Op het moment dat de baas in bespreking isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef MaGNeT het volgende:
Stagiair naar de baas sturen om een doosje interrupts te bestellen.
WAT -EEN-PWN-GAST- RESPECTquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Helaas is het origineel van K-Mart
[ afbeelding ]
Daar staan echt fucking geniale tussenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Helaas is het origineel van K-Mart
[ afbeelding ]
Ongeleuvige Thomas dat je er een bent!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef Freeling het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit echt gebeurd is allemaal?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:56 schreef omyfalzer het volgende:
Naar de bijenkorf gaan en vragen aan het personeel waar je de koningin kan vinden, waar de honing is en of ze nou vaak imkers op bezoek krijgen.
Personeel:
Jij:
Personeel:
Jij:geintje?
Personeel:![]()
![]()
Naar de Kruidvat gaan met een lucifer is ook niet grappig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:56 schreef omyfalzer het volgende:
Naar de bijenkorf gaan en vragen aan het personeel waar je de koningin kan vinden, waar de honing is en of ze nou vaak imkers op bezoek krijgen.
Personeel:
Jij:
Personeel:
Jij:geintje?
Personeel:![]()
![]()
Bougievonkjes hadden ze bij men broer op t werk een keer gedaan bji een niet al te snuggere persoonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Plintenladders vragen bij de Gamma werkt ook
Race-ventielen of bougievonkjes bij een automaterialenzaak..
Wat een kneus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Bougievonkjes hadden ze bij men broer op t werk een keer gedaan bji een niet al te snuggere persoon
Die naar een winkel doorgestuurt en ondertussen die winkel gebelt dat er iemand kwam vragen naar blauwe bougievonkjes, die even doorsturen en ook weer bellen naar de volgende.
uiteindelijk belde hij dat een winkel wel rode bougievonkjes had (als geintje) die baas: "nee we moeten echt blauwe hebben"
hij was pas aant eind van de dag terug, en toen vertelde ze t em ook.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Bougievonkjes hadden ze bij men broer op t werk een keer gedaan bji een niet al te snuggere persoon
Die naar een winkel doorgestuurt en ondertussen die winkel gebelt dat er iemand kwam vragen naar blauwe bougievonkjes, die even doorsturen en ook weer bellen naar de volgende.
uiteindelijk belde hij dat een winkel wel rode bougievonkjes had (als geintje) die baas: "nee we moeten echt blauwe hebben"
En straks zien we freeling dus met extensions lopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef Freeling het volgende:
Of dat je bij de kapper komt:
-Hoi, hoe had je het graag geknipt?
*Nou, doe maar gewoon een stukje erbij.
-He? erbij?
*Ja, centimetertje of 5 zat ik te denken.
-![]()
*![]()
-![]()
*![]()
-![]()
-
Ze zouden je moeten afschieten zo slecht is die.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:06 schreef gunk77 het volgende:
En deze is echt heel goed....
Naar een tankstation gaan, tanken, betalen en als ze vragen of je het bonnetje wil hebben, zeggen: "Nee dank u, ik krijg het toch niet terug van de belasting"
pffff je snapt m ook lekker hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten afschieten zo slecht is die.
Ja die gegevens verzamelen en dat staat in de voorwaarden waarmee je bent akkoord gegaan dus nee dat doen ze nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:11 schreef Topspin het volgende:
Een echte vraag die ik wel eens zou willen stellen bij AH dat is of ze alle gegevens verzamelen op de bonuskaart zodat ze weten wat je allemaal gekocht hebt in 5 jaar inkopen doen bij Appie. Om vervolgens te vragen of ze al je gegevens willen verwijderen uit hun archief
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:51 schreef Freeling het volgende:
-Goeiemiddag meneer, kan ik u misschien helpen?
*Ja, ik ben op zoek naar een een breedbeeld tv.
-U beseft dat u in een kledingwinkel staat?us u kunt mij niet aan een breedbeeld tv helpen?
-Nee, helaas niet.
×Waarom vraag je dan of je me kunt helpen?!!![]()
-![]()
*![]()
-![]()
*
GVD, als iemand op mij zou afkomen met die vraag terwijl ik een kledingwinkel sta, dan zou ik toch echt niet serieus blijven en een opmerking maken van: ja man, de trap op en dan links achterin.quote:
Vooral als hij een groot naamplaatje met "Tony" op zijn borst geplant heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef Renderclippur het volgende:
"Hallo meneer, kan ik U h..."
"RITA?! RITA BEN JIJ DAT?! AAH JIJ BENT HET ECHT! HERKEN JE ME NOG?! JEWEETWEL! IK, VAN VROEGER! *Knuffl*"
Die werkt al-tijd
Ruimte voor veldmuis grapjes__quote:
... konkorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef pisnicht het volgende:
Ow wacht, kan ik net zo goed een paar regels weghalen want je hebt geen humor
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef pisnicht het volgende:
Ow wacht, kan ik net zo goed een paar regels weghalen want je hebt geen humor
Echt te fokking flauw maar toch moest ik lachen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Lexjuuuh het volgende:
In een duitse schoenenwinkel vragen of ze maat 40-45 hebben
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:48 schreef Blight het volgende:
Met andere woorden: die grap is al zou oud dat je hem alleen in het zwart-wit kan vertellen.
Een twingo verkopen ze ook onder de noemer 'auto' ...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het staat op de "kaart" als wortels dus laten we er maar vanuit gaan dat het ook wortels zijn
Ik heb ze namelijk nog nooit gegeten dus wie weet heb jij wel gelijk...
Hebben ze bij mij een keer gedaan tijdens een bijbaantje...quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |