waarom verbaasd mij dat niets?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
'T is best chill hier op het kamp.
Goedendag, meneer van 't Hek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef lenme het volgende:
sbs 22 is dat bij mij zenders instellen naar prioriteiten
Wat een schijtzin zeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef lenme het volgende:
sbs 22 is dat bij mij zenders instellen naar prioriteiten
Dit vond ik een leuk stukje om te lezen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef Blinky het volgende:
En tijdens de reclame werd weer duidelijk dat er een nieuwe Popstars komt. Met natuurlijk weerGeer
![]()
En mijn vriend vertelde me dat er een nieuwe 'Wie ben ik' aankomt. Gepresenteerd doorGeer
De zoon van Ron Brandster komt ook weer even langs en in Nederland vertrekt zien we opgegraven oud lijk Ursul deGeer
Toch nog iets leuks dankzijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dit vond ik een leuk stukje om te lezen!
Reclame is zeker ook een van de 25 grootste rampen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Karina het volgende:
Wat een ramp zeg, reclame, wist je toch van te voren sukkel.
Ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Blinky het volgende:
[..]
Toch nog iets leuks bereikt door SBS
is die grap van hem dat wist ik dan weer niet. (voortaan niet meer mijn paps zijn grappen jatten die jat ze dus ookquote:
Ja, dat was een leuke zet ditquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja!
Opbouwen door het eerst over Geer te hebben en daarna over Ursel te beginnen was een gouden zet voor je stukske!
Zelfs de 22 is gekopieerd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef lenme het volgende:
[..]
is die grap van hem dat wist ik dan weer niet. (voortaan niet meer mijn paps zijn grappen jatten die jat ze dus ook)
Usenet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk helemaal geen tv meer. Pauperzooi.
USENET FTW!
damn zelfs de details hetzelfde.quote:
Open er een topic over..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een schijtzin zeg.
Zo, een klacht na een klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |