quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:58 schreef borisz het volgende:
Wel sinds de onafhankelijkheid volgens mij.
Dan wordt een reisje boeken + kaartje voor ons ook behoorlijk goedkoop tijdens de CLquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Fiskus het volgende:
Volgens de commentator kost een plekkie in het stadion 50 cent
Nee dit is een club met potentiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Schimpie het volgende:
Is BATE de nieuwe Otelul?
Die gast had beter bij Bate kunnen blijven, Spartak 1e wedstrjid thuis verloren met 1-4 van Kievquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:29 schreef Lennox het volgende:
Stadion capaciteit van iets meer dan 5000 man. Sterspeler is net verkocht aan Spartak (Yegor Filipenko).
Mijn Wit-Russische helden in Bernabéuquote:
Die komen met de camera het veld opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mijn Wit-Russische helden in Bernabéu
Waar ze met 5-0 teruggetrapt worden naar dat kutland![]()
Had wel 5-0 kunnen en moeten zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:05 schreef WeebI het volgende:
Waar ze met 5-0 teruggetrapt worden naar dat kutland![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef sjimz het volgende:
2-2 tegen Juventus in de CL
maar wel een 2-0 voorsprong weggegeven
quote:Voor de derde keer op rij mag BATE Borisov zich de beste van Wit-Rusland noemen. De
2-1 zege op Torpedo Zhodino was voldoende voor titelprolongatie.
Na minder dan een half uur kon BATE Borisov het kampioenschap al moeilijk meer ontgaan. De treffers van Vitali Rodionov en Gennady Blizniuk bleken een voldoende marge voor de formatie van trainer Victor Gonsjarenko om de benodigde drie punten binnen te halen.
'Iedereen heeft kunnen zien dat het een nerveus optreden was', zei Gonsjarenko na afloop. 'We hebben gewonnen dankzij onze twee spitsen die uit het niets kunnen scoren. Natuurlijk wil ik die kwaliteit niet verliezen en de ploeg bij elkaar houden. Maar dat zal zo goed als onmogelijk zijn. Veel spelers hebben al een aanlokkelijk aanbod gehad.'
Veel tijd om de titelprolongatie te vieren is er niet. BATE Borisov moet zich voorbereiden op de derde wedstrijd in de Champions League. Zenit Sint-Petersburg komt naar Wit-Rusland.
Toen ze nog meededen postte ook niemand...quote:
Daar hadden we dan ook het Groepstopic voorquote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Waris7 het volgende:
Wat een gekke namen hebben die buitenlandse clubs toch ook. Dit is die bate clubje, jeweet.![]()
Maar nu spelen ze eindelijk CL en post niemand hier meer, dat vind ik dan weer raar.
Wie opent er nou een topic over een groep in de CL? Dat moet je elk jaar weer opnieuw doen. Deze clubtopics zijn veel handiger.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:39 schreef WeebI het volgende:
[..]
Daar hadden we dan ook het Groepstopic voor
Tuurlijk niet. Dan krijg je 4x dezelfde discussie in 4 verschillende topics.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Wie opent er nou een topic over een groep in de CL? Dat moet je elk jaar weer opnieuw doen. Deze clubtopics zijn veel handiger.
Nee, want clubtopics gaan over alle wedstrijden (niet alleen wedstrijden, maar ook nog andere dingen) van een club, niet alleen in de CL. Bovendien kan het weleens voorkomen dat een club een jaar niet in de CL speelt, dus dan is het handig om gewoon het clubtopic permanent te laten bestaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan krijg je 4x dezelfde discussie in 4 verschillende topics.
En dat is naar, want ik houd er niet van om oude topics te bumpen. Ze zouden op FOK! een 'sage'-functie moeten invoeren...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef borisz het volgende:
Mocht er nieuws zijn over deze ploeg kan het altijd hier gemeld worden.
Het blijft natuurlijk een leuke ploeg. Als er niks te melden is zakt dit topic weer vrolijk weg
.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef msnk het volgende:
Wat is een sage functie?
Dat je het topic kunt sageru, dat wil dus zeggen in een topic kunt posten zonder dat het bovenaan de lijst van topics komt te staan.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef msnk het volgende:
Wat is een sage functie?
en een goede uitgangspositie nu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Knaller het volgende:
Wel respect dat ze gewoon 10 Wit-Russen in de basis hadden staan.
Inderdaad, respect.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Knaller het volgende:
Wel respect dat ze gewoon 10 Wit-Russen in de basis hadden staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |