Hahaha oe wat herkenbaar. Tenminsnte, voor milieuterroristen. Of van die krantjes die dan in folie zitten, van de verzekering, van amnesty. Die lees ik toch al nooit, dus die gaan ook ongescheiden op de grote hoop.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook écht! Gewoon omdat ik iets terug wil doen omdat het theezakje me zo boos maakt. Dan zou ik het liefst mijn hele inboedel in de kliko mikken. Eat that, met je scheiden van het afval.

Nee, en dingen labelen ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaaaah, dat omgaan met bonnen zijn ze nog niet verleerd.

Tenminste niet getattoueerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, en dingen labelen ook niet
Mn hond is gelabeld

Het enige wat ik me er nog aan kan herinneren was dat het hoorntje geel was......quote:
 )
 )

Misschien komt dat nogquote:

.
.

Als we nou allemaal wegblijven even, is het voor Caro ook niet leuk meer en moét ze wel gaan strijken.quote:

Dan moeten we heel stil zijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we nou allemaal wegblijven even, is het voor Caro ook niet leuk meer en moét ze wel gaan strijken.
Kunnen we dat voor haar opbrengen?
verkapte ik ga en moet nu echt een paar uur an die Arbeit-post.

Wat, waar? Weer voetbal??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uur en een kwartier en dan gaat het voetbal weer los.

"t Gaat niet werken bij d'r . Ze gaat lopen mopperen dat er niemand meer post, hele verhalen ophangen tegen deurposten en ze blijft F5-enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we nou allemaal wegblijven even, is het voor Caro ook niet leuk meer en moét ze wel gaan strijken.
Kunnen we dat voor haar opbrengen?

Jupsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uur en een kwartier en dan gaat het voetbal weer los.

Weer? Er is goddomme al 4 weken geen voetbal jaquote:
 .
.

Voetbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer? Er is goddomme al 4 weken geen voetbal ja [ afbeelding ].

Ja én? Lekker toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer? Er is goddomme al 4 weken geen voetbal ja [ afbeelding ].

Na 4 voetballoze weken zeuren dat er weer voetbal komt, echt, 4 strafrondjes, nuquote:
 !
!

Is goed, mag ik die rondjes doen door de van Baerlestraat/ PCHooft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 4 voetballoze weken zeuren dat er weer voetbal komt, echt, 4 strafrondjes, nu!

Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is goed, mag ik die rondjes doen door de van Baerlestraat/ PCHooft?

Staat je goedquote:

Die vlinders? oh gekregen van Blurk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je goed
Hoe kom je aan dat bloemetje en vlindertje?

Lekker wezen winkelen dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die vlinders? oh gekregen van Blurk.
Dat bloemetje heb ik zelf gekocht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |