hij houdt zichzelf in evenwicht dmv een debiele beweging en blijft helaas staan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik luister geen schreeuwneger"muziek", dus ik denk voor het gemak maar dat die neger omvalt. Niks mis mee. Moesten meer negers doen. van 10 hoog, liefst
Nee kneus, hij 'dropt' niet alleen 'down', hij maakte er ook nog spastische bewegingen met z'n armen bij en trekt een blij gezicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef Shirley het volgende:! Waar stoor je je aan zeg... Maar dat 'beweginkje' is dus de dansmove die bij dat nummer hoort. Hij dropt down! Snap dat dan...
Kneus?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:29 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
Nee kneus, hij 'dropt' niet alleen 'down', hij maakte er ook nog spastische bewegingen met z'n armen bij en trekt een blij gezicht.
irriteert aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kneus?Iemand die zich irriteert aan een blij gezicht die een dansje doet in een clip is pas een kneus.
Dat maak je op uit mijn 3 posts hier?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En een uit de kluiten gegroeide breezer met een slechte muzieksmaak
Dat heeft niets met spelling te maken, mens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |