quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zijn bij deze al je klachten nietig verklaard.
Opel![]()
Franse wagens
Opel zou er alleen maar beter van worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:26 schreef DeHangui het volgende:
[..]
![]()
Je moet Opel, en Franse wagens niet te dicht bij elkaar zetten. Straks gaan ze nog denken dat Opel Frans is
Opel rijders kunnen niet klagen over Audi's want Opel rijders zijn net zo erg als Franse auto rijders en Daihatsu rijders (quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:26 schreef DeHangui het volgende:
[..]
![]()
Je moet Opel, en Franse wagens niet te dicht bij elkaar zetten. Straks gaan ze nog denken dat Opel Frans is
Happersquote:
wat een bullshit. pauper.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Opel rijders kunnen niet klagen over Audi's want Opel rijders zijn net zo erg als Franse auto rijders en Daihatsu rijders ().
quote:
liever een Audi TTquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
c70 coupe of zo, valt ook onder hb vind ikMja, die kan ik inderdaad niet betalen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef DeHangui het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik wil graag even klagen over de Audi A3. Kut auto's. Het is gewoon een afgezaagde A4.
De Audi A4![]()
De A4 is niet in een 3 deurs uitgebracht. Alleen in de sedan versie. Dus als je om die reden een Audi A3 koopt kan in nog enig sinds inkomen (al blijft het een lelijke graf kar, maar dat terzijde), Maar dat je dan een Audi A4 5 deurs gaat kopen slaat gewoon helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens op.
Samenvatting![]()
Ik snap niet dat iemand een A3 5-deurs mooi kan vinden laat staan koopt.
Klacht(-en)![]()
Audi ![]()
A3 De user die de fipo plaatst VW petjes-mannetjes Appelmoes over de patat i.p.v. der naast
Waarom valt die in godsnaam onder hatchbacks?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
c70 coupe of zo, valt ook onder hb vind ikMja, die kan ik inderdaad niet betalen.
2 deuren en een klep waardoor je in de auto kan klauterenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom valt die in godsnaam onder hatchbacks?![]()
Factquote:
Dat zou je van elke post kunnen zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat je daar voor de moeite neemtdamn..
Bij een C70 kun je heul niet via het koffer in de auto klimmen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
2 deuren en een klep waardoor je in de auto kan klauteren
Heul wel! (al kom je mis niet verder dan de tassenbak)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Bij een C70 kun je heul niet via het koffer in de auto klimmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |