quote:
tsja, hij stond een uur open.... Werd een keer tijd voor een andere vraag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Kom net binnen, Bon Scott had ik wel geweten
quote:
quote:
Die werd volgens mij opgericht door Tim Finn en toen kwam Neil er later bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef tomtomaat het volgende:
Split Enz?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef tomtomaat het volgende:
Bon Scott was het. Komt zo een nieuwe vraag.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Die werd volgens mij opgericht door Tim Finn en toen kwam Neil er later bij.
Dus dan is het enige juiste antwoord De Finn Brothers.
Ja, die had ik ook nog wel geweten, ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Die werd volgens mij opgericht door Tim Finn en toen kwam Neil er later bij.
Dus dan is het enige juiste antwoord De Finn Brothers.
is goedquote:
Die bedoelde ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Merovingian het volgende:
Wel weer een vraag die meerdere antwoorden kan hebben. Bij mijn weten was het de pijlgifkikker, maar jij zegt dat het geen kikker is. Als ik echter ga zoeken op internet, kom ik toch bij veel sites op die pijlgifkikker uit.
Weet ikquote:
En ik op andere beestenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Merovingian het volgende:
Wel weer een vraag die meerdere antwoorden kan hebben. Bij mijn weten was het de pijlgifkikker, maar jij zegt dat het geen kikker is. Als ik echter ga zoeken op internet, kom ik toch bij veel sites op die pijlgifkikker uit.
Mijn punt is duidelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
En ik op andere beesten
En volgens mij is dat niet eens een soort, maar een familie kwallen, waartussen zelfs soorten zitten die nauwelijks giftig zijn voor de mens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef barney74 het volgende:
Excuses hiervoor (ik doelde overigens op de kubuskwal of zeewesp)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Merovingian het volgende:
sympathie opwekken voor je ontvoerders.
Is goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Merovingian het volgende:
sympathie opwekken voor je ontvoerders.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef RoofingBurner het volgende:
zal wel met molens te maken hebben. Dat iemand dus geen gebouw mag neerzetten waardoor je molentje ineens geen wind meer krijgt
Nee, dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:00 schreef Merovingian het volgende:
Hij heet toch geen stockholm?
zo wel idd Burnett +1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef Burnett het volgende:
syndrome
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef Burnett het volgende:
syndrome
Merovingian +1quote:
Wie isquote:is geboren in het Wilhelmina Ziekenhuis in Alkmaar als zoon van
en
. Het gezin verhuisde naar Italië, waar
's vader een restaurant aan het Gardameer ging runnen.
heeft dan ook veel tijd in Italië doorgebracht en spreekt vloeiend Italiaans. Het gezin telt verder nog een zoon
en een dochter
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |