Hoeveel scheelde het ten opzichte van Amsterdam? Ik ben ook weer aan het kijken en kwam op tickets rond de 360 euro vanuit Dusseldorf.quote:Op maandag 29 september 2008 08:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jep.
Met American Airlines.
Vanaf Brussel was het goedkoper. En zowel BRS als AMS is even ver voor ons.
Pff goedkoop zeg. Valt me erg mee!quote:Op zondag 28 september 2008 23:51 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik ga de 21'ste naar Knicks-Boston Celtics (pre-season overigens).en betaalde 90 dollar. En dat was 1 seconde nadat de pre-sale was gestart en kreeg niet plekken onderaan want die zijn altijd gereserveerd maar direct het vak erboven dus wel erg dicht op 't veldKost geen bal dus
Ja ik woon in Groningen, dan ga je toch sneller naar Amsterdam. Al had ik, achteraf bekeken, ook best via Dusseldorf kunnen gaanquote:Op maandag 29 september 2008 08:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jep.
Met American Airlines.
Vanaf Brussel was het goedkoper. En zowel BRS als AMS is even ver voor ons.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:03 schreef Proximo het volgende:
Nieuwe attractie, foto's nemen van failliete banken![]()
Mijn man (mex_) heeft geboekt. Hij kan je dat vast vertellen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel scheelde het ten opzichte van Amsterdam? Ik ben ook weer aan het kijken en kwam op tickets rond de 360 euro vanuit Dusseldorf.
Waar heb je dit ticket gevonden?quote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel scheelde het ten opzichte van Amsterdam? Ik ben ook weer aan het kijken en kwam op tickets rond de 360 euro vanuit Dusseldorf.
www.vluchtzoeker.nl met vertrek uit Dusseldorf volgens mij. Ik had ergens in februari gezocht, buiten de vakantieperiode.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:17 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Waar heb je dit ticket gevonden?
Ik ben op zoek naar een ticket naar NY voor ergens in Januari maar kom alleen op tickets uit van rond de 500 euro pp ... Woon in Eindhoven dus kan in alle omliggende landen vertrekken ...
Dus als iemand goedkope opties heeft
Ja dat jaar hoeft niet meer, ik ben geweest met een paspoort dat nog een paar dagen geldig was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef Katseviool het volgende:
Ik dacht btw dat voorheen het altijd noodzakelijk was om een paspoort te hebben wat nog minimaal een jaar geldig was om de US binnen te komen. Echter lees ik nu op de visumsite dat het paspoort geldig moet zijn tot de dag na vertrek. Iemand bekend met deze regel?
Van JFK naar any place in manhatten is a fast fare of 50 dollar volgens mij..quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef amaranta het volgende:
Als we met de taxi van het vliegveld naar het hotel gaan, moeten we dan van te voren een prijsafspraak maken?
Of andere tips?
Duurt ongeveer een uur? De rit?
1 dagje NYC vereist enige voorbereiding, maar is niet geheel onmogelijk natuurlijk... ik zou beginnen nabij Ground Zero, dan doorlopen naar Wall Street, daar koffie drinken, door naar Tribeca / China Town en dan lunchen in Little Italy. In de middag misschien nog langs het Guggenheim of moma of winkels kijken op 5th Avenue om in de avond uit te komen bij Columbus Circle en van daar door Central Parkt te lopen via Rockenfeller centre naar Times Square.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:50 schreef Vogue het volgende:
Ik heb een overstap van anderhalve dag in NYVrijdagmiddag 14 november kom ik aan en zondag 16 november heel vroeg vlieg ik weer verder (helaas, maar moet de 17e op kantoor zijn).
Hostel is al geboekt, Village Inn hostel, 2 blokken van Broadway en Lafayette street, en dichtbij de 5th Avenue.
Ik ken helemaal niets in NY. Gezien de korte tijd dat ik er ben wil ik wel eea plannen. Wat is een absolute must see /do? In principe heb ik alleen de vrijdagavond vanaf een uurtje of 6, en de hele zaterdag.
Alvast bedankt voor de tips
Hier heb ik dus niks aan. Beter is de tip van de user onder jou.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
Prijsafspraak? We zijn niet in India ofzo. Taxi's hebben een meter. Je kan ook een shuttlebusje nemen die een groot aantal hotels langsgaat. Of met het OV, doe je er net zo lang over.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
Knicks spelen alleen 24'ste en 21'ste in Madison. GENOEG kaarten voor te krijgen,.
Gewoon http://www.ticketmaster.com checken en dan zoeken op "KNICKS" dan zie je de 2 matches erbij staan. Gewoon bestellen en als je daar bent kun je ze vanaf paar uur voor aanvang op vertoon van je cc afhalen.
Er is maar 1 officiele site. ticketmaster.com en nyknicks.com waar je kaarten kunt bestellen. Waarom je allemaal op obscure sites gaat zoekenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef JantineJ het volgende:
Hola! Ik vertrek volgende week maandag de 13e naar NY en wil graag dinsdag de 14e naar een wedstrijd van de Knicks. Ik heb al op verschillende websites goedkope tickets gezien, maar die kunnen alleen maar worden thuisgestuurd, zodat er shippingkosten van 40 dollar bijkomen. Weet iemand een site waarbij je je ticket in je mailbox ontvangt oid, dus zonder extra kosten?
Als je bovenin kaarten koopt kosten ze 10dollar. Wij zijn ook aan het kijken voor die wedstrijd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef JantineJ het volgende:
Hola! Ik vertrek volgende week maandag de 13e naar NY en wil graag dinsdag de 14e naar een wedstrijd van de Knicks. Ik heb al op verschillende websites goedkope tickets gezien, maar die kunnen alleen maar worden thuisgestuurd, zodat er shippingkosten van 40 dollar bijkomen. Weet iemand een site waarbij je je ticket in je mailbox ontvangt oid, dus zonder extra kosten?
Mwah, al zie je het niet heel goed... (jekunt op de site een preview zien, zie link in dit topic) je bent er en je proeft de sfeer. Das toch ook lekker?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef JantineJ het volgende:
114 dollar vind ik een beetje teveel van het goede... zag idd ook die kaarten van 10 dollar in vak 414. Maar vraag me af of je dan uberhaupt wel iets ziet of beter niet kan gaan... Iemand?
Ja komop zeg. Amerika is een ontwikkeld land waar prijsafspraken voor een ritje met de taxi al lang tot het verleden behoren. Dit soort algemene informatie is wel de meest voor de hand liggende informatie die je op internet kan vinden. Een beetje inlezen middels een reisgids of Google mag wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier heb ik dus niks aan. Beter is de tip van de user onder jou.
Het is toch fijn om te weten dat ik daar straks niet word opgelicht en 100 dollar moet betalen ofzo.
Dat van die shttlebusjes had ik ook ergens gelezen.
En zo zie je de stad ook eenbeetje
Ja er staat gewoon de optie "INTERNATIONAL CUSTOMERS" bij. En je moet dan WILL CALL aanvinken. Dat is ook de enige optie die voor mensen buiten US beschikbaar is. Je kan dan de kaarten vanaf 3 uur voor aanvang bij de kassa ophalen op vertoon van je cc & paspoort.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:42 schreef JantineJ het volgende:
Volgens mij zijn de Retail Location Pickup of TicketFast®: NOW Delivery Methods alleen voor US customers. Bij het invullen van mijn adres gegevens kan ik geen ander land dan US invullen zonder terug te worden gestuurd naar de Delivery-pagina. Maar daar staat nergens een optie voor Europeanen. Zie ik iets over het hoofd?
Je kan op de site van madison square garden gewoon aanklikken in het virtuele plaatje welk vak je wil en dan zie je een panorama foto hoe je uitzicht is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef JantineJ het volgende:
114 dollar vind ik een beetje teveel van het goede... zag idd ook die kaarten van 10 dollar in vak 414. Maar vraag me af of je dan uberhaupt wel iets ziet of beter niet kan gaan... Iemand?
Ah ze hebben alleen 't international eraf gehaald. Gewoon will call aanklikken en dan zou 't moeten werken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:48 schreef JantineJ het volgende:
Ik zie die optie nergens
[ afbeelding ]
Het uitzicht had ik gevonden idd, prachtig.
Is het niks? Ik heb de ballen verstand van basketball, en ga dan ook (hopelijk) voor de sfeer in Madison Square Garden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef jmac het volgende:
Noworriez. Tegen Philly is het echt niet uitverkocht. In het reguliere seizoen is 't niet eens uitverkocht dankzij dat bagger team van de Knicks. laat staan pre-seaon.
Ik vind het fantastisch maar ben dan ook een groot NBA-fan. Geef alleen maar aan dat de Knicks echt een van de slechtste teams zijn en vorig jaar ontaarde iedere wedstrijd in een hels fluit&boe concert. De spelers van de knicks zijn nogal verwend,arrogant, overbetaald en slechtquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:39 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Is het niks? Ik heb de ballen verstand van basketball, en ga dan ook (hopelijk) voor de sfeer in Madison Square Garden.
1,35 heb net nog gekekenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:57 schreef Proximo het volgende:
Nog 5 daagjes, maar die dollar gaat maar omhoog![]()
Ik heb me t-shirt in de kast gevonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier heb ik dus niks aan. Beter is de tip van de user onder jou.
Het is toch fijn om te weten dat ik daar straks niet word opgelicht en 100 dollar moet betalen ofzo.
Dat van die shttlebusjes had ik ook ergens gelezen.
En zo zie je de stad ook eenbeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |