Jij rijdt zeker Multipla?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef misteriks het volgende:
audi is inderdaad de opvolger van de bmw die volgde op Mercedes, ttz, totaal fout imago omdat turken en mocro's er in rondrijden alsook de roemeense en bulgaarse maffiaboys dit merk nu als norm nemen..
en een A3 is sowieso al kansloos![]()
de A4 rijder zegt : "ik rij een A4"
de A6 rijder zegt : "ik rij een A6"
de TT homo zegt : "ik rij een TT"
en de A3 rijder zegt : "ik rij in een audi"![]()
![]()
heb bewust de A5 weggelaten omdat ik het volkje dat daar in wil rijden totaal wil negeren..
een A8 is een mislukte phaeton, en de A1 rijders mogen ze gedwongen repatrieren met het eerstvolgende vliegtuig.![]()
Klacht van TS is dus absoluut terecht
Wat is dat voor een strijkijzer?quote:
Zo kun je iedere auto wel als hatchback bestempelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heul wel! (al kom je mis niet verder dan de tassenbak)
Begrijpelijk, de C30 is immers speciaal in de markt gezet voor de gay-man.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Leuk wagentje zo'n A3, maar een Volvo C30 doet me meer.
kan je ook wel afermarket hoalequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
vind vooral die rij lampjes onder de koplampen mooi
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Begrijpelijk, de C30 is immers speciaal in de markt gezet voor de gay-man.
Christus gaan jullie nou om elke spel fout janke?quote:
Mijn ijstheequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef DeHangui het volgende:Appelmoes over de patat i.p.v. der naast
ik zit hier in mijn eentje, maar ik snap je gewoon nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Christus gaan jullie nou om elke spel fout janke?
Ik moest lachen (echt!)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mijn ijstheeHet was zo onverwacht
er is er 1 jaloers dat hij geen fatsoenlijke auto kan rijden? (audi dus)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef DeHangui het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik wil graag even klagen over de Audi A3. Kut auto's. Het is gewoon een afgezaagde A4.
De Audi A4![]()
De A4 is niet in een 3 deurs uitgebracht. Alleen in de sedan versie. Dus als je om die reden een Audi A3 koopt kan in nog enig sinds inkomen (al blijft het een lelijke graf kar, maar dat terzijde), Maar dat je dan een Audi A3 5 deurs gaat kopen slaat gewoon helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens op.
Samenvatting![]()
Ik snap niet dat iemand een A3 5-deurs mooi kan vinden laat staan koopt.
Klacht(-en)![]()
Audi ![]()
A3 De user die de fipo plaatst VW petjes-mannetjes Appelmoes over de patat i.p.v. der naast
spelfout boejt niet,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Christus gaan jullie nou om elke spel fout janke?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
er is er 1 jaloers dat hij geen fatsoenlijke auto kan rijden? (audi dus) YEaaaah right![]()
A3 sportsback is super,
vlot, efficiente motor, super veel grip door sportonderstel, Klopt, maar die kan jij niet betalen
je zou alleen van de A6 kunnen zeggen dat het jammer is dat de voorkant precies op die van de A3 lijkt, of van een a4
De A6 kan wel een facelift gebruiken,
nieuwe A5 is goddelijk trouwens, en de nieuwe mercedes C classe ook maar dat heeft er niks mee te maken
klopt kan ik niet betalen nee,, ik ben 21 en studentquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef piekartz87 het volgende:
oh.. en,,
TS is een fries,
heeft geen smaak want hij vind audi niks,
en heeft nog een keer geen smaak want hij rijd opel
klagen over audi A3 als je een opel rijd
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef misteriks het volgende:
audi is inderdaad de opvolger van de bmw die volgde op Mercedes, ttz, totaal fout imago omdat turken en mocro's er in rondrijden alsook de roemeense en bulgaarse maffiaboys dit merk nu als norm nemen..
en een A3 is sowieso al kansloos![]()
de A4 rijder zegt : "ik rij een A4"
de A6 rijder zegt : "ik rij een A6"
de TT homo zegt : "ik rij een TT"
en de A3 rijder zegt : "ik rij in een audi"![]()
![]()
heb bewust de A5 weggelaten omdat ik het volkje dat daar in wil rijden totaal wil negeren..
een A8 is een mislukte phaeton, en de A1 rijders mogen ze gedwongen repatrieren met het eerstvolgende vliegtuig.![]()
Klacht van TS is dus absoluut terecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |