*spuugt tussen de vingers*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef Dementor het volgende:
Noekje, meen je het nog?
Tis toch een tamelijk hecht een veel postend groepje bij elkaar. al een beetje aan gewend?quote:
Er plakt toch een "vrouwtjes" icoontje aan de naamquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]arme Static, al die DGK malloten, dat worden slapeloze nachten voor 'm
Ik zag ze al ter download maar ik ga ze ook gewoon bestellen. Dat is wouterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaaaaah, ik ga die DVD's bestellen binnenkort
Mooi, mogen we blijven rellen en zulks?quote:
Ik vergeet vaak te kijken, maar ze staan ook onder programma gemist. Ik vind vooral die eerste serie van hem fantastisch. Zo zou mijn leven eruit moeten zien....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zag ze al ter download maar ik ga ze ook gewoon bestellen. Dat is wouter
en de produktie van dat programma MEER dan waard !
Ik freet dus geen vis, maar ik vind het één van de beste nederlandse produkties
van de afgelopen jaren !!
De info, de heerlijke rust die in dat programma zit, ik kijk er iedere week naar uit !
Da's dan weer minderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
frikandellen, tientallen, dompelen in de emmer mayonaise
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Da's dan weer minderDaar hoort verse vis bij ! Op een houten
(of ebonieten) stok boven een vuurtje !!
Deden we ook wel. Met die bakken (klippers/tjalken) droogvallen op het wad, mosselen zoeken en dan lekker smikkelen.. Vuur stoken mag niet in Nederland. Maar dat deden we dan weer in de Oostzee. Het barst daar van de verlaten eilandjes. Wat sprokkelhout, flink kampvuur, zelfgemaakte bowl en feestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Da's dan weer minderDaar hoort verse vis bij ! Op een houten
(of ebonieten) stok boven een vuurtje !!
Ik was slimmerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toen ging ik trouwen en toen was het voorbij, het vrijbuitersleven![]()
dan heb je de verkeerde getrouwdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toen ging ik trouwen en toen was het voorbij, het vrijbuitersleven![]()
quote:
Static is SHO mod, Gert en noekje waren DGK mod. Misschien is het daarom dat er niet gereageerd wordtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, mogen we blijven rellen en zulks?
Ik was ouderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, ik had het ook niet moeten doen, maar goed, vond het nog netjes dat ik het had weten uit te stellen tot mijn dertigste....
Dat moet je es tegen mijn Vader zeggen...........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vuur stoken mag niet in Nederland.
.
De Vader?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat moet je es tegen mijn Vader zeggen...........![]()
(Die moet toch regelmatig bouwhout kwijt..............)
Misschien wel, maar ze was reuze lief. We lagen al een week verwaaid aan de Elbe, ik zat ladderzat in de één of andere vuige duistere havenkroeg, ze sleepte mij aan boord, is naast mij gaan liggen en nooit meer weg gegaan. Het duurde 12 jaar voordat ik genoeg moed verzameld had om iemand heel erg veel pijn te doen....quote:
Oh bah, zo sneu.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze was reuze lief. We lagen al een week verwaaid aan de Elbe, ik zat ladderzat in de één of andere vuige duistere havenkroeg, ze sleepte mij aan boord, is naast mij gaan liggen en nooit meer weg gegaan. Het duurde 12 jaar voordat ik genoeg moed verzameld had om iemand heel erg veel pijn te doen....
Ze staan tegenwoordig zo bij je op de stoep....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat moet je es tegen mijn Vader zeggen...........![]()
jammer dat dat de oplossing moets zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze was reuze lief. We lagen al een week verwaaid aan de Elbe, ik zat ladderzat in de één of andere vuige duistere havenkroeg, ze sleepte mij aan boord, is naast mij gaan liggen en nooit meer weg gegaan. Het duurde 12 jaar voordat ik genoeg moed verzameld had om iemand heel erg veel pijn te doen....
Dan komt het van twee kanten hoor..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De oplossing bestaat niet hé. Je maakt een keus, that's it. En daarna maak je er nog een paar duizend totdat je je ogen sluit.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat dat de oplossing moets zijn.
Dat kan.........maar biologisch heeft ook Ruudje er maar éénquote:
Truste Peterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat kan.........maar biologisch heeft ook Ruudje er maar één![]()
Nou ik ben er van weg, trustuuuuhhh
Waarom het gaat ergens over ????quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat weten we dan ook weer.Over naar LUCHTIG
Als je dan achteraf maar niet van veel keuzes spijt hebtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De oplossing bestaat niet hé. Je maakt een keus, that's it. En daarna maak je er nog een paar duizend totdat je je ogen sluit.....
You tubes posten ???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat vinden mensen soms eng, het moet luchtig blijven.
Hoelang heeft het geduurd voordat je die keuze maakte?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De oplossing bestaat niet hé. Je maakt een keus, that's it. En daarna maak je er nog een paar duizend totdat je je ogen sluit.....
Ja precies.. Das waar ik van houquote:
Ik lees tussen de regels door, trusten.quote:
Ja, maar ik vind het ook weer niet zo heel bizonder. Mensen ontmoeten elkaar en laten elkaar weer los. Gebeurt duizenden keren per dag. Ik zit hier nu niet met tissues hoorquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook weer niet zo heel bizonder. Mensen ontmoeten elkaar en laten elkaar weer los. Gebeurt duizenden keren per dag. Ik zit hier nu niet met tissues hoor
Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook weer niet zo heel bizonder. Mensen ontmoeten elkaar en laten elkaar weer los. Gebeurt duizenden keren per dag. Ik zit hier nu niet met tissues hoor
Werd zelf nog niet zo lang geleden beschuldigd dat ik bindings angst had.. Ja de krullen. Zal best wel maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd zelf nog niet zo lang geleden beschuldigd dat ik bindings angst had.. Ja de krullen. Zal best wel maar
wat mot ik ermee?? Ik vind het prima zo in mijn uppie. Vermaak me best
Ik denk eerder voor de DGK usersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]arme Static, al die DGK malloten, dat worden slapeloze nachten voor 'm
Pffff, dat ik er mee bezig was ongeveer een jaar of 5. Maar dat is raar in een leven vind ik. Dingen overkomen je vaak, althans mij wel. Ik besliste niet dat ik een vaste relatie wilde, opeens was het er gewoon. Ik besliste ook niet dat ik wilde trouwen, je koopt een huis, trouwen is dan makkelijk (juridisch) en opeens ben je gehuwd. Dan gaat het best wel leuk, maar stukje bij beetje begint het ongemakkelijker te voelen. Het is een sluipend proces, waarbij rationaliteit en gevoel door elkaar heenlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoelang heeft het geduurd voordat je die keuze maakte?
Daar moet ik dan wel weer ff over slikken..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familieEn nee, tissues heb ik daar ook niet voor nodig.
quote:
Stapje terug dan, geef nog ontzettend veel om ze, maar het contact is wat minderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet ik dan wel weer ff over slikken..
Trouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familieEn nee, tissues heb ik daar ook niet voor nodig.
Het moet nog even inwerken. Ik geef het 2 dagen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu help ik wel dit topic om zeep, 't heet Relluhhhhhh
Ik ga niet alles verklappenquote:
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse optiesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pffff, dat ik er mee bezig was ongeveer een jaar of 5. Maar dat is raar in een leven vind ik. Dingen overkomen je vaak, althans mij wel. Ik besliste niet dat ik een vaste relatie wilde, opeens was het er gewoon. Ik besliste ook niet dat ik wilde trouwen, je koopt een huis, trouwen is dan makkelijk (juridisch) en opeens ben je gehuwd. Dan gaat het best wel leuk, maar stukje bij beetje begint het ongemakkelijker te voelen. Het is een sluipend proces, waarbij rationaliteit en gevoel door elkaar heenlopen.
Steekwoorden zijn dan: gevoel, familie, vergaard bezit, inkomen, geven om, vrijheid en zo nog een stel. En langzaam maar zeker schuift het op naar loslaten en vrij willen zijn. Een egoïstische keuze dus, maar daarom niet makkelijker.
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Het moet nog even inwerken. Ik geef het 2 dagen.
Gelijk heb iequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
Ik kijk wel link uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga niet alles verklappen
Test hem eens uit zou ik zeggen
Ah, mooi beeld. *stil*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
De tiefus voor jequote:
Daar denk ik wel iets genuanceerder over. In beide gevallen mis je wel iets. Alleen zijn is niet zaligmakend, in een relatie zitten ook niet. Het is alleen kut als je mensen blijvend pijn doet, dat blijft een beetje bij je hangen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse opties
Mmm Ik heb geen kinderen en ben de jongste. Plus heb ik een tering hekel aan ze (sorry moeders).. Dat helpt dus ook niet in een relatie ..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar denk ik wel iets genuanceerder over. In beide gevallen mis je wel iets. Alleen zijn is niet zaligmakend, in een relatie zitten ook niet. Het is alleen kut als je mensen blijvend pijn doet, dat blijft een beetje bij je hangen.
Ik refereerde vanmorgen even aan die kinderen, die hebben daar op de één of andere manier totaal geen moeite mee, dat vind ik wel mooi om te zien,
Wat wil je met zulke steekwoorden, allemaal ketens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Iedere rolmops zit nu na te denken over z'n relatie.....
![]()
Weet je Eend, ik rijd heel vroeg over de Nederlandse wegen en dan kom ik daar drie soorten vogels tegen, kraaien, duiven en nog een soort. En die laatste soort snapt er helemaal niks van, van het verkeer dan. Is ook off-topic maar ik vond dat je het moest weten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tiefus voor je![]()
En nu ontopic graag
Ja, ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse opties
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat wil je met zulke steekwoorden, allemaal ketens.
Waarom er tegenover, ik denk dat het best samen kan gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, zet jij daar maar eens een mooi oceanisch gevoel tegenover
Dat soort snapt dan vast weer heel veel van topictitelsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je Eend, ik rijd heel vroeg over de Nederlandse wegen en dan kom ik daar drie soorten vogels tegen, kraaien, duiven en nog een soort. En die laatste soort snapt er helemaal niks van, van het verkeer dan. Is ook off-topic maar ik vond dat je het moest weten.
Wat bedoel je nou.. Doodrijden die handel ?? Was ik nog mild met kinderenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je Eend, ik rijd heel vroeg over de Nederlandse wegen en dan kom ik daar drie soorten vogels tegen, kraaien, duiven en nog een soort. En die laatste soort snapt er helemaal niks van, van het verkeer dan. Is ook off-topic maar ik vond dat je het moest weten.
Ik ben een groen leren jasje aan het zoeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Iedere rolmops zit nu na te denken over z'n relatie.....
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een groen leren jasje aan het zoeken.
Ik heb zo'n 2 jaar gelden een kleine familie eendjes per ongeluk kapot gereden. Dat was was wel even schrikken trouwens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat soort snapt dan vast weer heel veel van topictitels
Ketens moet je per definitie vroeg of laat verbreken om ze in te ruil voor weer andere. Dat heet volgens mij groeienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom er tegenover, ik denk dat het best samen kan gaan.
Je hoeft bepaalde ketens niet te verbreken hoor.
Slippen bedoel jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2 jaar gelden een kleine familie eendjes per ongeluk kapot gereden. Dat was was wel even schrikken trouwens.
Misschien nemen ze wel een andere vorm/invulling aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ketens moet je per definitie vroeg of laat verbreken om ze in te ruil voor weer andere. Dat heet volgens mij groeien
Nee, ik kon voor m'n eigen veiligheid echt alleen maar rechtdoor. Had de gang er aardig inzitten.quote:
wat heb jij toch met dat poster???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu wil ik eigenlijk wel neuken![]()
Of een poster van Brian
Niet als je aleen bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een slippertje is toch wat anders
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of een poster van Brian
eikelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2 jaar gelden een kleine familie eendjes per ongeluk kapot gereden. Dat was was wel even schrikken trouwens.
Denk aan de klerekinderen Dementor, wordt als hen en je zit op het goede spoor vermoed ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien nemen ze wel een andere vorm/invulling aan.
Hehe we gaan diep hoor.
Denk dat het neuken gaat wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of een poster van Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |