Kun je beter deze gebruiken:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:14 schreef Frater. het volgende:
Een computerzaak binnenlopen en om een toetsenbord vragen waar de 'any key' op zit.
Ali Osram belde..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:51 schreef Dayuum het volgende:
Vraag bij de bartsmit of ze ook een schaakboord hebben waar je ook stratego op kan spelen en dat je zeker weet dat ze dat schaakbord hebben omdat je neef hem ook heeft gekocht
Just for the record, dat ding bestaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef Bas242 het volgende:
en de vierkante gatenboor
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:17 schreef moonmovies het volgende:
loop in een kledingwinkel oid naar een personeelslid;
jij: Kan ik u helpen?
personeelslid:? ...
jij:
Ja, omdat dat ook een auto ISquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Een twingo verkopen ze ook onder de noemer 'auto' ...
Je weet dat de oorlog al in 1939 begon?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Lexjuuuh het volgende:
In een duitse schoenenwinkel vragen of ze maat 40-45 hebben
Je weet dat dat in Nederland niet zo is?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet dat de oorlog al in 1939 begon?
En moeten we dat geloven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:35 schreef kastanova het volgende:
Hebben ze bij mij een keer gedaan tijdens een bijbaantje...
Vervolgens gewoon de hele dag (betaald dus) op het terras gaan zitten en aan het einde van de dag melden dat je de hele regio afgereden bent maar niets kon vinden.
Waarom is het uberhaupt zo ongeloofwaardig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:51 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
En moeten we dat geloven?. Volgende keer verwacht ik een beter verhaal van je.
Ik heb het niet over wat ze zeggen, maar over jouw handelen daarin. Gezien je bedenkelijke reputatie is het beetje te toevallig dat je dit ook gehad hebt, en ook zo zou handelen..quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:32 schreef kastanova het volgende:
Waarom is het uberhaupt zo ongeloofwaardig?
Wat willen ze zeggen?
"Ja euh, we sturen je er op uit om iets te kopen, dan kun je er niet op uit gaan om iets te kopen!"?
Of naar een tankstation gaan, tanken, betalen en als ze vragen of je het bonnetje wilt hebben, zeggen: 'Als het niet goed is, kan ik het toch niet ruilen!?!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:06 schreef gunk77 het volgende:
Naar een tankstation gaan, tanken, betalen en als ze vragen of je het bonnetje wil hebben, zeggen: "Nee dank u, ik krijg het toch niet terug van de belasting"
Ach vertel, welke bedenkelijke reputatie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:41 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat ze zeggen, maar over jouw handelen daarin. Gezien je bedenkelijke reputatie is het beetje te toevallig dat je dit ook gehad hebt, en ook zo zou handelen..
Dat is dan toch niet toevallig? Zijn 'bedenkelijke' reputatie zou zijn verhaal juist kracht bij zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:41 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat ze zeggen, maar over jouw handelen daarin. Gezien je bedenkelijke reputatie is het beetje te toevallig dat je dit ook gehad hebt, en ook zo zou handelen..
http://mathworld.wolfram.com/ReuleauxTriangle.htmlquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef Bas242 het volgende:
en de vierkante gatenboor
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:54 schreef omyfalzer het volgende:
Je gaat naar de slager en zegt:
"Doet u mij maar een kilo"
"Een kilo wat?"
"Nee, stroom heb ik genoeg. Ik wil vlees"
"Wat voor vlees?"
"Eetbaar vlees"
"Daar is de deur meneer!"
"Mooie deur zeg"
"Erghm... Wilt u de winkel verlaten?"
"Niet zonder mijn vlees."
"Prima, hier heeft u een plakje worst. En nou wegwezen."
"Dank u. En tot ziens. lalalala...."
vervolgens het boodschappenlijstje dus aannemen, daarna een kop koffie drinken en ff flink bouten, vervolgens totaal andere producten pakken en dan om zijn portemonnee vragen en de spullen afrekenen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:01 schreef lvrijn het volgende:
Ajoh ik krijg zovaak van die super leuke grapjes te horen als ik aan het werk ben godverdomme wat vind ik dat grappig zeg..
Ik: Kan ik u ergens mee helpen?
Klant: Ja
Ik: Waarmee dan?
Klant: Nou ik zocht me producten maar als jij me wil helpen dan mag jij ze ook wel zoeken hoor.
Ik: Meent u dat serieus?
Klant: Ja hoor, hier heb je me boodschappenbriefje
(krijgt boodschappenbriefje in handen gedouwt)
Ik:![]()
Klant:
Ik: Heel grappig, fijne dag nog verder..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:29 schreef Reneuh het volgende:
Verkoper bij de GAMMA: "Kan ik u helpen, meneer?"
Jij: "Ja, verkoopt u ook buttpluggen?".
Verkoper: "Geen idee, ik zal het even navragen".![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |