antilliaanse bendeleider omdat dat kind dan een mooi kleurtje heeft, hoe dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het maar een rare "ontwikkeling".
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij stellen gewoon een hoop pre-requirements op voordat we er ook maar aan denken een nieuw leven op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er iig niks van, je laten bezwangeren door een Antilliaanse bendeleider omdat dat kind dan een mooi kleurtje heeft, hoe dan?
Belangrijkste doel is volgens mij de status die zo'n ringleader met zich zou meedragen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er iig niks van, je laten bezwangeren door een Antilliaanse bendeleider omdat dat kind dan een mooi kleurtje heeft, hoe dan?
Dus dat, het is idioterie ten top.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:56 schreef Dementor het volgende:
Wij stellen gewoon een hoop pre-requirements op voordat we er ook maar aan denken een nieuw leven op de wereld te zetten.
Gelukkig maar.
Lekker dan, die breezah sletjes zijn van de pot gerukt imo. Status, my ass, creeps zijn het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Belangrijkste doel is volgens mij de status die zo'n ringleader met zich zou meedragen.
Het gaat in dit geval om de sterkste binnen de groep. Wie dat is is afhankelijk van de sociale structuur waarin mensen leven. Dat kan de rijkste zijn, de leukste, de sterkste, de snelste, de knapste, etc. Maar altijd zit er dat primaire gevoel onder. Relaties aangaan is niet iets geciviliseerds, je doet het om te overleven en in het kader van het in stand houden van de soort.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bende LEIDERS gaat het om, geen wannabees.....
![]()
Ik denk dat we hier eerder bezorgd en verbaasd zijn maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het neerkijken op, schamperen over die meiden is dan ook net zo primair/banaal als dat die meiden zelf zijn
Echt hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, die breezah sletjes zijn van de pot gerukt imo. Status, my ass, creeps zijn het.
Ik had het over Kenniet en Bwian......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval om de sterkste binnen de groep. Wie dat is is afhankelijk van de sociale structuur waarin mensen leven. Dat kan de rijkste zijn, de leukste, de sterkste, de snelste, de knapste, etc. Maar altijd zit er dat primaire gevoel onder. Relaties aangaan is niet iets geciviliseerds, je doet het om te overleven en in het kader van het in stand houden van de soort.
Natuurlijk is het in het geval van die meisjes groepsdwang en een prestigekwestie, en nee, ik kijk niet op die meisjes neer, het zijn kinderen van 15/16 jaar, die moet je wijzer maken en niet naar beneden praten.quote:The Baby Think It Over Experience™
Baby Think It Over™ is an infant simulator used to provide young adults with the experience of parenting an infant. It is a serious tool that was created to help each participant make responsible, informed choices about becoming a parent.
Iedereen kijkt op een bepaalde manier neer op een andere groep. Het was minder persoonlijk geadresseerd dan het er stond. Dat heeft ook met hetzelfde fenomeen te maken. Ik weet niet goed hoe ik het zo vroeg op de dag moet uitleggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier eerder bezorgd en verbaasd zijn maar ik kan het mis hebben hoor.
Ik vind mystery repeats heeeel erg lekker klinken, draai het toch wel een paar keer per dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
Oh Dementor, de CD van Pete Philly & Perquisite is echt zwaar de moeite waard om aan te schaffen. Legaal, want dan help je het Nederlands product ook nog eens.
Inmiddels worden mijn collega's al een beetje moe van de repeat, maar dat is niet mijn probleem.
Ik vat het wel voor, vergeet alleen niet dat een mens zo'n beetje is voorgeprogrammeerd om in groepen optimaal te functioneren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt op een bepaalde manier neer op een andere groep. Het was minder persoonlijk geadresseerd dan het er stond. Dat heeft ook met hetzelfde fenomeen te maken. Ik weet niet goed hoe ik het zo vroeg op de dag moet uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |