Leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik wil met Gert en Noekje in de uitzending
Ik praat wel voor ons.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat durf ik al helemáááál niet. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Noekje en dan val ik helemaal stil van verlegenheid.![]()
FVHEU: nu durf je wel hè.
Oh leuk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Loslaten is een kunst die maar weinigen gegeven is. Maar je komt vast weer terug in een mooi hemelsblauw kleurtje...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was ook niet makkelijk. Heel suf eigenlijk maar ja..
Nu nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Aw, wat schattig, het mannetje heeft geen blauw juk meer en speelt een beetje op.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
HOE LAAT BEGINT HET RELLEN BEDOELT ZE , ACHTERLIJKE PISNICHT.
Zitten je oren nu helemaal onder de nagellak?quote:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg het teminste in kleine letters dat ik fout zatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Deur hebben wie spul veurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zitten je oren nu helemaal onder de nagellak?![]()
Voor Noek en Gert.![]()
quote:
Tis het zelfde foutjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zat je in het verkeerde topic skattie.... geeft niks..... ik snapte er helemaal geen reet van
ik zat op een andere planeet ofzo
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw, wat schattig, het mannetje heeft geen blauw juk meer en speelt een beetje op.....![]()
![]()
![]()
Oquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat die Static zich wel eens mag introduceren nu....
wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor.. zou wel héél raar en schizofreen zijn als ik ni ineens allerlei andere users verrot ging schelden.
Spacecake gegeten of is je Griek weer bezig?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zat je in het verkeerde topic skattie.... geeft niks..... ik snapte er helemaal geen reet van
ik zat op een andere planeet ofzo
Harder harder ja ja jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
Jullie gaan echt hard.
Daarom vraag ik of we een bedtijd hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Rood kruis toch.. Niks engs aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O![]()
die heeft zo'n enge avator, weet niet wat het voorstelt maar ik word er altijd een beetje bang
van.........
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of we een bedtijd hebben
Doei Ka, fijne avond en voor straks, slaap lekker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:03 schreef kahaarin het volgende:
Jongens, ga er vandoor!Veel plezier onder Static en lief zijn!
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Doei Ka! Bedankt voor jeweetwel!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:03 schreef kahaarin het volgende:
![]()
Doei karin en dank je welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:03 schreef kahaarin het volgende:
![]()
Heul niksquote:
Nee dat ik het hem nou juist keb nog niks gegeten dus ben nu effe wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spacecake gegeten of is je Griek weer bezig?![]()
Daar ging ik ook wel vanuit hoor, dat je het niet meende.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
die zie ik nu pas,was grapje
want ik vind je nog net zo lief als toen je blauw was
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ga je lekker?![]()
Zeg maar nee, dan krijg je er nog veel meer
Wat is/was het toch een stoer wief met een dijk van een stem. Misschien moet ze van het blauwe witte af en komt het goed met haar.quote:
Ohhh ik snap um (niet)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ga je lekker?![]()
Zeg maar nee, dan krijg je er nog veel meer
Nu zijn jullie onder mijn hoede.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja leg eens uit Blurk. Is het iets geils?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |